ÄO:si?
Kommentit (25)
Tottakai av:lla kaikki mammat ovat äo:ltaan 150! Arvasin tän heti kun näin ketjun otsikon. :D
En ole menestynyt elämässä, en luonut uraa, en akateeminen vaan ammattikorkeataustainen. Teen peruspaska-alalla töitä kitupalkalla. Olen laiska ja turhautunut. Kävin aikanaan testissä todistaakseni itselleni, etten ole tyhmä vaikken olekaan saavuttanut elämässäni ihmeitä. **tuttaa, etten ole osannut valjastaa kapasiteettiani hyödyksi.
Numeronahan tuo on aivan yhdentekevä.
ei tohtorius tai keksinnöt.
7
En ole menestynyt elämässä, en luonut uraa, en akateeminen vaan ammattikorkeataustainen. Teen peruspaska-alalla töitä kitupalkalla. Olen laiska ja turhautunut. Kävin aikanaan testissä todistaakseni itselleni, etten ole tyhmä vaikken olekaan saavuttanut elämässäni ihmeitä. **tuttaa, etten ole osannut valjastaa kapasiteettiani hyödyksi.
Numeronahan tuo on aivan yhdentekevä.
Olen aika tavallinen pulliainen. Akateeminen koulutus löytyy, mutta menestys on ollut vaihtelevaa.
eikä tiettäkseni mun mieheltä tai lapsiltakaan, ei myöskään mun vanhemmilta eikä sisaruksilta. Pitääkö siihen olla joku syy, että ÄO testataan?