Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuleeko muilla oireita

Vierailija
18.08.2009 |

siitä kun mies päästää "mällit" sisään? mulla joskus kirvelyä ja seuraavana aamuna paha haju alapäässä joka menee pois maitohappobakteeri tuotteilla (lactal jne..) tosi harmittava vaiva siitä tullu! mites teillä muilla? vai olenko ainoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannut saman oireen, ennen ei ollut mitään tämmöstä. Ei oo mukavaa, mutta mulla auttaa, kun käy pesulla, eikä jätä spermaa esim. yöksi emättimeen. Kutina on kyllä ihan järkyttävää seuraavana päivänä, jos illalla ei oo jaksanut raahautua pesulle. Ja se haju, yök... Ite oon ottanut vaan suun kautta nautittavia maitohappobakteereita, ei varmaan auta ihan yhtä nopeesti kuin tuo Lactal. Täytyypä ostaa sitä kaiken varalle. Jos jollain on lisää vinkkejä, niin jakakaa ne ihmeessä! Mistäköhän tämmönenkin vaiva johtuu?

Vierailija
2/7 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiivanäyte, ellei sitten vaan ihan suoraan osta sitä hiivalääkepakkausta ja käytä sen.

Eipä siitä haittaa ole vaikka ei hiivaa olisikaan.

Mutta siis hiivatulehdus voi oireilla noin, vaikka ei vuotoa olsikaan niin limakavot ärtyy herkemmin ja kutinaa tulee.

Jos ei hiivalääke auta, niin kävisin kyllä gynellä juttelemassa asiasta ja tutkituttamassa tilanteen. ei tuo kuitnekaan normaalilta kuulosta.

Tietysti olemassa myös mahdollisuus että miehen spegussa jotain häikkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran käynnyt niin, on joko tullut sitten hiiva tai sitten ph arvot on ollut korheammalla eli sellainen lievä tulehdus

Vierailija
4/7 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kokeissa, ei mitään. Kaikki puhdasta, ei edes hiivaa. Silti aktiivisen seksielämän haittana epämiellyttävä tuoksu (vakimies). Lactalilla lähtee. Kortsut pitänee ottaa kehiin.

Vierailija
5/7 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi just tollasta ja sitten tulehdus paheni ja levis kohtuun. Lactal auttoi hetkeksi ja hiivakuuri mut sitten kunnon tulehduksessa ei enää auttanutkaan ja ruvettiin tutkiin paremmin. Klamydia löyty, kiitti isännälle :(

Vierailija
6/7 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin voimakaskin... ei auta pesut eikä huuhtelut

Myös bulgarianjugurtti tehoaa tohon hajuun

Vierailija
7/7 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin voimakaskin... ei auta pesut eikä huuhtelut Myös bulgarianjugurtti tehoaa tohon hajuun

voisko joku kertoa juodaanko sitä juggea normaalisti vai kaadetaanko suoraan alapäähän?

ja riittääkö litra?

yst.terv maija85

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan