perhanan mies, kohta suutun!
Mulla on eilisestä särkenyt päätä ihan hulluna, niskat on jumissa enkä saa nukutuksi, kun töistä soitetaan jatkuvasti 6-18 välillä työpuhelimeen.. olen aivan puhki ja kipeä. tulin aikaisemmin tänään kotiin ja yritin käydä nukkumaan parantelemaan oloani.. no Anoppi tulee kahville, eli eipä nukuttu... Nyt se saatana meni sitten sahailemaan SIRKKELILLÄ(joo sisällä!!) porttia koirallemme.. vaikka juuri olen sanonut että päätä koskee perkeleesti..
Mies on lomalla, viimeinen lomaviikko menossa. Kaksi kertaa on tehnyt päivällisruoan valmiiksi kun minä kuitenkin olen useimmiten viiteen asti töissä.. KAKSI kertaa... Kiva tulla kotio viideltä rätti väsyneenä kaupan kautta ja alkaa laittaa ruokaa kun toinen olisi voinut tehdä sen eteen jotain.
kodinhoitohuoneessa odottaa jumalaton pyykkivuori(puhtaita) kaappiin laittoa, mies ei ole kertaakaan tehnyt vaateasialle mitään lomansa aikana. Nyt pitäisi myös valmistautua huomiseen eskari päivään, merkkailin lapsen vaatteita, ja pakkasin reppua, mies ei tee mitään...
Kohta mulla napsahtaa päässä ja käyn sanomassa tolle perkeleen ukolla parit valitut.. Mitähän mä siinäkin joskus näin.. v**tu
Kommentit (9)
Ota luottokortti tai rahaa ja mene hotelliin. Soita sieltä miehelle, että hoitaa lapset eskariin jne ja että sinä olet nyt lepäämässä. Nukut siellä ja rentoudut.
Kun menet kotiin - jos menet - niin älä hoida sitä pyykkivuorta. Jätä miehen vaatteet pesemättä, anna sen itkeä kun ei työaamuna löydy paitaa. Mitäs ei osallistu. Sillä lailla se oppii.
Tee pakastimeen valmiiksi itsellesi ja lapselle satsit ruokaa päivällisiksi. Sano että jokainen tekee vuoropäivänä päivällisen. Jos äijä ei tee, on syömättä. Sinä ja lapsi lämmitätte aiemmin tekemääsi ruokaa ja nautitte.
Jätä miehen vaatteet pesemättä
"Hoidan vittu sun lapses, en jaksa hoitaa sua."
Ei se voinut muutakaan kuin pestä itse. :D
Ota luottokortti tai rahaa ja mene hotelliin. Soita sieltä miehelle, että hoitaa lapset eskariin jne ja että sinä olet nyt lepäämässä. Nukut siellä ja rentoudut. Kun menet kotiin - jos menet - niin älä hoida sitä pyykkivuorta. Jätä miehen vaatteet pesemättä, anna sen itkeä kun ei työaamuna löydy paitaa. Mitäs ei osallistu. Sillä lailla se oppii. Tee pakastimeen valmiiksi itsellesi ja lapselle satsit ruokaa päivällisiksi. Sano että jokainen tekee vuoropäivänä päivällisen. Jos äijä ei tee, on syömättä. Sinä ja lapsi lämmitätte aiemmin tekemääsi ruokaa ja nautitte.
Oikeasti nielin kiukkuni, ja otan tämän puheeksi terapiassa johon menemme perjantaina. minä siis pesin pyykit, lajittelin ne, siivosin lastenhuoneen ja pesin kylpyhuoneen lattiankin kun koira siihen oli pissannut koska mies ei vie sitä ulos.. argh. onpahan puhuttavaa sitten terapia-tädille! ;( itse valitsin, sehän tässä vituttaaki! :) -ap
ku muija kiristi ruualla käväsin koiran kanssa aina lenkillä ja vetelin grilliltä herkut... ihmetteli kun en koskaan ollut nälkänen.
ihanko huvikseen se sun miehes sirkkeliä ja naulapyssyä huudattaa. ehdota että vaihdatte. naulaa ja sirkkelöi sinä niin ukko voi viikata pyykkiä.
ihanko huvikseen se sun miehes sirkkeliä ja naulapyssyä huudattaa. ehdota että vaihdatte. naulaa ja sirkkelöi sinä niin ukko voi viikata pyykkiä.
niin miksi sirkkeliä ei voi huudattaa PÄIVÄLLÄ?
ap jolla siis pää pipi jo toista päivää.
perhanan kompura, mä häivyn!!