Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*N. 20-vuotiaat kuumeilijat*

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas raivostuttavaa, olen useamman kerran koittanut kirjoittaa tänne mutta aina vaan ilmoittaa että samaa viestiä ei voi lähettää uudestaan. Josko nyt lähtis viesti perille asti..

Onko kenelläkään tietoa, että voiko kova kuume ja pitkä (virusperäinen) sairastelu vaikeuttaa raskautumista? Vaikuttaa siis esim niin että ovulaatio ei tule? Olen ollut koko kierron ajan 38-40 asteen kuumeessa (lukuunottamatta kahta päivää). Ensin alkoi reilu viikko sitten sikainfluenssa. Reilun viikon olin kipeenä sitten kaksi tervettä päivää ja nyt jälkitautina keuhkoputkentulehdus.

Nyt kp 9/?? eli ovisaika alkaa olla kohta käsillä, mutta voi tosin olla ettei tule touhuiluista edes mitään tässä kunnossa :/

^enkeli: Me ei olla kerrottu kenellekkään että toista yritetään, mutta aika moni tuntuu kyllä arvaavan. Varsinkin äitini, joka esikoisestakin arveli minun olevan raskaana jo ennen kun olin testiä tehnyt! :)

Aikanaan esikoisesta kertominen jännitti, ehkä jopa enemmän kuitenkin kavereille kertominen kun vanhemmille :) Vanhempani olivat aivan innoissaan, kuten myös miehen vanhemmat. Jotkut kavereista taas suhtautu nihkeästi, kun en enään pääse baariin ja elämä loppuu lapsen tuloon ja niin edespäin! Osa näistä kavereista onkin sitten jäänyt...

Pettara, ^enkeli ja Emyne taitaa ollakin pisimällä kierrossa, toivottavasti kohta kuullaan plussauutisia! :)

Paljon plussatuulia myös kaikille muille! :)

Vierailija
22/54 |
21.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ilmoittaudun tänne.

Eka vauva olis haaveissa. Olen naimisissa ja 22v. Mieskin on innoissaan tästä :).

Nyt on vasta 1 yk ja kp15/28.

Onnea ja menestystä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen perhe tietää, mutta oma on niin vanhoillinen niin ei olla vielä uskallettu kertoa.

Ja jos kipeänä olo mietityttää, niin kannattaa soittaa neuvovaan gynenumeroon (löytyy esim väestöliiton sivuilta) ja kysyä asiasta!

Kp14/(sen kun tietäisi) ja pyyhkiessä tarttui paperiin olematonta, mutta silti vaaleanpunaista limaa. Kiinnittymisvuotoa??

...Toivo elää... :)

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
24/54 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuume ja flunssa vaan jatkuu ja nyt myös lapsi sairaana :(

Ovulaation bongasin eilen, peittoja vaan ei päästy heiluttelemaan kun meni ilta ja yö kipeän lapsen kanssa valvoessa. Täytyy vaan toivoa että olis ihme käyny ja viime viikon touhuiluista käynyt tärppi. Tai kun nyt lähtis sitte edes uusi kierto käyntiin että pääsis taas yrittämään :(

Ellen: Nyt toivotaan kovasti että olisi sitä kiinnittymisvuotoa ja pääsisit kohta plussaamaan!! :)

Se on jännä miten sitä on kovasti innostunut ja jaksaa jännätä toistenkin puolesta! :D

Vierailija
25/54 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään yhdynnän jälkeen peittoon tuli puna-ruskeaalimaa. Ei kai mitään vaarallista? :

Vierailija
26/54 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen: Koska lima on ruskean sekaista, eli siis "vanhaa", tulisi ekana mieleen että kohdunsuulle on vuotanut verta aikaisemmin, ja se on nyt yhdynnän takia sitten tullut ulos. Verta taas on voinut aikaisemmin vuotaa ovulaation takia, mahdollisen kiinnittymisen takia tai vaikka kuivien limakalvojen takia yms.

Kiertopäivään nähden kuulostaisi liian aikaselta menkkavuodoksikaan.

Ja siis tämä ihan arvailua vaan, mikään lääkäri kun en kuitenkaan ole :D

Vierailija
27/54 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikaisemmin mahdollisesta plussasta hehkutin. Se OLI plussa... Mutta eilen alkoi vuoto ja testi näytti negaa... Mieli ollut tosi maissa mutta ei auta kuin painaa leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ;) Jos ajan kanssa sitten kestäisi loppuun asti. Mieskin ehti parhaalle kaverilleen kertoa ja innostua. Oli jo ruvennut isompaa asuntoa etsimään. Ens kuussa sitten toivon mukaan :)

Vierailija
28/54 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19-vuotias lokakuussa -08 syntyneen tytön äiti Helsingistä ja asun 20v. avopuolisoni kanssa. Nyt ollaan 1kk yritetty toista lasta mutta vielä ei ole tärpännyt.

Vierailija
29/54 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tuntuu olevan hiljaista, ei kai kenelläkään vielä ole mitään uutisia. Mutta minä se vaan ravaan katsomassa, jos nyt joku olisi plussatestiä tehnyt... :)

Itsellä taas vinopino oireita mutta yritän uskotella että ovat vain mielikuvituksen tuotetta. Vaikeaa se kyllä on! Oireeni voisi johtua vaikka flunssasta, mutta olo ei flunssaiselta tunnu. Tai siis kipeältä.

Paleltaa ja lämpöä on 37,2 (normaali 36,2), nenä tukossa (mutta ei nuhaa!), mahaan koskenut useamman päivän ja nopeasti noustessa tulee repäisykipuja, kahdenpäivän aikana olen oksentanut kolmesti (hajujen takia!) ja muutenkin etoo ihan koko ajan, mutta silti on myös nälkä koko ajan, yöllä ravaan vessassa, tosin on myös jano koko ajan. Olen myös nukkunut joka päivä pojan kanssa päiväunet, mutta silti vaan väsyttää. Äh, samanlaista kun esikoista odottaessa (ja siis ennen plussa testiä) mutta koitan nyt vielä hillitä itseäni testin tekoon asti.

Kysynpä vielä, jos joku tietäisi. Eli mitä ihmettä meinaa se kun minulla on ovulaatioliman tapaista vuotoa tullut nyt jo 12 tai 13 päivän ajan? Ovulaation kuitenkin oletan olleen kp 13 (23.11), silloin oli ovulaatiokipua. Sen jälkeen limakalvot on ollut kuivat (niinkuin minulla aina ovulaation jälkeen), mutta kananmunalimaa tulee vessakäynnin yhteydessä.

Tälläistä täällä. Mites muilla menee? :)

-kreetteli ja kp 21/?

Vierailija
30/54 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krettelin oireet kuulostavat lupaavilta!

Täällä kp25? Rajua oksettamista, hajut ottaa nenään, koko ajan pakko saada ruokaa ja huippaa. Silloin ehkäpä oviksen aikoihin se olematon kiinnittymisvuoto?

Pitää vaan yrittää jaksaa toivoa. :)

Vierailija
31/54 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on edelleen niin hiljaista. Ollankos sitä siirytty odotus puolelle? Tai sitten minä olen vaan ihan liian hätäinen. :D Sitä kun kovasti tahtosi kuulla muiden plussauutisia omaa testintekopäivää odotellessa... :)

Ellen: Onko sinulla aikaisemmissa kierroissa ollut mitään oireita? Kuulostaisi kyllä raskausoireilta, nyt vaan kovasti toivotaan että ne niitä olisi!! Millonkas pääset testailemaan?

Itse testailen alkuviikosta. Nyt siis kp 23 ja päiviä (oletetusta) ovulaatiosta 10.

Vierailija
32/54 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri, että siitä ei ole näköjään kulunut kuin kaksi päivää kun viimeksi kävin täällä muita huhuilemassa. Olin varma että mennyt jo useampi päivä ellei jopa viikko! :D

Muilla taitaa sitten olla oikeasti jotain muutakin tekemistä kun päivystää koneella kaikki illat. ;)

Vierailija
33/54 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pärähti käyntiin uusi kierto ja nyt menossa kp7-10 riippuen siitä lasketaanko aikaiset tuhrut vai ei. Edellinen kierto tosiaan venyi n. viikolla, mutta täti tuli kuitenkin lopulta. Tavallaan onneksi tulikin, sillä en olisi muuten varmaan saanut tehtyä tän loppuvuoden rysäyksen opintoja kunnialla kun vauva-ajatukset olisi saaneet mun pään ihan pyörälle.

Nyt vaan uutta yritystä kehiin ja toivotaan, että Joulun maissa selviää saako sen kaikista tärkeimmän lahjan..

Vierailija
34/54 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertojahan takana 17kk? Enää ei melkein laskuissa pysy perässä. Oireita ollut miljoonia (testikin on näyttänyt hetkellisesti positiivista). Hankala pysyä siis itse kovin toiveikkaana. :/ Tädin pitäisi tulla milloin vaan kylään.

Vierailija
35/54 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan liittyä tähän porukkaan. Eli olen 21vuotias esikoisesta haaveleva tyttö Etelä-Suomesta

Vierailija
36/54 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi testi näyttää jo plussaa!!

Kovaa väsymystä löytyy ja oksetusta (mitkään esim lempiruoista eivät maistu), mutta toisaalta alavatsassa on menkkamaista kipuilua. Ehkäpä täti tulee taas kerran kylään.

Miten teillä?

Vierailija
37/54 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisilla silmilläni luin että Ellenillä testi näyttää jo plussaa, mutta jäi tuo "saisi" sana edestä näkemättä. :(

Tuntuu kovin vaikealta tulla kertomaan omia hyviä uutisia, kun ei ole muilla vielä näyttänyt tärppäävän. Mutta, minä tein positiivisen testin alkuviikosta! Oikeastaan viime viikolla tehty testi antoi jo hyyyvin hailakan haamun. Vielä kovin vaikea tajuta että tärppäsi ja vielä näin nopeasti.

Ja Ellen, minulla oli nimenomaan noita menkkamaisia vatsakipuja, mutta tätiä ei tullutkaan. Ja nuo muutkin oireet...

Turhia toiveita en kuitenkaan halua herättää, mutta kun olen välillä tälläinen ärsyttävä optimisti. :)

Pidän kovasti teille kaikille peukkuja ja luultavasti käyn urkkimassa mitä tänne kuuluu!

Kreetteli rv 4+5, Puhaltelee ihan valtavasti plussatuulia kaikille ja siirtyy varovasti odotuspuolelle. (Kovin toivon että saisin täältä napattua muitakin sinne mukaan! :)

Vierailija
38/54 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

Eli täältä löytyy yks 21-vuotias kuumeilija, avokki mua 7 vuotta vanhempi. Nyt ollaan tultu päätökseen, että ehkäsy pois ja vauva on enemmän kun tervetullut.. :) Mites teidän miehet on suhtautuneet tuohon yrittämisen aloittamiseen? Mies ei oikein suostu puhumaan asiasta..

Vierailija
39/54 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea kreettelille plussasta!

Vierailija
40/54 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vantaalainen 19-vuotias naisenalku, ja avomiehen kanssa ollaan viimeisen vuoden ajan kehdattu haaveilla esikoisesta. oikeastaan mun osaltani esikoisesta, miehellä jo lapsia aiemmista suhteista.

ei itseasiassa ihan tosissaan 'yritetty', mutta nyt merkit näyttäisivät siihen suuntaan että haave toteutuisi. :> aamupahoinvointi, maha kasvanu hiukan ja tuntuu hassulle aika ajoin, suurentunut ruokahalu,...

tällä viikolla ostetaan testi, jotta saadaan varmuus asiaan. huolettaa toi sikainfluenssa vaan sen verran (lasta ajatellen), että haluan nopeasti tietää, pitääkö juosta neuvolaan ottaa rokote.

tulin tajuttoman onnelliseksi, kun aloin huomaamaan merkkejä tähän suuntaan - ja kyllä mieheltäkin oli jo ajat sitten ruvennut tulemaan palautetta siihen suuntaan että ois pullat uunissa...

olen iloinen myöskin siitä, kun on se oikea, jonka kanssa tämä tehdä.