Suositelkaa hyvä markettishampoo kutisevalle/hilseilevälle päänahkalle?
Kommentit (17)
En kyllä suosittelisi markettishampoota ollenkaan. Suuntaisin joko apteekkiin, luontaistuotekauppaan tai kampaajalle sahmpoo-ostoksille. Mutta jos jotain marketista pitäisi valita, niin sitten varmaan joku hajusteeton ja silikooniton.. LV tai Erisan.
vaan netistä ostettava tai jälleenmyyjiltä ekokaupoista saatava kiinteä shampoo, joka on rauhoittanut mun pääni, kun mitkään biolussat eivät tepsineen. Siinä on hamppuöljyä, turvetta, nokkosta ja vaikka mitä.
Vihreän kosmetiikan tuote siis, tuosta linkistä hamppu-turve.
http://www.vihreakosmetiikka.fi/index.php?cPath=26
erittäin kutiavan päänahan omaavana suosittelen Apteekista saatavaa Sebamedin hoitavaa shampoota. Ainut, mikä käy ja tuoksuu mielestäni todella hyvälle. :)
Kuivalle päänahalle. huom siinä sarjassa on useita erilaisia hilseshampoita, niin kuin pitääkin.
t. Käytän myös kampaamotuotteita, mutta ko. vaivaan tuo paras
muut ovat saaneet pään vain kovempaan syyhyyn..
Kampaamoshampoistakaan en ole löytänyt paremmin sopivaa.
kampaamosta 4r biosystem shampoo maksaa noin 13e, eli ei kovinkaan kallis. Paljon parempi kuin marketkama.
Tai siis itse en käytä tuota enkä arketshampoita yleensäkään, mutta mies ja tytär saivat tuosta avun useamman kokeilleen suosittelemana, ja ovat äärettömän tyytyväisiä.
Kampaajatuttavani muuten sanoi noista marketshampoista kaikista pahimman hilseilyn aiheuttajan olevan tuon Head&shoulder ja kaikki Garnier Fructis tuotteet. niissä on kuulema eniten silikonia.
On siis yleensä kampaamotuote, mutta ainakin Treen Prismasta löytyy Simin System 4:sta. Climbazole Scalp Tonic (pesun jälkeen levitettävä linimentti) laittoi stopin kutinalle ja ruville päänahassa. Samaa vaikuttavaa ainetta kun myös Simin shampoossa. Suosittelen! Sarja on muuten tuoksuton, mutta tuossa Scalp Tonicissa on yrttimäinen tuoksu.
ostan kampaamotuotteita, tuota Simiäkin. Mutta hiukan riippuu siitä, onko päänahkasi rasvainen vaiko kuiva? Itse ostin juuri (apteekista tosin) KUIVALLE ja hilseilevälle päänahalle Aco-merkkistä shampoota.
luomushampoita ja hoitoaineita, , valitse se hajusteeton vaihtoehto.
rauhoittaa ainakin tosi hyvin mun ärtyvää ja hilseilevää herkkispäänahkaa.
Myös nuo Hieno Suomalainen -shampoot, tavallinen ja terva.
johtuuko hilseily kuivuudesta vaiko ei. Rasvaiseen päänahkaan tarkoitetut hilseshampoot lisäävät entisestään kutinaa, jos niitä käyttää kuivuudesta karisevalla päänahalle.
mulle sopii ainakin Glissin keltainen shampoo sekä kaikki Dove shamppoot.