Jos ottaisit nyt tatuoinnin?
Kommentit (45)
kissan tassunjäljen johonkin. Kuitenkin samaan paikkaan.
Ja jos kaikki menee hyvin masuasukin kanssa, niin ristiäisten jälkeen lasten nimet johonkin.
nilkkaan, pikkuveljen muistoksi.
Suomalainen miehen nimi, jonka juuret tulee heprean sanasta kyyhky.
"Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna..."
ja tässä lintu viittaa hänen nimeensä.
Viime aikoina olen alkanut lämmetä myös Feeniks-linnulle. :)
kunhan on raskaus ja sitten imetys ohi.
Aihetta en ole vielä päättänyt.
Koko olisi varmaan n. 3x3cm ja paikka semmoinen että saa halutessaan peittoon.
-Inkkari päälikön pää (tasankointiaanin)
-Feenix lintu
-Ank risti
-Kelttiläinen elämän puu
viikolla olen menossa ottamaan perhosen ranteeseen.
Toinen olisi tiikerinraidat jalkapöytiin.
Mun mielestä puhdas, terve iho on kaunein ilman mitään pysyviä maalauksia. Erityisesti kun katson vauvani pehmeää, ihanaa ihoa, mietin, että toivottavasti hän ei ota koskaan tatskaa (tai monia tatskoja).
Lasten etunimen alkukirjain on jo sormessa.
Kolmion muotoon. Ekat lapset olivat kaksoset joten ylös tulis oikea ja vasen jalka, tyttö ja poika, ja kolmas on poika joten näiden alle tulis vasemman jalan kuva.
Toinen vaihtoehto olis kietoa lasten etunimien kirjaimet yhteen sillee nätisti. V ja V rinnakkain ja S kietoutuisi siihen ympärille jotenkin nätisti.
En tiedä vielä kumman ottaisin:D
nilkkaan, pikkuveljen muistoksi. Suomalainen miehen nimi, jonka juuret tulee heprean sanasta kyyhky. "Pysy aina pikkuveljenä ja lintuna..." ja tässä lintu viittaa hänen nimeensä.
T. Joonan äiti :)
En käsitä millään miksi niin moni pitää tatskoja kauniina ja haluaa ihoonsa niitä jopa useita. Ymmärtäisin, jos ne saisi edes pois esim joku hennatatuointi mutta tällaisia pysyviä en ymmärrä.
Ennemin sillä rahalla ostaisin vaikka kivoja vaatteita itselleni tai jonkun korun, talulun, astiasarjaa tms mitä tahansa muuta.
Mun mielestä puhdas, terve iho on kaunein ilman mitään pysyviä maalauksia. Erityisesti kun katson vauvani pehmeää, ihanaa ihoa, mietin, että toivottavasti hän ei ota koskaan tatskaa (tai monia tatskoja).
Puhdas kaunis iho on KAUNIS! Ei tulisi mieleenkään pilata sitä. Ja kiellän tatskat myös lapsiltani ainakin siihen asti kun voin siihen vaikuttaa.
tatuoinnissani lukisi IDIOOTTI (kuvaisi sitä, miksi olin niin hölmä, että sen otin.) Kuitenkin kyllästyisin viikossa.
niin ottaisin pienen leppäkertun olkapäähäni.
jeesustelijoita. Tämä olikin jo liian pitkään turhan asiallinen.
Ilmeisesti tatuoinnin vuoksi toisia ihmisiä leimaavilla on myös hillitön tarve "julistaa sanomaansa" kaikissa tatuointiaiheisissa ketjuissa.
jeesustelijoita. Tämä olikin jo liian pitkään turhan asiallinen. Ilmeisesti tatuoinnin vuoksi toisia ihmisiä leimaavilla on myös hillitön tarve "julistaa sanomaansa" kaikissa tatuointiaiheisissa ketjuissa.
kun aloita meuhkata.
kolme kukkaa :)