Olen kyllästynyt. pian 6vuotias poika pissii öisin sänkyyn noin 4krt kuussa
ja vielä yleensä minun sänkyyni. poka hiipii yöllä nukkumaan sänkyyni ja pissii sinne. tälläviikolla pissinyt untuvatäkkini ja petivaatteet kaksikertaa.
illalla pissiminen ei auta. aamupissat saattaa tosiaan silti tehdä sänkyyn. tätä on jatkunut siitä asti kun "oppi" pois vaipoista pienenä.
voiko asialle mitään vai pissiikö poika hääyönäänkin morsiammen vieressä :( jatkuva kusipyykki ottaapäähän
Kommentit (7)
pissi vielä 6v joka Jumalan yö sänkyynsä.
mukava kuulla ettei ole ainutkertainen ongelma, ja että lopulta oppi kuivaksi
kun ollaan vaan raakasti viety tyttö (tosin vasta 4,5v), kesken unien vessaan kun ollaan itse menossa puolilta öin nukkumaan. Aina ei edes herää tähän vaan puolihorroksessa pissa tulee pönttöön. Ja vaikka heräisikin, niin nopeastipa nulahtaa uudelleen. Nyt on aamuisin ollut sänky kuiva. Ennen tätä tapaa sai aina aamulla miettiä saako alkaa vaihtamaan kaikkia petikamppeita, suosittelen kokeilemaan.
se on se aamupissa jonka tekee sänkyyn. eli vessassa pitäisi käyttää joskus aamuyöstä
huusi täysillä noin tunnin. Eli koko talo hereillä ja pissaamisesta ei puhettakaan
Poika nyt 9 v, tänä kesänä sänky kastunut vain kerran. Toisilla vaan ottaa pidempään se rakon "kypsyminen".
Voisit varmaan vaatia lapseltasi, että jos tulee sun sänkyyn, on tultava vessan kautta? Lapsen omaan sänkyyn pari kerrosta muovifrotee+petari -yhdistelmiä päällekkäin, vo vaan nykäistä päällimmäisen kastuneen pois ja unia voi jatkaa kuivassa sängyssä.
Lääkkeitä tuskin tarvitaan kun kastuminen ei kuitenkaan ole jokaöistä.
Poika nyt 9 v, tänä kesänä sänky kastunut vain kerran. Toisilla vaan ottaa pidempään se rakon "kypsyminen".
Voisit varmaan vaatia lapseltasi, että jos tulee sun sänkyyn, on tultava vessan kautta? Lapsen omaan sänkyyn pari kerrosta muovifrotee+petari -yhdistelmiä päällekkäin, vo vaan nykäistä päällimmäisen kastuneen pois ja unia voi jatkaa kuivassa sängyssä.
Lääkkeitä tuskin tarvitaan kun kastuminen ei kuitenkaan ole jokaöistä.
lapselle on tolkutettu että vessankautta tulisi mutta tulee ilmeisesti niin unessa ettei herää matkalla huoneestaan sänkyyni. ja tulee myös niin hiljaa etten kuule ollenkaan milloin tulee, aamulla herään vaan kusiseen sänkyyn . huoh
Meidän esikoinen pissi vielä 6v joka Jumalan yö sänkyynsä.
nyt on 14v ja osaa käydä yöllä vessassa...