Miksi Lauri Tähkän naama on vino?
Kommentit (24)
mutta olen ajatellut että sillä on ollut kasvohermohalvaus, joka ei ole palautunut ihan täysin. Itselläni oli reilu vuosi sitten eikä sitä huomaa enää ulkopuoliset, mutta itse sen tunnen, varsinkin väsyneenä.
katsos kun ihmiset ovat eri näköisiä. Toisella saattaa olla ruskeat hiukset ja toisella vaaleat, toisella saattaa olla pisamia ja toisella ei jne. Elämän tosiasioita jotka jo 4-vuotias ymmärtää.
Mullakin on vino tai oikeastaan epäsymmetrinen. Mutta ei ole tiettävästi ollut mitään halvausta, silti toinen poski roikkuu, nenä on ihan erilainen eri puolilta jne. Maanantaikappale.
Se on lukenut liikaa vauva palstaa.
Jos et näe nii olet sokea. Vino ku mikä.
geeneissähän se, sen isä on näyttelijä Jack Elam.
https://www.horrorsociety.com/wp-content/uploads/2013/11/Jack-Elam-imag…
Kivitä jos olet täydellinen. Me olemme erilaisia, kato tyttöjäkin on hongankolistajia ja pikia pätkiä sun muuta. Mitä vielä. Tyhmää kysyä miksi, mutta onhan tuo sellainen seikka mihin kiinnittää huomiota. Joskus voi olla tierenkin joku sairaus. Eikö Sylvester Stallonestakin ole huhuttu että olisi ollut kasvohalvaus.
Vierailija kirjoitti:
Se leikkii Batmanin Jokeria tai Two-facea. Tai sitte se on syntymä-skitso kuten Salovaaran Pertti. Sillähän on myös vino naama.
SaloDanger on legenda!
Jotta älykääpiöt saisi loistaa siitä.
Ihan selvästi on kasvohermohalvaus.
Yhtä tyhmä kysymys kuin, että miksi Kekkonen oli kalju? Tai miksi Lauri Markkanen on niin pitkä tai miksi Uniikki on niin lyhyt?
Onkohan saanut jonkun pienen halvauksen?
Tällaisia juttuja lukiessa sitä oikein toivoo, että ilkkujille sattuisi jotain mikä vaikuttaa ulkonäköön.
Oikeanpuolen silmä, nenä ja suu on kuin halvauksen jälkeen. Silmä ei aukea kunnolla, nenä kaartuu oikealta ylös ja suu.
Mä löin sitä Tammerfesteillä -98. Siitä se johtuu.
Miksei sitä nyt sais kysyä? Joku syyhän siihen vinoumaan on.
vauvana vaan toisella kyljellä? En kyllä oo huomannut Laurin naamassa mitään outoa tähän mennessä. Hyvin se laulaa kaikesta huolimatta.