Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykää nyt hyvät ihmiset muuallakin kuin

Vierailija
20.08.2009 |

Thaimaassa ja Tallinnassa.

Maailma on ihania paikkoja täynnä!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä tuhansista, jotka eivät koskaan käy muualla. Älä ota henkilökohtaisesti, sinä varmasti käytkin muualla, mutta todella moni syuomalainen ei käy muualla kuin Thaimaassa (kaukokohteista). Ja tämä on outoa.

Vierailija
22/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan menee Thaimaahan eikä ole missään muualla käynytkään paitsi kanarialla. Johtuisko ihan taloudellisistakin syistä? Thaimaa kuintenkin on aika edullinen verrattuna vaikka Karibiaan tai Mauritiukseen.

Meillä usein valitttu Kanaria ihan muista kuin taloudellisista syistä. Pikkulasten (3klp alle 5v) on helpompaa matkustaa Kanarialle kuin Karibialle. Siisteys ja turvallisuus tärkeimpiä kriteereitä tässä elämänvaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalliset kutsuu sitä kaupungiksi, en viitsi ihan tarkkoja tietoja antaa, mutta se on Mayossa. Ja eteläisessä Mayossa, Clew Bayn rannalla. Se on ihastuttavaa seutua, suosittelen:-). Westport on myös kaunis, vilkas kaupunki, mukavan pieni siitä huolimatta.

Vierailija
24/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta. Varmasti on muuten matkatoimistoillakin tästä ihan jotain tutkimuksiakin tehty, että suomalaiset palaa aina vaan sinne thaimaahan. Ei niitä uusia matkailijoita joka vuosi niin paljon ilmene, kun kuitenkin Thaimaan matkat myydään loppuun aina suunnilleen heti kun tulevat myyntiin. Kuka siellä sitten matkustelee jos ei ne vanhat tutut? ja tuskin suomalaisella on niin paljon rahaa, että voi sen Thaimaan lisäksi matkustella sitten talvella vielä jossain muuallakin.

Vierailija
25/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan menee Thaimaahan eikä ole missään muualla käynytkään paitsi kanarialla. Johtuisko ihan taloudellisistakin syistä? Thaimaa kuintenkin on aika edullinen verrattuna vaikka Karibiaan tai Mauritiukseen.

Meillä usein valitttu Kanaria ihan muista kuin taloudellisista syistä. Pikkulasten (3klp alle 5v) on helpompaa matkustaa Kanarialle kuin Karibialle. Siisteys ja turvallisuus tärkeimpiä kriteereitä tässä elämänvaiheessa.

kanarialle on joo lennot lyhyemmät, mutta jos siisteyttä ja turvallisuutta haet niin voin suositella Arubaa! Se on todella ihana kohde lastenkin kanssa, lennot vaan pitkät. Mutta turvallisempi ja siistimpi kuin kanaria! Ja ilmasto ja karibianmeri tietty ihan eri juttu kuin kanarialla. Eli kun lapset teillä kasvaa niin harkitkaapa, oikeasti ihana paikka :-). Me lähdetään nyt lasten kanssa toistamiseen ensi talvena :-). Kallis kyllä on, meidän 5 tähden hotelli 4 hengeltä maksaa yli 12 000e, mutta on tosin all inclusive.

Vierailija
26/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ylläpito nimittäin nielee rahaa, sitä enemmän, mitä parempi varustelutaso. Joskus kaukomatkailu voi tulla halvemmaksikin. Ja mökkihenkinen ihminen saattaa ihan mielellään valita saman hotellin.

Vierailija
27/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ylläpito nimittäin nielee rahaa, sitä enemmän, mitä parempi varustelutaso. Joskus kaukomatkailu voi tulla halvemmaksikin. Ja mökkihenkinen ihminen saattaa ihan mielellään valita saman hotellin.

Vierailija
28/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä piti olla toisella mökillä, mutta pääsimme vuokraamaan taas samaa. Olo on kotoista kuin omalla, paitsi ei tartte huolehtia korjauksista yms. Mökki(talo) siis siellä Irlannissa

Vierailija
29/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti te kaikki vastanneet olette kolunneet maailman ympäri, mutta noin yleisesti perussuomalainen joka käy Thaimaassa, on sellainen, joka ei ikinä koskaan mene minnekään muualle kuin aina vaan sinne Thaimaahan kun siellä on kerran käynyt. Ehkä joskus vuosien päästä uskaltautuu menemään Phuketin sijaan Krabille, hui! Yleensä vielä mennään siihen samaan hotelliinkin, ettei vaan mitään yllätyksiä pääse tulemaan matkalla.

Oletko tehnyt jonkun tutkimuksen, vai mihin perustat väitteesi?

vastaan omasta puolestani, että tuttavapiiriin perustaisin tuommoisen väitteen.

Vierailija
30/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikein muualla ulkomailla matkustelekaan, ehkä joskus siellä Tallinnassa tai Ruotsissa.

Antakaa hyvät ihmiset minun matkustaa joka vuosi Floridaan! Antakaa minun nauttia siitä pikku kämpästä jonka vuokraan joka vuosi. Antakaa minun nauttia niitten ihanien naapureiden seurasta joka vuosi. Antakaa minun nauttia Floridasta joka vuosi, jos minä niin haluan. Minä en halua mennä muualle.

Ehkä joskus tulee vaihe elämässä, että haluan mennä muuallekin, mutta nyt on näin. Enkä kaipaa ap:n kaltaisia holhoamaan minua ja minun matkusteluani.

Vierailija
31/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti te kaikki vastanneet olette kolunneet maailman ympäri, mutta noin yleisesti perussuomalainen joka käy Thaimaassa, on sellainen, joka ei ikinä koskaan mene minnekään muualle kuin aina vaan sinne Thaimaahan kun siellä on kerran käynyt. Ehkä joskus vuosien päästä uskaltautuu menemään Phuketin sijaan Krabille, hui! Yleensä vielä mennään siihen samaan hotelliinkin, ettei vaan mitään yllätyksiä pääse tulemaan matkalla.

Oletko tehnyt jonkun tutkimuksen, vai mihin perustat väitteesi?

vastaan omasta puolestani, että tuttavapiiriin perustaisin tuommoisen väitteen.

kumoan tuon väitteen, ihan hanurista, ei pidä paikkaansa. Ja mitäs se kenellekään kuuluu mihin matkaan omat rahansa laittaa??

Vierailija
32/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

'perussuomalainen' viittaa politiikkaan, sellaiseen keskivertosuomalaiseen voisi viitata sanalla 'perisuomalainen'

Vierailija
33/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi moni tehnyt sen ensimmäisen kaukolomamatkansa Thaimaahan, ja sen jälkeen aina menneet sinne Thaimaahan, yleensä vielä phuketiin. Olenpa tästä lukenut muuten lehdestäkin joskus? Eikä siinä mitään, jos se on niin ihana paikka ettei muualle halua mennä, mutta mistä sen tietää jos ei muualla käy? Tästä ehkä koko ketjussa on kyse. Maailmassa on tosi paljon ihania paikkoja, jotka jää näkemättä, jos luulee, että vain se yksi ja ainoa on ihana paikka. Toki jokainen saa tehdä mitä haluaa, ja pääasia että nauttii, mutta kuitenkin, matkustelkaa ihmiset, matkustelkaa... Sitten kun on nähnyt useita paikkoja menkää vaikka loppuelämänne sinne Thaimaahan tai Floridaan, jos se on se paras. Mutta te ette voi tietää onko joku vielä parempi, jos ette kokeile :).

Vierailija
34/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka yrittäis, niin koko maapalloa ei kerkeä koluamaan. Ei voi oikein sanoa, et tuntee Englannin jos on ollut viikon Lontoossa. Kyllä sitä voi luottaa vaistoonsa, mikä kiinnostaa.

Vierailija
35/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että halusin aina samaan paikkaan. yleensä vielä samaan hotelliinkin!! Sit jotenkin vaan alettiin kiertelemään eri paikoissa mutta kyllä pelotti!! onneksi kuitenkin ei jämähdetty vaan sinne yhteen paikkaan mutta helppoa se olisi ollut. nyt ollaan käyty tosi monissa paikoissa ja jos joku paikka on oikein ihana saatetaan sinne uudelleenkin lähteä. periaatteessa kuitenkin se periaate ettei samaan paikkaan ihan heti lähdetä uudelleen.

Vierailija
36/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan tarkkaan että jossain päin maailmaa on varmasti vieläkin viihtyisämpi paikka, kuin mitä on tämä Floridan paikkani. Mutta minä en tällä hetkellä halua muualle, en halua käydä muualla...tällä hetkellä.

Matkustele itse ja anna minun (ja monen muun) tehdä kuten haluamme. Minun "kesämökkini" on tällä hetkellä Floridassa.

tosi moni tehnyt sen ensimmäisen kaukolomamatkansa Thaimaahan, ja sen jälkeen aina menneet sinne Thaimaahan, yleensä vielä phuketiin. Olenpa tästä lukenut muuten lehdestäkin joskus? Eikä siinä mitään, jos se on niin ihana paikka ettei muualle halua mennä, mutta mistä sen tietää jos ei muualla käy? Tästä ehkä koko ketjussa on kyse. Maailmassa on tosi paljon ihania paikkoja, jotka jää näkemättä, jos luulee, että vain se yksi ja ainoa on ihana paikka. Toki jokainen saa tehdä mitä haluaa, ja pääasia että nauttii, mutta kuitenkin, matkustelkaa ihmiset, matkustelkaa... Sitten kun on nähnyt useita paikkoja menkää vaikka loppuelämänne sinne Thaimaahan tai Floridaan, jos se on se paras. Mutta te ette voi tietää onko joku vielä parempi, jos ette kokeile :).

Vierailija
37/37 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen siellä 2 kertaa käynyt. Eikä siinä mitään, jos todella haluaa aina sinne yhteen paikkaan mennä, siellä on ns. sielunmaisema, mutta ehkä juuri tässä Thaimaa-jutussa on se puoli, että ihmiset luulee, ettei muualla ole niin ihanaa kuin Thaimaassa, kun eivät koskaan muualla ole käynyt... tai tällaisen kuvan olen saanut monilta tuttavilta, ovat ihan ihmeissään, kun lähtee vaikka jonnekin karibialle. Yksi kysyi että onko sielläkin uima-altaita... nojoo...