Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut ystävän hakkaajamieheen?

Vierailija
18.08.2009 |

En voi sietää ystäväni miestä, joka kännissä roikottaa kaveriani parvekkeelta, ajelee kännissä autolla, on tehnyt lapsia sinne tänne ja hylännyt kaikki jne jne.

Vihaan sitä miestä niin älyttömän paljon, etten ole päästänyt sitä sisälle ystäväni seurassa, vaan sanonut että "sä et valitettavasti voi tulla", en tervehdi jos tulee vastaan - an edes katso, en päästä lapsiani sinne leikkimään jos mies on kotona jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys miksi ystäväsi sietää moista äijää? Eikö ole henkikulta rakas vai?

Itsekään en kyllä moista ukkoa katselisi enkä osaisi luottaa. yök.

Vierailija
2/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys miksi ystäväsi sietää moista äijää? Eikö ole henkikulta rakas vai?

Aivan sama kysymys. Täytyis varmaan tsempata ihan kauheasti itseään, ettei joka tapaamisella keskittyisi vaan agitoimaan ystävää karkaamaan kauas moisesta paskiaisesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että miehessä on kuitenkin niin paljon hyvää, kun hoitaa ystäväni pientä vauvaa tosi hyvin (vauva siis eri miehelle ja muut 3 lasta eri miehille myös). Itse en luottaisi tuollaiseen paskiaiseen yhtään ja olen sanonutkin sen ystävälle. Lähtee vielä lasten kanssa ajelemaan humalassa.

Ap

Vierailija
4/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaa ystävääni, mutta käyttää henkistä väkivaltaa parisuhteessa, laiminlyö lastansa, ajelee kännissä ja haastaa riitaa ja hakkaa ventovieraita (miehiä), tekee pikkurikoksia ja käyttää päihteitä...

Olen yrittänyt puhua ystävälleni järkeä, mutta elämänvalintoja en voi hänen puolestaan tehdä. Olen kuitenkin tehnyt selväksi, että MINUN ei tarvitse hyväksyä miestä tai olla hänen seurassaan. Olen sanonut ystävälleni suoraan, etten hyväksy miehen elämäntyyliä enkä etenkään sitä tapaa, jolla hän kohtelee ystävääni. Olen myös sanonut, että miehen aggressiivinen ja impulsiivinen, dominoiva tapa olla seurassa ahdistaa minua, enkä halua olla hänen seurassaan. Tapaankin ystävääni vain ilman hänen miestään, en ole missään kontaktissa mieheen, en edes lähetä joulukorttia niin, että siinä olisi hänen nimensä.

Ystävälläni on miljoona tekosyytä, miksi hän ei jätä miestä (asunto, rahat...), mutta myös hän on onneton ja puhuu usein lähtemisestä. Olen tehnyt selväksi, että autan ystävääni kaikin tavoin eroprosessissa. Lainaan rahaa, hän voi tulla asumaan luoksemme jne.

Toivon, että ystäväni saa itsensä irti liitosta!!!

Vierailija
5/5 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs mä voin asialle, jos ystävä haluaa pitää sen ällötyksen. Lastensuojelun piirissä tuo perhe on jo. Itsekin olen yrittänyt auttaa vauvan hoidossa, ettei tarvitsisi olla sen ukon hoivissa.

Ap