Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiristystä seksillä?

Vierailija
19.08.2009 |

Tunnustaako kukaan kiristävänsä kumppaniaan seksillä? Ja mitkä on ollu motiivit?

Kuoleeko kriisissä oleva parisuhde totaalisesti jos seksillä aletaan kiristään?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Aluksi kuitenkin haluan ojentaa kasan idealismipisteitä edellisille kommentaattoreille)

Sitten asiaan: Pariskunta tulee kotiin raskaan työpäivän jälkeen. Kun normaalit arkiset kotihommat on hoidettu yhdessä vaimo muistaa luvanneensa leipoa töihin omenapiirakan. Vaimo osaisi tehdä piirakan, mutta mieskin on tunnetusti hyvä leipoja.

Mies rakastaa anaaliseksiä. Nainen kokee anaaliseksin täysin neutraalina: ei tunnu hyvältä mutta ei tunnu pahaltakaan (ja saahan siinä oma rakas nautintoa).

Nainen: "Voi ei ! Mun piti leipoa se omenapiirakka töihin... Jaksaisitko sinä rakas leipoa sen, mä lupaan antaa sun panna pyllyyn sitten illalla"

Kysymys naisille: Onko tässä jotakin väärää ?

Kysymys miehille: Leipoisitko piirakan ?

Tuo ei kyllä yhtään kuulostanut minulta. Meillä tilanne menisi niin että mies tajuaisi miten minua harmittaa alkaa leipomaan vielä iltamyöhällä ja hän lupaisi itse auttaa. Leipoisimme siis yhdessä jolloin omenapiirakka on aikaisemmin valmis ja olemme molemmat vapaat tekemään muuta. Yhdessä touhuilun jälkeen joko menemme suukkojen ja halin jälkeen yhdessä iltatoimille ja nukkumaan (jolloin seuraavana päivänä ollaan vielä hyväntuulisia toisillemme ja molempien tekee oikeasti mieli seksiä, koska mieheni oli niin suloinen auttaessaan minua todennäköisesti ottaisin ensin mieheltä suihin hieroen eturauhasta ja sitten mies hoitaisi minut kaikessa rauhassa). Toisena vaihtoehtona intoutuisimme vielä sinä iltana johonkin tuhmaan ja pikaiseen nautintoon jonka "jälkilämmössä" seuraavana päivänä panettaisi varmasti lisää.

Voisihan tuota pitää palkintona, mutta en antaisi kuin puhelinlaskun maksuna vaan koska miehen kiltti ele tekisi hänestä tavallista ihanamman ja haluaisin nauttia yhdessä hänen kanssaan.

Vierailija
2/27 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo ei kyllä yhtään kuulostanut minulta. Meillä tilanne menisi niin että mies tajuaisi miten minua harmittaa alkaa leipomaan vielä iltamyöhällä ja hän lupaisi itse auttaa."

Mies siis tajuaa tai se pistetään tajuamaan. Mahtava esimerkki siitä miten naiset osaa kiristää seksillä. Korulauseisiin verhottu viestihän on: Jos et vihjeideni perusteella tajua auttaa minua (tehdä tätä asiaa jonka lupasin töissä mieheltä etukäteen mitään kysymättä), on turha kuvitella mitään seksiin viittaavaankaa illalla. Jos autat, niin saatat ehkä saada (tai sitten et kuitenkaan)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tajua auttaa niin sitten mökötetään ilta ja todennäköisesti vielä seuraavakin.

Jos tajuaa auttaa niin voi saada tai sitten vain vähän kiusataan (hierotaan eturauhasta) ja jätetään puutteeseen. Saa sitten seuraavana päivänä jos saa tai taas vain kiusataan.....

Vierailija
4/27 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan tekisi niin jos mies huomioisi minua jotenkin. Hän eläisi ihan omaa elämäänsä ja sitten kun sattuu panettamaan, pitäisi olla valmiina. Nyt sanoin ääneen, etten nauti seksistä niin vaan kaipaan läheisyyttä. Kerta minä en saa läheisyyttä, ei mieskään saa seksiä.

Vierailija
5/27 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo ei kyllä yhtään kuulostanut minulta. Meillä tilanne menisi niin että mies tajuaisi miten minua harmittaa alkaa leipomaan vielä iltamyöhällä ja hän lupaisi itse auttaa."

Mies siis tajuaa tai se pistetään tajuamaan. Mahtava esimerkki siitä miten naiset osaa kiristää seksillä. Korulauseisiin verhottu viestihän on: Jos et vihjeideni perusteella tajua auttaa minua (tehdä tätä asiaa jonka lupasin töissä mieheltä etukäteen mitään kysymättä), on turha kuvitella mitään seksiin viittaavaankaa illalla. Jos autat, niin saatat ehkä saada (tai sitten et kuitenkaan)...

Seksiä siis voisi olla ihan hyvin ilmankin että mies auttaisi, silloin todennäköisyys innostumiselle vain olisi sama kuin minä tahansa iltana. Mutta herkemmin tekee mieli toista jos tämä saa ensin hyvälle mielelle, eiköhän näin ole kaikilla. Kiristääkö mies seksillä jos vaimo tietää että tämän halut syttyvät seksikkäillä alusvaatteilla ja vaimon sitten "täytyy" pukeutua epämiellyttäviin hepeneihin niiden miellyttävän tuntuisten puuvilla mammojen sijaan?

Onko ainoa vaihtoehto jota ei lasketa kiristämiseksi se, että jättää suihkun väliin, pukeutuu lötköihin harmaisiin päälyvaateisiin ja ihonvärisiin alusvaatteisiin eikä tee mitään kilttiä toiselle? Että voi sitten olla varma että on ihan puhtaasta pelistä kyse jos toinen sattuu syttymään? Tästäkö se sohvalla lojuminen johtuukin? Miehet kohteliaina jättävät kaikki puolison miellyttämiset väliin koska nehän olisivat seksin kiristämistä :)

Vierailija
6/27 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tajua auttaa niin sitten mökötetään ilta ja todennäköisesti vielä seuraavakin.

Jos tajuaa auttaa niin voi saada tai sitten vain vähän kiusataan (hierotaan eturauhasta) ja jätetään puutteeseen. Saa sitten seuraavana päivänä jos saa tai taas vain kiusataan.....

Meinaan minun mieheni kohdalla eturauhasen hierominen suihinoton yhteydessä ei ole "vähän kiusaamista". Ja saa kyllä sellaiset orkut että en ymmärrä tuota puutteeseen jättämistäkään..

Enkä antaisi seksiä tuossa tilanteessa "kiitos kun autoit" ajatuksella vaan koska silloin itsellä alkaisi tehdä herkemmin mieli. Antaisin seksiä koska haluaisin sitä. Voi olla että tapa olisi herkemmin jotain mistä mies pitää erityisesti. Enkä edes mökötä jollei auta eli taas tuli huti. Olen pahoillani :)

Vierailija
7/27 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisen vai miehen, kuullostaa uskottavammalta "Et saa tänään"?

Seksi on naiselle väline - niin kiristämiseen, tylyttämiseen kuin palkitsemiseenkin.

Kumpiko puolisko saa jotain kotitöitä tapahtumaan lupaamalla seksiä? M: "Kulta, jos imuroit, heitän illalla ekan lastin suuhusi ja panen heti perään sua kakkoseen!" vs. N: "Kulta, jos täytät autostani pissapojan ja silität koneellisen pyykkiä, lupaan imeä sut kuusysissä taivaisiin ja päästää vielä takaapäin loppusuoralle."

Nainen antaa ja mies saa, vaikka halua olisi ainakin täällä antaa naiselle niin paljon kuin vaan jaksaa ja saisi naisen haluamaan.

M 35+

Vierailija
8/27 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naisen vai miehen, kuullostaa uskottavammalta "Et saa tänään"?

Seksi on naiselle väline - niin kiristämiseen, tylyttämiseen kuin palkitsemiseenkin.

Kumpiko puolisko saa jotain kotitöitä tapahtumaan lupaamalla seksiä? M: "Kulta, jos imuroit, heitän illalla ekan lastin suuhusi ja panen heti perään sua kakkoseen!" vs. N: "Kulta, jos täytät autostani pissapojan ja silität koneellisen pyykkiä, lupaan imeä sut kuusysissä taivaisiin ja päästää vielä takaapäin loppusuoralle."

Nainen antaa ja mies saa, vaikka halua olisi ainakin täällä antaa naiselle niin paljon kuin vaan jaksaa ja saisi naisen haluamaan.

M 35+

Olemme miehen kanssa normaalisti yhtä innokkaita (jopa imetysaikana) poikkeuksena raskausaika. Tällöin minulla pyörii pikkarit jalassa ja ajatukset harhailevat niin omassa miehessä kuin muissakin niin etten pysty keskittymään lasten kanssa toimiseen. Miehen taas ei tee mieli yhtään, antaa kerran viikossa tai parissa ja sitäkään ei pysty edes esittämään halutuksi, vaan on pakko jotta vaimokulta pysyy kilttinä. Eli jos meillä jompikumpi kieltää, se on mies. Onneksi niin ei käy raskausajan ulkopuolella.

Vierailija
9/27 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen osani kotitöistä ja maksan yli puolet, mutta koskaan ei ole ollut palkinto- tai sovintoseksiä. sääliseksiä saa jos kaikki sen päivän kotityöt. Neuvolassa pitäisi pyytää sadistitesti, niin tietäsi ehtiikö vielä karkuun...

Vierailija
10/27 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida ukkokulta kiristää mutta aika kireetä on ilmapiiri kun ei ehdotteluista, saati suorista puheista huolimatta saa. Eikä omien halujen kanssa oo varaa olla panematta sillon kun miestä haluttaa.

Alkaa ottaan itsetunnon päälle kun ei saa omalta. Siihen ei vaikuta sekään vaikka vieraat vonkais. Omallekin olis kiva kelvata ja pitäis olla haluttava että suhteesta tulee mitään.

Vierailija
11/27 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on "kaupankäynnissä" jos molemmat ovat jutussa mukana pilke silmäkulmassa ? Eikö terve parisuhde pidä sisällään velvollisuuden toisen auttamisesta oli sitten kyse omenapiirakasta tai seksistä ?

Heitetäänpä toinen (ihan oikea) esimerkki naisnäkökulmasta: onko sitten oikein että vaimoni joskus "hinnoittelee" jonkun jutun sanomalla: tämä maksaa sulle sitten hyvän kokovartalohieronnan (ja hymyilee viekoittelevasti) ? Eli tässä nainen tekee jotakin ja haluaa palkkioksi hieronnat (ulkoa ja sisältä).

Vierailija
12/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim peppuseksiä mies saa vain "palkinnoksi".

Vierailija
13/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolee, jos kiristämään rupeat seksillä...

Kohta huomaat ettei seksi toista enää kiinnostakaan

Vierailija
14/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluat lähteä käymään esimerkiksi lenkillä, mies sanoo sinulle, että "ok, katson lapsia, jos otat nyt heti suihin."

Miltäs vaikuttaa?

Vierailija
15/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa aina tahtonsa lävitse

oli sitten kyseessä hankinta, meno tai ihan mikä vaan

Vierailija
16/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla munaton mies, joka ei osaa sanoa naiselleen EI.

Ei kiristäminen ja "kaupankäynti seksillä" kuulu terveeseen parisuhteeseen.

Vierailija
17/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

[/quote]

"

En allekirjoita !

Palkintoseksi voi olla todella kivaa vaihtelua jos se tapahtuu pilke silmäkulmassa. Palkintoseksihän on miehen näkökulmassa kuin "luvallista huorissa käyntiä". Se ei ole säälipillua tai armopaloja vaan maksettu nautinto: nainen keskittyy miehen nautintoon eikä miehenkään tarvi välittää kuin itsestään ja omasta nautinnosta. Se on siis tavallaan roolileikki jossa on mukana ajatus ihmisen ostamisesta ja vallasta.

Vierailija
18/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

"

En allekirjoita !

Palkintoseksi voi olla todella kivaa vaihtelua jos se tapahtuu pilke silmäkulmassa. Palkintoseksihän on miehen näkökulmassa kuin "luvallista huorissa käyntiä". Se ei ole säälipillua tai armopaloja vaan maksettu nautinto: nainen keskittyy miehen nautintoon eikä miehenkään tarvi välittää kuin itsestään ja omasta nautinnosta. Se on siis tavallaan roolileikki jossa on mukana ajatus ihmisen ostamisesta ja vallasta.

Tuo on kaunis ajatus. Yhtä kaunis kuin kommunismi. Kuullostaa paperilla hienolta mutta käytännössä mahdotonta.

Palkinto seksissä normaali seksi kerta vain muuttaa nimeä --> nyt saat palkinnoksi.

Toisin sanoen seksi kerrat ei lisäänny mutta yksittäinen kerta nimetään palkinnoksi!

Ja hyöty tästä oli?? Nainen sai tahtonsa läpi lupaamalla seksiä, mies ei hyötynyt mitään

Vierailija
19/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim peppuseksiä mies saa vain "palkinnoksi".

no teillä sitten mies tiskaa ja siivoaa joka päivä?

meillä ku ei mikään auta..on vissiin palkinnot jaettu jo!

t:masa

Vierailija
20/27 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parisuhteen energiaa ja jos siitä tulee kauppatavaraa niin kyllä parisuhteen peruspilari on mennyttä.

Jos mies haluaa seksiä, hän saa sitä. Se on vaimon tehtävä. Jos haluaa peppupanoa niin siitä vaan. Sitä varten sanoin "tahdon", että olen miehelle nainen niin kuin hän haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi