Pumpattavat vai kennorenkaat vaunuihin?
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen kun olikin kumi tyhjä...
Mitä etuja pumpattavissa renkaissa on sellaisiin ei-pumpattaviin nähden?
Tarkoitan nyt niitä uudempia mustia ei-pumpattavia.
Ne vanhat kapeat valkoiset taisivat olla aika raskaat talvella?
Meillä ei ole koskaan ollut pumpattavia, joten en tiedä mistä olen jäänyt paitsi.
Kommentit (7)
on pumpattavat, mutta luulisin että kennorenkaat olisivat käytännöllisemmät. Useamman kerran olen saanut ajella vanteilla, kun rengas on puhjennut kesken kävelymatkan.
Pumpattavien työnnettävyys on ehkä vähän parempi, toisin sanoen liikkuu "pehmeämmin". Mutta kennot on mukavan huolettomat, ei tarvi miettiä rikkoontumista eikä pumppaamista.
En ymmärrä miksi kukaan enää ostaa niitä pumpattavia...
ja kennorenkaat maksavat sen 50euroa /kpl vähintään. eli riippuu ihan siitä paljon on valmis maksamaan
ja kennorenkaat maksavat sen 50euroa /kpl vähintään. eli riippuu ihan siitä paljon on valmis maksamaan
Ihanan kallista...
Itse ostin 2006 pojan Teutonioihin ei-pumpattavat kiekot Lastentarvikkeesta, 70e/sarja.
Ja nyt on tytölle käytetyt Emmaljungat ei-pumpattavilla kiekoilla, 240e koko vaunut tarvikkeineen.
ovat kuulemma hankalat lumessa ja sohjossa vinommalla tiellä. Ei ole kokemusta, mutta näin mulle on kerrottu. Pumpattavat ainakin toimivat erinomaisesti sohjomoskassakin.
ovat olleet ainakin ihan vikatikki meillä. Kolme kertaa hajonnut sisäkumi 1.5-vuoden aikana. Kerran on löytynyt lasinsiru, kaksi kertaa hiekoitussepelin murunen.
Emmaljungan joissain malleissa ne kennorenkaat on leveämmät, joten jos on kovin ahtaat paikat, niin ilmakumirengas saattaa olla se sentin parempi ratkaisu.