Minua ärsyttää lasten rokotuksia vastustavat vanhemmat
Mur! Mokomat vapaamatkustajat, jotka luottavat siihen, että muut rokottaa.
Kommentit (29)
on myös lääkärituttava, kolmen lapsen isä, jonka lapsia ei ole rokotettu.
ohikulkija joka ei muuten puutu aiheeseen.
täällä pauhaat niistä isistä ja äideistä joilla ei välttämättä ole varaa rokotteisiin!? sinäkö kustannat sen lapsellilleni?! sen lisäksi rokote ei aina ole 100% voit saada taudin silti!...ok saat taudin ja joudutaan kehittämään uusi rokote kun ns.pöpö on vahvistunut eikä entinen rokote tehoa siihen! minä olen ottanut lapsille kaikki rokotteet mitkä on rokotus ohjelmassa en muita...otan jos lähdemme ulkomaille...mutta sinä se olet varmaan ylihysteerinen ja rokotat lapsesi ja syötät heille kaikkea pskaa joten he saavat jo yleistymässä olevan aikuistyypin diabeteksen joka on jo lähes kansantauti suomessa...ja kohonneen verenpaineen...sydän kohtauksen...?? sinä se osaat olla itsekäs ihminen...
..jos sitä vastaan on otettu rokote. Eli näkisin että rokote kannattaa joka tapauksessa.
Meillä otettiin vauvalle rotavirusrokote ja kun katsoi mitä lähipiirissä tapahtui kys. sairauden hyökätessä Suomeen, olen todella iloinen että rokote oli otettu...
Ottaisin mielelläni rokotukset vähän siihen sun tähän. Miksi? Siksi että nykyään Suomi täyttyy porukasta joilla ei ole välttämättä ainuttakaan rokotusta ja mitäs sitten tehdään kun jokin rokotteella ehkäistävä virus lähtee liikkeelle?? Kun ei voi luottaa että edes oma kansa ajattelisi maanmiestensä parasta rokotuttamalla lapsensa, on pakko hoitaa edes omat rokotukset kuntoon.
http://www.hs.fi/keskustelu/thread.jspa?threadID=201241&messageID=37093…
Tän Hesarin jutun kommentaattorit sai mut ärtymään. Ovat iloisia kun pneumokokkirokotetta ei saatukaan yleiseen rokoteohjelmaan.
Minä ostan jatkossakin sitten omalla rahallani lapselle ne rokotteet, mitä maailmalla jo käytetään yleisesti, mutta meillä ne puuttuu rokotusohjelmasta.
myös meillä olisi polioepidemioita, tuhkarokkoepidemioita jne. Sitten huudetaan yhteiskuntaa apuun, ei nyt halvassa ennaltaehkäisyvaiheessa??
ei minua ärsytä. Vapaa-ehtoistahan tuo on.
Jos suurin osa meistä ei olisi järjellä varustettuja myös meillä olisi polioepidemioita, tuhkarokkoepidemioita jne. Sitten huudetaan yhteiskuntaa apuun, ei nyt halvassa ennaltaehkäisyvaiheessa??
Niinpä! En voi käsittää tollaista järjettömyyttä.
ei minua ärsytä. Vapaa-ehtoistahan tuo on.
Sinunlaisesi typerät ihmiset sitten edesauttavat sitä että taudit jotka jo saatu pois alkavat uudelleen tulla lapsille.
Kyllä rokotteet ovat "vapaaehtoisia" mutta pitäisi sen itsekkyyden yli nähdä kokonaisuus, joka on siis se että jos yhä useammat jättävät rokotteet ottamatta niin taudit alkavat lisääntyä.
Internetissä on se huonopuoli että ns.roskasakki pääsee lukemaan jotain rokoteinfo sivuja ja sitten kuvittelee että siellä annettu tieto on todellista ja sitten tehdään näitä typeriä ratkaisuja tai jopa lukemalla vaan muiden idioottien kommentteja keskustelupalstalla.
Taitaa kyllä ollakin että se kaikista vaarallisin kansantauti on tyhmyys.
Suurimmalla osalla rokotteista kieltäytyvistä kun ei ole edes mitään todellista tietoa. Sitten kun asiasta oikeasti keskustellaan niin huomaa kuinka ne muiden kommentit lausutaan ulkoa mutta mitään ei osata kunnolla perustella.
lääkäreillä on itsellään ymmärrystä siitä, että rokotuksissa ja niiden tarpeellisuudessa on eroja. Ja toki tietävät myös ihan omasta kokemuksesta mitä se lääkefirmojen lobbaus on.