Te todella lyhyitä pätkätöitä (alle 6 kk) tekevät, stressaatteko?
Pohdin vaan että kun 3 vuoden jälkeen on alkanut tuntua että eipä tässä nyt kauhean huonosti ole käynyt kun töitä kuitenkin jotenkin riittää. Työnhausta on tullut normaali päivärutiini, ja teen sitä työnantajan ajalla.
Vakityöstä en enää osaa edes haaveilla ja jos saisin vaikka 12 kk sopparin, tippuisin tuoliltani.
Miten te, joilla on asiasta pidempää kokemusta, näette tilanteenne?
Kommentit (8)
en osaa lukea nää ei sit olleet lyhyitä :)
kyllä kakkonen pitkä virkaurasi huomioiden sinut voidaan jo laskea porukkaan. Onko määräaikaisuudelle hyväksyttävä peruste vai vaan peruste?
en tiedä perusteista näitä aiemmin olin valtiolla vakivirassa yli 10v. Ovat nykyiseen kaivaneet jonkin projektin perusteeksi EUta varten. (ei kait virallista oikeuden kestävää perustetta ole)
Mä olen tehnyt 1,5-2 kk pätkiä ja SE stressasi. Nykyinen 5 kk pätkä tuntuu rauhoittavan pitkältä.
ettei määräaikaisuudellesi löydy perusteita. Kymmenen vuotta uusia projekteja perätysten... Kyllä voidaan jo sanoa, että sulle riittää töitä jatkuvasti. Ota yhteyttä luottamusmieheen, niin tappelevat sulle kunnon sopimuksen.
Nimim. Kokemusta on
työtehtäväni ei vielä ole muuttunut kertaakaan (luennoin)
huoleta, olen tehnyt pätkätöitä vuodesta 1999 samalle työnantajalle 6kk/12kk soppareita sekaisin (yhtäjaksoisesti).