Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä?

Vierailija
31.08.2009 |

Mitä kuumelääkettä voisi antaa 6v.tytölle?kun oksentelee ja kuume on 39,1 vai kannattaako alentaa ollenkaan,tabletit ei pysy sisällä ja mistä lämpö kannattaa mitata?onko kokemuksia?Kuume alkoi eilen ja oksentelu tänään iltapäivästä. t.Nina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä tuon ikäisellekin.

Vierailija
2/8 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitata pepusta, samaten suppoa vaan kehiin. Suppoja on ihan aikuisillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mittaan pyllystä ja suppo on helppo sujauttaa "plups" vaikka kylkiasennossa peppuun.

Vierailija
4/8 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitan isommalla yli 2v lasta. 6 vuotiaalle jo todella kiusallista jos kuume mitataan pyllystä. Emme työssäkään enää tuon ikäisiltä takmuksesta mittaa, eli kainalosta saa ihan tarkan lukeman.

Sitten lääkehommaan. Suppo kyllä varmaan sitten ainoa, jos ei suun kautta annettava pysy sisällä. Ikäväähän se lapselle on, mutta helpottaa oloa.

Vierailija
5/8 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuumetta mielestäni voisi alentaa mutta suun kautta tuskin onnistuu.Tyttäreni kanssa 12.v kävimme lääkärissä vatsakipujen vuoksi jossa hän joutui osin riisuuntumaan niin lääkäri mittasi kuumeen pyllystä ja se onnistui helposti hänen ollessaan vatsallaan hoitopöydällä,toki tyttö hieman oli kiusaantunut tilanteesta mutta ymmärsi asian kun se selitettiin.t.Terhi.

Vierailija
6/8 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa hakea apteekista jos ei ole kotona ja itse mittaan lämmön omalta 6.v pojaltani peffasta,onnistuu parhaiten kun hieman rasvaa tai vaseliinia mittarin päähän lapsi poikittain polvien päälle syliin,housut alas ja toisen käden sormilla levittää pakaroita niin että näkee pyllyreijän tai vaihtoehtoisesti kylkimakuulle jalat n.90 asteen kulmaan ja ylempää pakaraa nostaa/raoittaa niin että näkee mihin mittarin tuikkaa n.3cm.Tiina

Vierailija
7/8 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeen mittaus onnistuu myös lapsen 8.v ollessa vatsallaan tai selällään jalat jalat vatsan päällä koukussa siitä on todella helppoa luiskauttaa suppo tai mittari paikoilleen.terveisin Saana.

Vierailija
8/8 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielastäni kannattaa alentaa ja supot ovat mainioita siihen,itse laitan niitä 5 ja 9v.ikäisille tytöilleni.lämmön mittaan nuoremmalta aina pyllystä ja vanhemmalta kainalosta tai jos haluan tarkan lämmön niin pyllystä.Asennolla ei niin ole väliä kunhan saa hyvän näköyhteyden,itse suosin kylkiasentoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän