Onko muita superhedelmällisiä?
Ensimmäinen lapsi sai alkunsa eka yrityksestä, oli muuten ainoa laaki koko kuukauden aikana. Esikkoa täysimetin puoli vuotta ilman pulloa ilman ehkäisyä sillä ajatuksella että imetys pidentää ikäeroa, kunnes huomasin et oon jo pitkällä raskaana tietämättäni. Ikäeroa ykkösellä ja kakkosella on vain 10 kk. Kakkosen jälkeen oli käytössä kortsut imetysajan. Heti kun päätimme että kolmonen saa tulla, tärppäsi eka kierrosta ja kakkosen ja kolmosen välillä on ikäeroa 1,5 vuotta. Kolmosen ja nelosen välissä käytettiin myös kortsua, samoin nelosen ja vitosen. Molemmat sai alkunsa eka yrityskierrosta. Viidennen jälkeen imetin vain vähän aikaa jonka jälkeen minulle asennettiin nuvaring, mutta tulin raskaaksi muutaman kuukauden käytön jälkeen vaikka noudatin ohjeita huolellisesti.
Kuudennen jälkeen mies kävi vasektomiassa, enää ei lapsia tehdä. Ihmettelen vain, kun jossakin luki että raskautumisen todennäköisyys on optimaalisissa olosuhteissakin vain 20 % ovulaation aikaan. Minulla se oli 100%. Epäreilua, että jotkut eivät raskaudu millään vaikka kaikki on kunnossa ja toiset raskautuvat mieheen katsomalla.
Kommentit (28)
3. ja 4. saaneet alkunsa heti ekalla yrityksellä. Ekaa "tehtiin" kahden kierron verran ja toka sai alkunsa heti ensinmäisen perää (lyhyttä ikäeroa toivottiin, mutta ei uskottu että imettäessä tärppäisi..)
kummatkin ensimmäisestä kierrosta
Kaks ekaa tärppäs heti, mutta kolmas ei tullutkaan samaan malliin. Yritys edelleen päällä.
Naiselliset naiset ovat yleensä niitä hedelmällisimpiä.
Lapsia alettiin tekemään ollessani 39v. Nyt 42 ja kolme lasta. Ekassa meni 2kiertoa, toka tuli imettäessä ekaa melkein heti ja kolmas samoin. Ikä ei ole kamalasti vaikuttanut tai sitten nuorempana käynyt tuuri, kun pillerit sentään toimineet:))
Molemmat lapset saaneet alkunsa ekalla yrittämällä. Eka raskautuminen 26v ja toinen 28v.
ean ja tokan ikäero 10kk 3vko ja nyt kolmatta odotan,ikäeroksi tulossa 1v 7kk :)
yks tosin jäi matkalle