Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntolaina-asiaa! Saakohan näillä "eväillä"...

Vierailija
20.08.2009 |

Itse äitiyslomalla, brutto äippäraha n. 1600 € ensi kesään saakkka. Mies työttömänä toistaiseksi vasta lyhyen aikaa, hänen päivärahansa sama n. 1600 €. Vakutena tietysti ostettava talo, lisäksi säästöjä 70 t€ ja tarvittaessa voi vielä kiinnittää muuta omaisuutta, kuten huvilan.

LÄhinnä tuo miehen X aikaa jatkuva työttömyys mietityttää. Uskoisin hänen työllistyvän jossain vaiheessa,kun työkokrmusta ja koulutusta löytyy.

Anottava lainamäärä olisi siinä 140 t€. Kehtaako edes kysyä pankista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki oikea osoite tälläkin kertaa. Ette saa rahaa koska kummankin oltava töissä.

Vierailija
2/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ala on sellainen että hän luultavasti työllistyy. Ja sekin kannattaa huomioida, että SINÄ voit olla se työssäkäyvä joka tuo leivän kotiin miehen hoitaessa lasta/lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin täysin työtön ja mies tienas 1400 e brutto, saatiin 80 000e

toisella kertaa mulla oli puolen vuoden määräaikainen ja mies tienas 1600e ja saatiin jo 180 000e ilman takaajia.

Vierailija
4/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte kyllä lainan melko varmasti. 70000€ säästöt on hyvä käsiraha ja se että voitte kiinnittää myös asunnon lisäksi jotain muuta omaisuutta on vaan plussaa.

Samoin se mikä todennäköisyys miehellä on työllistyä vaikuttaa asiaan. Teillä on myös molemmilla hyvät päivärahat. Pääasiassa lainaa hakiessahan katsotaan kuinka paljon teillä jää kuukaudessa viivan alle menojen jälkeen. Sinulla on ilmeisesti vakituinen työ, joten ainakin toinen teistä on vuoden päästä varmasti töissä.

Kysykää toki ja useammasta pankista. Itse teimme pankkikierroksen pari vuotta sitten ja käytännöt eri pankeissa vaihtelivat hurjasti.

Vierailija
5/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me esimerkiksi saimme talolainaa yli 230 000, vaikka itse olin työttömänä. No, miehellä onkin 5000€ kk-tulot ja itsellänikin ihan mukava päiväraha ja jo tuolloin selkeästi hyvät työllistymismahdollisuudet. Töitä löysinkin sitten pian :)

Pankki oikea osoite tälläkin kertaa. Ette saa rahaa koska kummankin oltava töissä.

Vierailija
6/6 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää vaan, luulisi että saatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi