Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En meinaa käsittää että Mirena vei koko vuodon pois, ja niin kauheet kuukautiset oli ennen!

Vierailija
21.08.2009 |

Siis aivan mahtava ehkäisy mulle! Ei enää siteitä, ei menkkakipuja. Ihan ykkönen minulle!

Suotta pelkäsin asentamistakin. Vuotoakin oli vain sen 2 kk. Tai tippasua. Tää oikeasti sopii joillekin näköjään. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on kyllä maksanut itsensä takaisin. Ei vuotoja alun tipottelun jälkeen. Mahtavaa vai mitä!

Vierailija
2/8 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ekat "menkat" nyt mirenan asennuksen jälkeen, siis jomotukset on, mutta vuotoa ei nimeksikään (pissatessa paperiin jää punaista), pikkuhousun suojaan ei tule mitään.

1,5 viikkoa tiputteli asennuksen jälkeen. Ainoa miinus on mielialan muuttuminen ja äkkipikaisuus, mutta 3kk kuluessa pitäisi palata ennalleen. Ja otsaan on tullut 3 finniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin kierukka asennettiin jo vuosi sitten ja nyt on lakanut näkymään miten hyvä juttu se on!

Ei vuotoa lainkaan, vaikka ennen vuosin tosi runsaasti ja kauan.

Finnejä on naamassa, mikä on aika inhottava kun on niin näkyvillä.

Muuten kyllä ollut tosi jees!

Ekat puoli vuotta vuosin vielä aikalailla, mutta siitä sitten pikkuhiljaa vuoto vähentynyt koko ajan ja nykyään en vuoda yhtään!

Mahtavaa!

Vierailija
4/8 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli toivoa ei kannata vielä heittää?

...itselläni on laitettu mirena kesäkuussa ja vuodan koko ajan.... :(

Vierailija
5/8 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihanaa.

Mutta vei se myös seksihalut, jonka takia poistatin sen kahden vuoden jälkeen. Pillerit ei käy migreenin vuoksi, joten kondomin kanssa pelleillään ja se on ihan perseestä. Mies ei halua lisää lapsia muttei suostu vasektomiaankaan vielä. Itse voisin lapsen/lapsia vielä ottaakin joten en halua sterilisaatiota.

Vierailija
6/8 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli toivoa ei kannata vielä heittää?

...itselläni on laitettu mirena kesäkuussa ja vuodan koko ajan.... :(

huolta. Mulla oli ekasta kierukasta jonkinlaista tiputteluvuotoa ensimmäisen vuoden ajan. Kuukautiset eivät jääneet mulla kokonaan pois, mutta vuodon määrä väheni aivan dramaattisesti.

Vierailija
7/8 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mirena 3,5 vuotta. Sitä ennen kuukautiset kesti 6-7 päivää ja oli niin runsaat, että vaipat ois pitäny laittaa. Kivun takia olin myös töistä usein pois. Mirenalla katos sekä vuodot, kivut että seksihalut...

Vierailija
8/8 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tietenkään ei *huoh*

Poistatin mirenan reilun vuoden sinnittelyn jälkeen, kun jatkuva tiputtelu muuttui jatkuvaksi vuodoksi... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä