Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöni ekat kaverisynttärit lähestyvät

Vierailija
17.08.2009 |

onko ok, jos kutsutaan vaan paras kaverinsa, muttei veljeään?

Muut vieraat (yhteensä 4 kpl) ovat kaikki myös noin 4 v tyttöjä. Tyttö täyttää 4.

Ja tuleeko nää 4-vuotiaat vanhemman kanssa vai yksin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöt ovat kaikki samassa päiväkodissa. myös se pikkuveli.

Vierailija
2/12 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveli on vielä niin pieni ettei varmasti tajua vielä mitään kaverisynttäreiden perään.

Meillä oli 4v juhlat semmoiset, että paikalla oli vain lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kaveri on semmoinen, joka on enemmän tuttu, siis ollaan käyty heillä synttäreillä, ja he meillä leikkimässä?

Muut on uudempia ystäviä (tyttö pääsi syksyllä lähipäiväkotiin kauempaa ja nää 3 tyttöä on sieltä noin 2 viikon ystäviä)? Tuo yksi on aiemmin tullut tutuksi muskarista ja tykästyivät toisiinsa heti kovasti. Ovat nyt samassa tarhassa.

Niin mua siis ehkä hirvittäisi laittaa lapsi yksin johonkin perheeseen, mitä en tunne juuri yhtään, ehkä nähnyt tuomassa/hakemassa lapsia?

Vierailija
4/12 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vieraamman lapsen kutsuun, että vanhempi myös tervetullut, jos ujostuttaa. silloin äiti/isä voi itse päättää, haluaako laittaa lapsensa yksin synttäreille, vai tuleeko tarkistamaan teidät ja huushollinne "lapsenkaitsinnan" varjolla. samalla sinäkin tutustuisit tämän lapsen perheeseen. Oikein hyvä vierasmäärä, vaikka olisit yksinkin järkkärinä.

Vierailija
5/12 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä ehdottomasti vanhempien kännykkänumerot, että voit soittaa jos juhlinta käy pikkuvieraille rankaksi. hyvä juhlien kesto on puolitoista tuntia tuon ikäisille (ja ne tuojatkin ehtivät vaikka käydä kaupassa, ettei mene pelkkiin ajamisiin juhlien aika)

Vierailija
6/12 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään mä tutustun tyttöjen vanhempiin, niin sitten jos vastakutsuja tulee, niin tunnen jo vähän :-).

Tytöt varmaan viilettävät yhdessä leikkeihin, kun ovat ehkä jo tottuneet. Synttärit ovat siis ensi lauantaina, ja laitan huomenna kutsut lokeroon jos en näe siinä aamulla vietäessä.

Meillä on 2 aikuista (mies ja minä) ja olen ohjelmaksi aatellut ongintaa ja on yksi askartelujuttu (korujen tekoa).

Tarkoitus on tarjota kakkua & on jäätelöbaari (eli saa koota oman jäätelöannoksen) + ruuaksi on erilaisia pikku syötäviä (pikkunakkeja, pieniä lihapullia, viinirypäleitä, vesimelonia ja juustokuutioita ym. pikku haarukoissa kiinni + pitsakierteet + keksejä ja limsaa.

Allergiat lunttasin päikyn seinältä :-).

ap

sen vieraamman lapsen kutsuun, että vanhempi myös tervetullut, jos ujostuttaa. silloin äiti/isä voi itse päättää, haluaako laittaa lapsensa yksin synttäreille, vai tuleeko tarkistamaan teidät ja huushollinne "lapsenkaitsinnan" varjolla. samalla sinäkin tutustuisit tämän lapsen perheeseen. Oikein hyvä vierasmäärä, vaikka olisit yksinkin järkkärinä.

Vierailija
7/12 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kutsujen ajan myös kahvipannu kuumana. saavat sitten vanhemmat itse päättää jäävätkö vai eivät.

Omasta esikoisestani voin senverran sanoa ettei nyt viisivuotiaana edes suostuisi jäämään yksin tuntemattomaan paikkaan ilman isoa ahdistusta.

Vierailija
8/12 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiat lunttasin päikyn seinältä :-). ap

Teidän päiväkodissa toteutuu sitten kivasti toi tietosuoja...

Vierailija
9/12 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on a4 jossa lukee käsin kirjoitettuna, että Aino: pähkinä, Lauri: sitrus & mansikka jne. Arvelin että ovat allergiat. Kaikki ne näkevät, kun tuovat lapset, jos silmä sattuu siihen lappuun.

Kysyn kyllä vielä kun soittavat tulevatko vai ei.

ap

Allergiat lunttasin päikyn seinältä :-). ap

Teidän päiväkodissa toteutuu sitten kivasti toi tietosuoja...

Vierailija
10/12 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meinasin jättää parhaan kaverin veljen kutsumatta vaikka päiväkodissa leikkivätkin yhdessä. En vaan usko että eskarilainen poika viihtyy vain tyttöjen synttäreillä. 3-4 kaveria pyydetään ja 1,5 tuntia varmaan. Ohjelma vielä mietinnässä kun yksin joudun vetämään...

Ja meillä myös allergiat ihan näkyvillä seinällä, enpä sitä nyt niin kamalaksi tietosuojarikokseksi koe vaikka oman lapseni nimi on siellä myös.

Tsemppiä ap synttäreihin!

Vierailija
11/12 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa mulle etukäteen mahdolliset allergiat ja voi soitella, jos on kysyttävää. Ja tietysti puhelinnumero siihen kutsuun. Periaatteessa tarkoitus on ollut, että lapset jää yksin, mutta olen sanonut, että jos ei uskalla jäädä yksin, äiti/isä voi jäädä myös. Ja jos lapsi jää yksin, eteisessä on lappu, johon pyydän vanhemman puhelinnumeron, niin voi soitella tarvittaessa.

Vierailija
12/12 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmettele jos kaikki ei pääse, monella on jo varmasti suunnitelmia ensi lauantaiksi.

Tytöt varmaan viilettävät yhdessä leikkeihin, kun ovat ehkä jo tottuneet. Synttärit ovat siis ensi lauantaina, ja laitan huomenna kutsut lokeroon jos en näe siinä aamulla vietäessä.