Onko olemassa äitejä jotka iloitsevat tyttären tulevista häistä?
Meillä äiti ei ole yhtään iloinen tulevista, ensi kesän häistä. Koko ajan on kysymässä, että ettekö vois ihan vaan kahveja tarjota lähimmille, onko pakko kutsua 30 ihmistä? Ihmettelee, mitä järkeä on kutsua häihin vieraita (kun voisi esim maistraatissa mennä) ja sitäkin kysyy, että ette kai nyt sentään mitään hääkakkua aio tarjota (juu, kyllä aiotaan).
Sitten vielä muistaa sanoa, että älkää nyt kutsuko sinne sukulaisia. On sanonut suoraan, että olisi niille rahoille parempaakin käyttöä kuin ihmisten syöttäminen.
Onko mulla ainoa äiti joka ei yhtään suhtaudu innolla tyttärensä häihin? Olen jotenkin kuvitellut, että äidit olisi hirveän innokkasti suunnittelemassa tyttären häitä ja kertoisivat kaikille. Äitini taas on todennut, että ei kyllä kerro häistämme kellekään vaikka joku kysyisi. Miehestäni kyllä tykkää, mutta ei ymmärrä miksi pitää pitää häät, eikö voisi vaan mennä naimisiin pienimuotoisesti eli maistraatissa ja sitten vanhemmille kahvit (omia ja miehen sisaruksiakaan ei kuulemma tarvitsisi kutsua).
Kommentit (6)
vastaavista, missä on paljon porukkaa? Tykkääkö itse pitää juhlia kotona?
ja ihan yhtä mielissään on siskoni kohta tulevista häistä :-)
joskin vähän stressasin ja jännitinkin. Kaikki meni hyvin ja oli upea päivä. Me kustansimme ruuat.
missään tekemisissä omien sukulaistensa kanssa, eikä käy häissä eikä hautajaisissa. Kai nyt pelkää, että kutsun sukulaisia, joita hän ei siedä.
ap
missään tekemisissä omien sukulaistensa kanssa, eikä käy häissä eikä hautajaisissa. Kai nyt pelkää, että kutsun sukulaisia, joita hän ei siedä. ap
suhtautumisen
on ensimmäinen sekä minulle että miehelleni, lapsia ei meillä ole.
Ollaan noin 30 molemmat.
ap