Kertokaa mulle: mitä on nalkutus?
*en tiedä yhtään*
Meillä tapellaan ja otetaan yhteen, jos asiaa. Puhutaan ja sovitaan. En usko, että meillä on tuota paljon puhuttua "nalkutusta". Siksi kai ihmettelen..
Kommentit (9)
sä et jätä niitä lojumaan keskelle pöytää mun siivottavaksi. Luuletko sä että mä olen joku jalkavaimo joka on täällä vaan sua varten että herra saa olla ihan niinkuin haluaa? Miten tää voi olla näin vaikeaa? Ens kerralla kun jätät nää rojusi mihin sattuu mä kippaan ne pihalle kysymättä. Ei tarvi kaukaa etsiä syypäätä kuin noista lapsista on tullu samanlaisia"
Tätä saa vapaasti saa käyttää omiin tarpeisiinsa.
Muutaman kerran keräsin kenkäni ulkoa, sitten laitoin ulos naisen tavarat siististi pusseihin pakattuna. :D
-mies
...vaan joudut kolmannen kerran sanomaan samasta asiasta. Se menee jo malkutuksen puolelle. Jos olet jaksa nalkuttaa teet kaikki hommat itse.
Eli jos mies pyytää jotain tekemään toisin, niin teen niin jos se on parempi tapa toimia. Jos ei niin sit keskustellaan, että miksi muka niin. Päädytään aina johonkin yhteisratkaisuun. Sama toimii toisinpäin. Ei mun tarvi kolmea kertaa sanoa (ehkä joskus kaksi). Onko tämä jotenkin harvinaista? Teen kyllä paljon itse (yli ahkera luonne), mutta osaan delegoida joitain juttuja (raskaita) miehellekin.
onko sillä sitten vaikutusta, että ollaan molemmat insinöörejä, luonteeltakin samantyylisiä???
ero on lähellä, kun:
- mies kääntyy poispäin, ei edes enää katso sinua, kun nalkutat, ei vastaa, eikä edes yritä puolustella itseään
- mies sanoo, että jos tahdot tehdä asiat vain omalla tavallasi, sinun on tehtävä ne itse
nim. kokemusta on.
On mulla joskus kärtyinen päivä (kuten miehellänikin) ja kärtyän jostain asiasta ennenkuin huomaan, että asian voi sanoa kauniimminkin ja olen ITSE vain pahalla tuulella. Mutta eikai se ole mitään nalkutusta, kaikkihan joskus tiuskivat huonolla tuulella???? Eller hur?
ja toteat saman asian miehelle kuin juuri totesit, sinulla ei ole mitään hätää.
mitä sillä tarkoitetaan?
Vai halusitko vain korostaa, ettei teillä ole nalkutusta?