Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄO:si?

Vierailija
20.08.2009 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tiettäkseni mun mieheltä tai lapsiltakaan, ei myöskään mun vanhemmilta eikä sisaruksilta. Pitääkö siihen olla joku syy, että ÄO testataan?

Vierailija
22/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai av:lla kaikki mammat ovat äo:ltaan 150! Arvasin tän heti kun näin ketjun otsikon. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menestynyt elämässä, en luonut uraa, en akateeminen vaan ammattikorkeataustainen. Teen peruspaska-alalla töitä kitupalkalla. Olen laiska ja turhautunut. Kävin aikanaan testissä todistaakseni itselleni, etten ole tyhmä vaikken olekaan saavuttanut elämässäni ihmeitä. **tuttaa, etten ole osannut valjastaa kapasiteettiani hyödyksi.

Numeronahan tuo on aivan yhdentekevä.

Vierailija
24/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tohtorius tai keksinnöt.

7

En ole menestynyt elämässä, en luonut uraa, en akateeminen vaan ammattikorkeataustainen. Teen peruspaska-alalla töitä kitupalkalla. Olen laiska ja turhautunut. Kävin aikanaan testissä todistaakseni itselleni, etten ole tyhmä vaikken olekaan saavuttanut elämässäni ihmeitä. **tuttaa, etten ole osannut valjastaa kapasiteettiani hyödyksi.

Numeronahan tuo on aivan yhdentekevä.

Vierailija
25/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tavallinen pulliainen. Akateeminen koulutus löytyy, mutta menestys on ollut vaihtelevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän