Mitä ÄLLÖÄ sinä TEET?
Kerro mitä ällöttävää, kuvottavaa, yököttävää sinä teet joskus?
Minä kaivan nenää, syön räkää. Piereskelen paljon ja haistelen pierujani.
Kommentit (28)
kaivelen nenää ja syön räkää. Jos ihossa on palkeenkieliä tai se on muuten irrallaan, revin ne irti ja syön.
Pissan myös suihkussa.
haistelen valkovuotoisia alkkareita, piereskelen, hankaan sormia varpaiden väliin ja haistelen hikisiä sormia, kaivan nenää ja syön räät, nypin hiuksista haarahiuksia, katson ulostaessa miten pissa ja kakka tulee ulos, kurkin myös puuseehen, revin kaikkia ihoriekaleita ja syön ne, puren kynsiä ja syön ne...
mutta olenkin outo ilman tollasia ällötys-tapoja.. ja EI, en ole mikään hienohelma itsekään mutta..yöks teitä...
Teen räästä palloja ja neppailen niitä sormistani milloin mihinkin.
meinasin jotain kirjoittaa, mutta mun ällötykset on aika pientä ton jälkeen ...
Pyörittelen ne joka päivä puhtaaksi topz-tikulla. Se on ihan neuroottinen tapa. Ahdistun, jos ollaan reissussa eikä ole topz-tikkuja.
ja laitan niitä suuhun! Juu tiedän, yököttävää! Paha tapa tv:tä katsellessa...
Kaikista kivointa kunnon nuhassa on se vaihe, kun räkä on sellaista sitkeää. Tiedättehän vaiheen? Täytyy tuhistella kunnolla että räkä lentää nenäliinaan. Mutta kivempaa on tuhistella, ottaa käsillä kiinni räästä ja kiskoa se käsin ulos. Se tuntuu kivalta ja on hauskaa :D
en syö räkää, mutta kaivelen nenää usein ja nappailen niitä palluroita tosiaan milloin mihinkin. :-D
Tuntuu, että paskaa jää muuten suolen seinämiin ja sitten se haisee kilometrin päähän!
Paitsi ällöttävä, tään on myös ilmeisesti terveydelle haitallinen tapa. Mulle on tullut joku sulkijalihasongelma, en enää pysty pidättämään kunnolla :( Siltikään en pääse tavasta eroon, se on pakkomielle.
Sitten sormi suuhun. Nam! On muuten hyvää! Varsinkin av-juttuja lueskellessa!
Tuntuu, että paskaa jää muuten suolen seinämiin ja sitten se haisee kilometrin päähän! Paitsi ällöttävä, tään on myös ilmeisesti terveydelle haitallinen tapa. Mulle on tullut joku sulkijalihasongelma, en enää pysty pidättämään kunnolla :( Siltikään en pääse tavasta eroon, se on pakkomielle.
Mä tiedän yhden joka tekee samaa. HÄnellä on usein ruskeita raitoja alushousuissa, olisikohan kanssa pidätysongelmia :(
joskus korvaa ja on pakko laittaa sormi suuhun vaikka tiedän että se maistuu kamalalta!
ja syön räkää, otan pieruja kiinni ja haistelen, kantapäästä saataa irrota myös joku makupala... varmaan jotain muutakin
syön kynsiäni,myös varpaistani, kaivan nenääni (tosin en muiden nähden),käyn joskus paskalla ovi auki... ei ny muuta muistu tähän hätään... =)
Revin kantapäästä palasia ja laitan niitä suuhun! Juu tiedän, yököttävää! Paha tapa tv:tä katsellessa...
tän jäkeen mun nenän kaivaminen on aika pientä. :)
Mutta ihan tekaistuinakin ovat tosi ällöttäviä! Siis kuka ikinä voisi syödä jotain jalkapohjan ihoa :/