Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yli 36v vauvan saaneet,

Vierailija
15.09.2009 |

olen hieman masentunut kun tunnen itseni vähän "ikälopuksi" tällä hetkellä, jos olet saanut vauvan yli 36v niin kertoisitko kuinka sujui !!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko väsynyt, prakaako terveys, tuntuuko että elämä on ohi? Jollei mitään näistä, älä turhia masentele. Sain 2 lasta vielä tuon iän jälkeen, ja samanlaista tuntuu arki olevan kuin nuoremmissakin perheissä. Välillä väsyttää ja harmittaa kun on kiire ja unenpuute, välillä ei yhtään.

Vierailija
2/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vauvan kanssa jaksaminen tai muu vastaava mutta kun saisi sen vauvan terveenä maailmaan itseni ja vauvan kannalta siis. olen tässä googletellut noita iän mukana tuomiaan riskejä raskauden kannalta ja tottahan se sitten tuntuu että itselle osuu kaikki jos nyt onnistun edes raskautumaan (niin ja keskenmenoriskikin on sitten koholla) että lähinnä alakulo iski tän perusteella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon fiksu ja filmaattinen enkä oo ikinä kipee ;) Juu ja aion itsekin tehdä loput lapseni tuon ikäsi jälkeen, koska tosiaan, olen hyväkuntoinen nainen. Älähän keksi itsellesi turhaa stressattavaa.

Vierailija
4/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ensimmäisen lapseni 21-vuotiaana ja silti kärsin ihan samanlaisesta stressistä kun luin netistä milloin mitäkin...

Pidä itsestäsi hyvää huolta ja pidä itsesi kunnossa niin kaikki menee hyvin! :)

Vierailija
5/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoäiti

vaikka jotenkin tuli niin masentunut olo tosta googlettamisesta. naurattaa, kiitos.

ap

Vierailija
6/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolmannen lapsen 36-vuotiaana ja olen oikein onnellinen vauvani kanssa. Raskausaikana ei ollut mitään vanhojen äitien vaivoja ja pari kuukautta synnytyksen jälkeen olen takuulla paremmassa kunnossa kaikin puolin kuin moni 10 vuotta nuorempi.

Vierailija
7/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolmannen lapsen 36-vuotiaana ja olen oikein onnellinen vauvani kanssa. Raskausaikana ei ollut mitään vanhojen äitien vaivoja ja pari kuukautta synnytyksen jälkeen olen takuulla paremmassa kunnossa kaikin puolin kuin moni 10 vuotta nuorempi.

muutenkin paljon urheileva ja niin edelleen ? mä en sinällään nyt niin kauhean "ikälopuksi" itseäni tunne näin normaalitilanteessa mutta raskausaika saattais olla sitten ihan toista, mulla oli kaikenlaista pikkuvaivaa ekassa raskaudessakin ja kuitenkin olin vasta päälle parikymppinen silloin. että mietin onko veto sitten kokonaan pois. niin ja en urheile tms. terveellisesti yritän syodä mutta vaihtelevalla menestyksellä.

ap

Vierailija
8/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen 39v.

Vierailija
9/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minun urheilu ja terveellinen elämä on vähän on/off-henkistä.Ennen raskautta ja raskauden aikana oli vähemmän aktiivinen kausi. Vauvan synnyttyä innostuin nopeasti liikkumaan paljon. Sain kaksi ekaa lastani alle kolmekymppisenä ja silloin nousi mm. verenpaine mutta vanhana ei.

Vierailija
10/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki,sekä raskausaika että vauva-aika. Olin 41v, kun saimme nuorimmaisemme. Olemme todella onnellisia tällä hetkellä 2-vuotiaasta iltatähdestämme.:)

Vierailija
11/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 49v enkä vieläkään ikäloppu. Ikä on vain numeroita

Vierailija
12/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä raskaaksitulemisessa, raskaudessa, synnytyksessä tai sen jälkeisessäkään elämässä mitään valittamista.

Muistan kyllä itse parikymppisenä ajatelleeni 32-vuotiaana lapsen saaneesta tuttavastani, että onpa älyttömän vanha! Arvatkaa, miltä tuo ajatus nyt tuntuu - heh!

Vierailija
13/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen ja viimeisen. En ole koskaan kahdehtinut nuorempia äitejä. Ja ei ole meidän, teidän ja heidän lapsia. Monta pulmaa elämässä vähemmän. Ei tarvitse enää kurkata, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
14/14 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vauva siis hänellä ja isompi lapsi päiväkodissa.

Ihan hyvin näyttää asiat olevan, vaikka kyllähän se iikänsä puolesta erottuu muista, yli 1o vuotta nuoremmista äideistä.

Ihmettelen vainb sitä, että tuonikäinen mamma polttaa tupakkaa.. poltteli kuulemma raskausaikanakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä