Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvola-valittaja on av:n parhaita provoja pitkään aikaan

Vierailija
17.08.2009 |

Sopivasti puoliuskottava, ärsyttävä ja koukuttava. Ja ilmeisesti osa uskoo hänen juttunsa, tai vaikka ei uskoisikaan, niin aikakin lähtee leikkiin mukaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa käsittää että mitä tollasen ihmisen päässä liikkuu. Ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa, mutta onhan toi viihdyttävää.

Vierailija
2/7 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että hän on äitiyslomalla oleva neuvolan terkka, joka on vuosien varrella kyrsiintynyt hankaliin asiakkaisiin ja raskaaseen työhön, ja joka nyt purkaa angstejaan tällaiseen tarinaan. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on totta niin tämä ko henkilö on täysin sairaudentunnoton ja sen vuoksi ehkä jopa vaarallinen vauvalleen.

Vierailija
4/7 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että hän on äitiyslomalla oleva neuvolan terkka, joka on vuosien varrella kyrsiintynyt hankaliin asiakkaisiin ja raskaaseen työhön, ja joka nyt purkaa angstejaan tällaiseen tarinaan. :) ap

Neuvolan terkat nyt yleensä vaikuttaa järkeviltä ihmisiltä. Tunnen monta terkkaa enkä kyllä voi kuvitella kenenkään olevan noin sairas päästään kuin toi trolli. Tulee pikemminkin mieleen joku virastossa istuva vähän tärähtänyt ja yksinästä työtä tekevä ihminen. Ehkä sitten sieltä lääninhallituksesta ;).

Vierailija
5/7 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kunniallisessa ammatissa ja ihmiset pitävät minua keskimäärin järkevänä, älykkäänä ja fiksuna. Ja sitä olenkin, mutta osaan myös provoilla täällä. ;)

Tosin en provoile mitään ilkeää, vaan lähinnä hauskoja juttuja. Ja todellakin olen sitä mieltä, ettei kovin moni tuttavistani uskoisi tätä minusta...

Vierailija
6/7 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kunniallisessa ammatissa ja ihmiset pitävät minua keskimäärin järkevänä, älykkäänä ja fiksuna. Ja sitä olenkin, mutta osaan myös provoilla täällä. ;) Tosin en provoile mitään ilkeää, vaan lähinnä hauskoja juttuja. Ja todellakin olen sitä mieltä, ettei kovin moni tuttavistani uskoisi tätä minusta...

Minusta se on lähinnä häiriintynyt. Mutta ehkä tollanen vauva-vuorovaikutus-depressio-rikosilmoitus-provoilu on suuresta yleisöstä kivaa ja vaan minä saan siitä ikäviä fiboja :).

Vierailija
7/7 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on lähinnä häiriintynyt. Mutta ehkä tollanen vauva-vuorovaikutus-depressio-rikosilmoitus-provoilu on suuresta yleisöstä kivaa ja vaan minä saan siitä ikäviä fiboja :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi