Miksi sikaflunssa-kaupunkeja ei kerrota julkisuuteen?
Tiedän, että täällä Lapissa on jokunen 10 tapausta. Eipä näy virallisissa kartoissa tai seurannoissa. Tahallaan piilotellaan tietoa. Olis hyvä osata varoa jos tietäis koulun / kaupunginosan / katuosoitteen jne.
Kommentit (11)
ei minusta mitään katuosoitteita pidä kertoa, juuri tuollaisen hysteerisen asenteen takia, mistä voi seurata enemmän haittaa kuin hyötyä.
Sittenhän voisi oikeastaan laittaa lehteen sairastuneiden kuvat nimien kera. Tai siis pitäisi. Miten sä muuten voit varoa sairastuneita, nehän voi käydä vaikka kaupassa!
Niin muut osais vältellä niitä, lapset ei leikkis perheen lasten kanssa ym ihan järkeviä varotoimenpiteitä!
100 kertaa enemmän kuin kerrotaan. Eli teillä siellä jänkhällä ainakin 1000.
Mun työkavereita on ollut todistetusti siassa, mun kummilapsen perhe on aivan vastaavanlaisissa oireissa, meidän perhe on kipeä ym.
Joillakin sika tulee lievänä, pelkkä kurkkukipu ja voimaton olo. Ei sitä välttämättä siaksi miellä. Ja kun meidän perheessä influenssa on aina iskenyt harvoin ja jos iskee, niin lievänä. Luulen että sitä tämä on.
Turhaa hysteriaa.
100 kertaa enemmän kuin kerrotaan. Eli teillä siellä jänkhällä ainakin 1000. Mun työkavereita on ollut todistetusti siassa, mun kummilapsen perhe on aivan vastaavanlaisissa oireissa, meidän perhe on kipeä ym. Joillakin sika tulee lievänä, pelkkä kurkkukipu ja voimaton olo. Ei sitä välttämättä siaksi miellä. Ja kun meidän perheessä influenssa on aina iskenyt harvoin ja jos iskee, niin lievänä. Luulen että sitä tämä on. Turhaa hysteriaa.
Albertinkadulla on monta tapausta myös lapsia
Kaikki Suomet kaupungit ja kunnat pitäisi luetella.
Nää, eiks tän pitäis olla jo tuttu juttu jokaiselle.
Ei se ole kaikille mikään pedin pohjalle kaatava 40 asteen kuume, puhumattakaan, että kaikki vaatis lääkäriä. Voi tulla lievänäkin, ja just siksi kukaan ei voi tietää kellä on ollut ja kellä ei.
oireeton tai hyvin lieväoireinen, tauti voi olla normaali influenssa, tai joskus hyvin harvoin vakava. Mutta muitakin tauteja on liikkeellä, joten ei kukaan voi ilman testausta tietää, mikä tauti kenelläkin on.
tapausta, samoin Töölöstä. Osa diagnosoitu ja osalla oireet niin tyypilliset, ettei voi erehtyä. Useimmat olleet pari päivää melko kipeitä, muttei mitekään tositosi sairaita ja hyvin parantuneet.