Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkaako vai eikö jatkaa

Vierailija
20.08.2009 |

Yhdessä neljä vuotta, naimisissa kaksi, yksi lapsi ja vaimo rakastunut/ihastunut toiseen mieheen. Kovat epäilyt alkoivat kuukausia sitten ja sit kysyin onko sillä toinen mies. Sanoi, että on ihastunut erääseen vanhaan tuttuunsa. Samaan aikaan kun epäilyt alkoivat myös kammarin puolella oli kylmää. Aina kun kosketin, tuntui että vaimo oikein värähtää inhosta. Vaimo sanoikin että on antanu usein ihan vaan, jotta olisin tyytyväinen. Vaimoni on myös viettänyt öitä tämän ihastuksen luona, mutta on väittänyt ettei mitään niinä kertoina ole tapahtunu. Vaikea uskoa. Vaimoni on myös valehdellut minulle tapaamisista tämän miehen kanssa. Myös suudelmista tämän miehen kanssa hän ei ole muistanuut mainita minulle.

Viime ajat ovat olleet hieman parempia, ollaan juteltu avoimemmin ja seksikin sujunut paremmin mutta hän ei ole päässyt toisesta yli. Hän myös on jatkanut miehen tapailua vaikka olen sanonut etten pidä ajatuksesta. Pikkulinnut ovat kertoneet minulle, että hän ei tunne rakkautta minua kohtaan muuten kuin ajoittain ja on rakastunut tähän vanhaan kaveriinsa. Minulle vaimo toitottaa, että ei ole lähtemässä pois luotani ja haluaisi toisenkin lapsen kanssani. Olen aika paskassa tilanteessa. Toisaalta rakastan vaimoani yli kaiken ja haluaisin olla hänen kanssaan, mutta taas toisaalta, jos hän rakastaa toista miestä ja tapailee ihastustaan jatkossakin niin luulen etten jaksa tilannetta kovin pitkään. Vaimoni sanoo, että minun tulisi unohtaa koko juttu, mutta kovin vaikeaa se on jos oma vaimo tapailee ihastustaan jatkossakin. Ovat vain kavereita, hyviä kavereita. Varmasti.

Noh, vuoden seurailen kiltisti ja sit arvioin tilanteen uudelleen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on taatusti pannut kyseistä herrasmiestä

Vierailija
2/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä neljä vuotta, naimisissa kaksi, yksi lapsi ja vaimo rakastunut/ihastunut toiseen mieheen. Kovat epäilyt alkoivat kuukausia sitten ja sit kysyin onko sillä toinen mies. Sanoi, että on ihastunut erääseen vanhaan tuttuunsa. Samaan aikaan kun epäilyt alkoivat myös kammarin puolella oli kylmää. Aina kun kosketin, tuntui että vaimo oikein värähtää inhosta. Vaimo sanoikin että on antanu usein ihan vaan, jotta olisin tyytyväinen. Vaimoni on myös viettänyt öitä tämän ihastuksen luona, mutta on väittänyt ettei mitään niinä kertoina ole tapahtunu. Vaikea uskoa. Vaimoni on myös valehdellut minulle tapaamisista tämän miehen kanssa. Myös suudelmista tämän miehen kanssa hän ei ole muistanuut mainita minulle. Viime ajat ovat olleet hieman parempia, ollaan juteltu avoimemmin ja seksikin sujunut paremmin mutta hän ei ole päässyt toisesta yli. Hän myös on jatkanut miehen tapailua vaikka olen sanonut etten pidä ajatuksesta. Pikkulinnut ovat kertoneet minulle, että hän ei tunne rakkautta minua kohtaan muuten kuin ajoittain ja on rakastunut tähän vanhaan kaveriinsa. Minulle vaimo toitottaa, että ei ole lähtemässä pois luotani ja haluaisi toisenkin lapsen kanssani. Olen aika paskassa tilanteessa. Toisaalta rakastan vaimoani yli kaiken ja haluaisin olla hänen kanssaan, mutta taas toisaalta, jos hän rakastaa toista miestä ja tapailee ihastustaan jatkossakin niin luulen etten jaksa tilannetta kovin pitkään. Vaimoni sanoo, että minun tulisi unohtaa koko juttu, mutta kovin vaikeaa se on jos oma vaimo tapailee ihastustaan jatkossakin. Ovat vain kavereita, hyviä kavereita. Varmasti. Noh, vuoden seurailen kiltisti ja sit arvioin tilanteen uudelleen.

oletteko molemmat 19 vuotiaita?

t:Masa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä vaimosi ulos ja äkkiä. älä tee toista lasta

Vierailija
4/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa oli se kun luulet rakastavasi sitä lumppua. Ihminen kun luulee jotain riittävästi niin alkaa itsekin uskomaan siihen.

Vierailija
5/6 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin ettei tuosta mitään tule. Särjet vain sydämesi pahemmin kuin jälkeen päin ajateltuna olisi ikinä uskonut käyvän! Älä_enää_koske siihen naiseen, hän pyörittää sinua jollain henkisellä yliotteella :( olen surullinen että tuollaisia naisia on!! Uskomaton SIKA!

Lapsia ei kannata tehdä hänen kanssaan. Sinä olet se jota hyväksikäytetään ja ruokahalu tyydytetään muualla. Itsekunnioitusta nyt vain ja asiat eteenpäin. Ei pidä jäädä makaamaan ja ihmetellä sitten kengänjälkiä otsassaan, vaan on PAKKO nousta ja jaksaa. Hae tukea jos et yksin jaksa. Vuosi on aivan liian pitkä aika ja rikkoo sinut lopullisesti ja mahdollisesti uusi suhdekin tulee kärsimään näistä haavoistasi.

Vierailija
6/6 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin voi olla kiima-aika menossa ja lapsenteko voisi rauhottaa. Itse nimittäin ole juuri tuossa tilassa ja olen pyytänyt mieheltäni uutta vauvaa, koska en kestä tätä kiimaa enää ja katselen muita miehiä ja yksi erityisesti saa housuni märäksi. Teillä on kyllä takana niin lyhyt suhde, että voi olla että vaimosi ei oikeasti rakasta enää sinua. Mulla ei ole halut omaa miestä kohtaan muuttunut miksikään, tai ehkä lisääntyneet entisestään.