Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teette PUL-kankaan jämäpaloista?

Vierailija
21.08.2009 |

minulle on alkanut kertymään noita PUL-kankaiden jämäpaloja kun olen ommellut vaippakuoria. olen tehnyt jo lähän rintaliivin suojuksia, niitä en enää tarvitse. mitä muuta noista paloista voisi tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vielä saanut aikaiseksi tehdä niistä mitään vaikka paloja on kertynyt jo aika kasa. :) Pitäis tosiaan noita liivinsuojuksiakin vääntää... ja siteitä jälkivuotoa varten. Hyvä kun muistutit!

Vierailija
2/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lettinauhoja, neulatyynyjä, applikaatiokoristeita vaatteisiin, pieniä kasseja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi mä olen joskus liimailllut niitä paikoiksi lapsen haalareihin.

kerran tein myös ulkohanskat pullista ja fleecesta ja farkkupalasta. Tuli ihan hyvät, mutta vaiva oli kyllä ihan kohtuuton, joten en tee toisia.

Vierailija
4/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi mä olen joskus liimailllut niitä paikoiksi lapsen haalareihin.

mites noi siteet saa kiinnitettyä, tarvitseeko jonkun neppimasiinan?

ap

Vierailija
5/5 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellainen kangaskaupasta liimasaumausta (sadetakkeja) varten ostettu saumausliima, jonka jämiä olen käyttänyt, mutta joskus kun se on ollut hukassa olen liimannut ihan tavallisella kontaktipikaliimalla.

Siteet kannattaa tehdä siivekkeelliset jolloin ne voi kiinnittää siivekkeistä nepparilla. Neppari voi olla tietty sellainen painoneppari (niissä paketeissa on se systeemi, millä ne kiinnitetään esim vasaran tai pihtien avulla) tai ommeltava neppari (molempia saa kaupasta) tai voihan niihin tehdä ihan napin ja napinlävenkin siivekkeisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan