Tällä viikolla sanotaan Serranoille hei hei :'(
Mutta onneksi ens viikosta alkaen tapaan pitkästä aikaa Jack Bauerin...
Kommentit (13)
Jostain kuulin että tämä olis viimeinen tuotantokausi! Harmittaa kyllä jos on.
On tarttunut päähän ihan kiitettävä määrä espanjankielisiä sanojakin muuten, olen miettinyt että voisin vaikka mennä jollekin espanjankurssille, on niin mukava kieli!
Siis loppuu ihan kokonaan? Nyt kun se Afri (ja Tetekin??) on raskaana. Mun mielestä vähän huono päätös sarjalle jos nyt tosiaan loppuu. Ei muuten taida Espanjassa kovin suosittu kun ei enempää ole tehty?
Viimeinen jakso on kyllä mielenkiintoinen, katselin sen aikoinaan telecincon sivuilta, kun se ilmestyi..
joskus hetken katsonut eikä yhtään herättänyt mielenkiintoa
mutta Andaluciassa ainakin oli pari vuotta sitten Salkkareihin verrattava ilmiö =)
En ole mitenkään koukussa sarjaan, en tosiaan katso joka jaksoa nenä kiinni ruudussa. Mutta se on hauska sarja jota katsoessa voi laittaa aivot narikkaan. Onhan se välillä niin yliampuva että huh, mutta se on ihan kivaa viihdettä. Itse istun tv:n ääreen kun haluan vain olla ajattelematta sen kummemmin, tästä syystä katson mieluummin jonnin joutava hömppää kuin asiaohjelmia. :D
Sitä ennen olin ihan koukussa Serranoihin. Nyttemmin en ole enää aikoihin katsonut. Viimeisen jakson lopun oon Youtubesta katsonut.
mutta nyt siihen tottunut,
miksi se muuten lähti
kerrro nyt ihmeessä mitä tapahtuu vikassa jaksossa
kerrro nyt ihmeessä mitä tapahtuu vikassa jaksossa
kun ei ole spoilerivaroitusta otsikossa, joku joka ei halua tietää helposti näkee sen!
tosta vois sarjaa viel jatkaa myös jos joskus haluttas
Kyllä se on varmaan pakko katsoa huomenna, oli sen verran jänskä tuo loppu... :D
Vastahan ne alkoi. Olis saanut tulla pidempään, mukavaa harmitonta katseltavaa.