Jos ottaisit nyt tatuoinnin?
Kommentit (45)
vei tatuoidut jalkansa suustani just :-)
oikeasti ottamaan, koska pelkään kyllästyväni siihen kuitenkin. Jos ottaisin, niin kaksi pientä peikkopoikaa (sellaisia söpöjä peikkoja) nilkkaan tai alaselkään..
En käsitä millään miksi niin moni pitää tatskoja kauniina ja haluaa ihoonsa niitä jopa useita. Ymmärtäisin, jos ne saisi edes pois esim joku hennatatuointi mutta tällaisia pysyviä en ymmärrä.
Ennemin sillä rahalla ostaisin vaikka kivoja vaatteita itselleni tai jonkun korun, talulun, astiasarjaa tms mitä tahansa muuta.
Myös tatuointeja on rumia ja kauniita.
kissan tassunjäljet tatuoituna niin, että ne meni ympäri nilkan. Näytti tosi kivalta, eli semmosen varmaan ottaisin :)
tatuoinnissani lukisi IDIOOTTI (kuvaisi sitä, miksi olin niin hölmä, että sen otin.) Kuitenkin kyllästyisin viikossa.
Annan sinulle täten luvan olla ottamatta tatuointia! Sinun ei tarvitse ottaa tatuointia, koska et selvästikään halua.
Tatuointi ei kuitenkaan tee kenestäkään muusta ihmisestä idioottia (vaikka se sinusta sellaisen tekisikin tai itse asiassa, kuten itse annat ymmärtää, taidat sellainen jo olla ilmankin).
Tottakai, jos tatuoinnilla ei ole mitään merkitystä itselle tai se ei ole itse suunniteltu ja tarkkaan harkittu, siitä tuskin tulee koskaan itsellekään kaunista. Muistojahan ne yleensä ovat, usein kauniita sellaisia. En ymmärrä, miten et tajua, että se ei ole sinulta pois, jos jollain toisella on tatuointi.
En minäkään hauku sinun mahamakkaroitasi, joten suhtaudu sinäkin toisiin hieman suvaitsevaisemmin, kiitos.
japanilaistyylinen mafiatatuointi jota voisi kasata pikkuhilja suuremmaksi.
Luultavasti väreinä vain musta + joku toinen.
ketjusta puuttuu vielä se klassinen "mut kauhee miten kauheeta se on sitten kun on 75v ja on tatuointeja" -jaarittelu....
Kysymys kuului: jos nyt ottaisit tatuoinnin, niin millainen se olisi? Ja sinä vastaat: en ottaisi, ne on todella rumia.
Sinun kannattaa jättää vastaamatta ketjuun, jos sinulla ei ole mitään annettavaa ap:n aiheelle.
Itse ottaisin tatuoinniksi varmaan viivapiirroksen-tyyppisen käteen. Esim. Paola Suhosen enkeli on tosi kaunis (en nyt tietenkään ihan samanlaista ottaisi) eli sen tyyli viehättää.
ollut hirmuisen hupaisaa huomata miten nämä tatuointien vihaajat kilahtelevat näissä ketjuissa ja vetävät pakastelaarillisen herne-maissi-paprikapussukoita rööreihinsä. :D
ketjusta puuttuu vielä se klassinen "mut kauhee miten kauheeta se on sitten kun on 75v ja on tatuointeja" -jaarittelu....
Vaikka olisi kuinka hieno ihminen ja professori ja tohtori ja vaikka Nobel palkittu, niin jos se menee ja ottaa tatskan niin maku menee koko tyypistä. Mä en henk. koht. arvosta tatuoituja ihmisiä pultsareita enempää. Korjaan, arvostan tatuoimatonta pultsariakin enemmän.
jotka kiihdyttelevät rollaattoreillaan pitkin teitä ;) Toivon, että ainakin itse pidän leningin päällä siinä vaiheessa jottei pieni tatuointini häiritse kanssaihmisiä -minua se ei häiritse ;)
Vaikka olisi kuinka hieno ihminen ja professori ja tohtori ja vaikka Nobel palkittu, niin jos se menee ja ottaa tatskan niin maku menee koko tyypistä. Mä en henk. koht. arvosta tatuoituja ihmisiä pultsareita enempää. Korjaan, arvostan tatuoimatonta pultsariakin enemmän.
mitä se sinua liikuttaa jos jollain on vaikka pakarassa tatska jota et tule koskaan näkemään?
Täytyy itse tosin myöntää että inhoan tribaalitatskoja, menevät samaan kastiin näiden isäntä-lippisten yms. ihanien tekstitekstiilien kanssa.
EDIT. En käsitä 'niihin' tribaalitatskoihin maori-tribaaleja. Inhon kohteena ovat siis vain katalogitatskat. Tuntuu älyttömältä että joku hakkaa itseensä kuvan minkä on valinnut jostain kuvastosta.
tapaat mukavan ja fiksun ihmisen, tulet loistavasti toimeen, mutta kun kuulet joskus että hänellä on tatuointi niin hän yhtäkkiä tyhmenee kertaheitolla?!
Kuinka "älykästä" logiikkaa sinulta!
tulla haukkumaan tatuointeja rumiksi eikä toivo lapsensa ottavan moisia!
Kiva, entä jos ottaa?
Itselläni on yksi pieni tatuointi.
Koko selän menevä olisi ihana, vaikka juuri tollanen japanilainen kala. Tosin ihan ei ole varmuutta asiaan koska mielestäni noihin kuviin tarttee itsellä olla jokin kiinnostus itse kuvan aiheeseen: miksi tamperelainen ison perheen äiti ottaisi semmosen? Enempi ymmärtäisin jos Japani vaikka kiinostaa.. Olen vähän tällänen reppana, mutta siis joku kytkös minusta olisi perusteltua.
Kuvan perustelukin varmistaa osaltaan sen ettei kuvaan niin kyllästy.
Tosin, onhan noita vanhojakin ihmisiä jokka menee valmiiksi ryppysinä ottamaan tatuoinnin, ehkä kuitenkin sekin riittää että ottaa haluamansa kuvan?
No kuitenkin nättejä kaloja mutten itse uskaltaisi ottaa kuvaa vaan nätistä kalasta.
Lohikäärme olisi aivan yhtä upea ja eksoottinen, mutta jälleen ihmettelen raaskiiko semmoista ottaa kun siihen ei mitenkään itsellä ole liitosta.
Tajuskohan joku mitä kirjoittelen? :D
Niin, se joka toista haukkuu, on se itse (vai miten se nyt menikään). Kyllä vanha kansa tietää...
Itselläni on yksi pieni tatuointi.
Koko selän menevä olisi ihana, vaikka juuri tollanen japanilainen kala. Tosin ihan ei ole varmuutta asiaan koska mielestäni noihin kuviin tarttee itsellä olla jokin kiinnostus itse kuvan aiheeseen: miksi tamperelainen ison perheen äiti ottaisi semmosen? Enempi ymmärtäisin jos Japani vaikka kiinostaa.. Olen vähän tällänen reppana, mutta siis joku kytkös minusta olisi perusteltua.D
Mä olen miettinyt ihan samaa ja miettinyt jotain Kalevala-vastinetta karpille ja lootuksille. Hauki olisi yksi vaihtoehto, mutta jotenkin se ei oikein iske ;)
Esim. minun työpaikalla on tietyt vaatimukset pukeutumisen suhteen eli olen aina siistissä jakkupuvussa, suorat housut, hame, paita tms. Harva työkaveri tietää,että minulla on useampi tatuointi. Kuinkahan moni alkaisi inhoamaan minua jos tietäisi mitä esim. pitkät hihat peittävät?!
Itse kysymykseen, suunnittelen lisäystä olkapään tatuointiin..myös selkään haluaisin jotain...lisää siis.