Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaveri yrittää miehen kanssa uudelleen. Ei tiedä että ukko on pettänyt.

Vierailija
18.08.2009 |

Tuumasivat jo erota, heillä on mennyt kauan huonosti. Vuosikausia.

Miehellä on ollut vuosien aikana satunnaisia suhteita ja nyt yksi vakavampi viime vuonna. Taisi kestää yli puoli vuotta ja mies oli käsittääkseni oikeasti rakastunut (siis mun oma mieheni joka on tämän miehen ystävä kertoi tästä, häneltä olen kuullut).

Nyt siis ovat päättäneet yrittää vielä. Mies ei ole kuitenkaan kertonut vaimolleen näistä suhteistaan, ei edes tästä vakavasta. En oikein tiedä miten suhtautua asiaan. Pitääkö heidän vain antaa yrittää vai pitäisikö mies "käräyttää".

Heillä on yksi yhteinen lapsi, onhan se syy yrittää olla yhdessä mutta jotenkin tuntuu että koko yrittämiseltä on pohja pois jos ei lähdetä puhtaalta pöydältä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yritän ukkoni kanssa uudelleen. Oltiin/ollaan asumuserossa. Eroon johti suhde toiseen naiseen ja huonosti menevä parisuhde. Tiedän miehellä olleen toinenkin nainen talven aikana. Mutta jos nyt kun ollaan päätetty yrittää uudelleen, mies vielä pettäisi, haluiaisin todellakin tietää, että voisin lopullisesti sanoa good bye!

Koska yhtäkään kertaa en enää anna anteeksi. Ja harmittaisi jos tässä monta vuotta oltaisiin yhdessä ja kaikki tietäisivät kuinka kynnysmatto olen. Pitäis olla mullakin siinä tapauksessa oikeus etsiä onnea muualta, jos mieskin sitä tekee.

Vierailija
22/23 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei ole nokakkain kertojaksi kirjoita kirje.

Tiedän erään miestuttuni saaneen tällaisen kirjeen jossa paljastettiin naisensa uskottomuus. Kirjeen saatuaan nainen tunnusti pettäneensä. Erosivat.

Kirjoita kirje tekstinkäsittelyllä samoin nimi- ja osoitetiedot ja liimaat osoitelapun kirjeeseen niin ei käsialasta tunnisteta.

Tämä asia on liian suuri salattavaksi. Mieti että nainen haaskaa elämänsä tuollaisen paskiaisen rinnalla, haluaisitko itsellesi samanlaisen kohtalon jos vastaus on et niin silloin tiedät miten toimit.

ps. minä en ollut tuo kirjeenlähettäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jos se puhuis tälle miehelle että kertoisi itse.

Mua tosiaan vaivaa kauheasti tämä juttu. Se mies tekee niin väärin sitä vaimoaan kohtaan. Ovat kohta nelissäkymmenissä ja eihän kukaan enää nuorene.

Ja sitten on se vaihtoehto että asia jossain vaihteessa paljastuu. Mutta siihen voi mennä aikaa ja mun pitäis koko ajan katsoa tuota pariskuntaa silmiin. Inhottaa.

ap