Mä olen ihan kauhuissani siitä et millainen lukijakunta kauppalehdellä on!
Mä luulin et talousihmiset ois korkeasti koulutettuja ja viisaita ihmisiä mutta kun lukee esim. kauppalehden keskustelupalstaa niin hirvittää millaisia äärioikeistolaisia siellä on. Rasistisia kommentteja saa suoltaa sen minkä sylki suuhun tuo mutta annappas jos sanot jotakin negatiivista valkoihoisesta suomalaisesta heterosta niin tulee porttikielto koko keskustelusivuille.
Tämä on todella pelottavaa, koska rikkailla on valtaa ja jos kaikki rikkaat ihmiset on tuollaisia niin silloin tämän maan päättäjätkin on ihan sieltä samasta asholesta kuin nuo talousihmeetkin.
Kommentit (7)
On se hyvä, että jossain on vielä oikeistolaisia, äärisellaisesta en osaa sanoa. Suomi on yksi hemmetin sosialistivaltio! Yrittäjällä, työnantajalla ei ole mitään arvoa.
Kaikki (homot, mamut jne.) pitäisi nykyään olla niin helvetin suvaittavaa ym.! Silti ei hyväksytä edes hieman lihavaa koulukaveria. Pikkusen ovat suvaitsevaisuusasiat pielessä.
sen vuoksi koska heillä on oma perhe ja he ovat kiinostuneet jakamaan asioitaan vauvapalstalla
nykyään jos vähänkään puhut mamu myönteisesti yhtään missään niin saat heti paskaa niskaasi. Eihän tässä uskalla enään työpaikallakaan myöntää et joo hei mun yks kaveri on mamu, kun muuten joutuu hyljetyksi ja pahimmassa tapauksesssa menettää työpaikkansa kokonaan.
että turha kuvitella, että tällä palstalla olisi jotenkin idiootimpaa porukkaa kuin muualla. Kyllä ne ihmiset muilla palstoilla on ihan yhtä ilkeitä, tylsiä, lapsellisia, kateellisia, haukkuvia, jne.
ahneus on ainoa asia mikä heitä ajaa.
Minua taas kauhistuttaa neekereitten hyysääminen mikä täällä on vallalla....
tai ovat edes pienten lasten vanhempia (tai minkäänlaisten lasten)?
Juu eivät ole ja samalla tavalla kauppalehdenkään keskustelupalstan ihmiset eivät välttämättä lue kyseistä lehteätai ole missään tekemisissa talouden kanssa omaa sossutukeaan laajemmalti.