Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia että epiduraalista nousee kuume ja tulee pahoja vilunväristyksiä?

Vierailija
29.08.2009 |

esikoista synnyttäessä otin epiduraalin ja kuume nousi hetkessä 38 asteeseen ja olin ihan horkassa. kätilötkin ihmettelivät kun eivät ennen olleet tuollaista reaktioita nähneet. voisiko olla allergiaa? muut puudutteet(esim. hammaslääkärissä) ovat aiheuttaneet väsymystä mutta eivät mitään sen pahempaa.

mietin vaan sen takia että pitäisi kolmatta mennä synnyttämään ja jos tulee tarve epiduraalille, uskallanko sitä ottaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tullut molemmista lapsista kauhea horkka ja vilunväristykset. Ekasta tuli ekana yönä kotona ja tokasta sitten hetimiten synnytyksen jälkeen.

Vierailija
2/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epiduraali sinänsä auttoi ihan hyvin ja kipu laantui niin että sain nukuttuakin kaiken keskellä mutta tuon kuumeen nosti ja sain siihen kuumetta alentavaa synnytyksen aikana.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin Kätilö

Vierailija
4/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosta tehdessä kuume,38,6 taisi olla. Kätilö huomasi sen siitä, kun vauvan syke kohosi tosi korkeeksi, yli 180. Sain Panadolia suoneen ja siitä sitten pikku hiljaa laski. Ei minulle kyllä sanottu mitään, että se olisi epiduraalista johtunut.. Epiduraalista mulle kyllä tuli spinaalipäänsärky, joka vaati sitten veripaikan. :(

Vierailija
5/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroilla tullut synnytyksessä ihan kauhea horkka epiduraalista ja on noussut lämpöä.

Vierailija
6/6 |
29.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nousi kuume ja tulehdusarvot synnytyksen aikana ja sain sitten pari vrk antibioottia suoneen. Epäilivät kohtutulehdusta, mutta kun synnytys oli ohi en tuntenut itseäni enää yhtään kipeäksi ja toivuin ylipäänsä (lääkärienkin mukaan) poikkeuksellisen nopeasti. Itse veikkaan, että pitkähkö synnytys sai jonkinlaisen "pelästyspuolustusreaktion" aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme