Listatkaa rakkaimmat retrolastenohjelmanne!
Kommentit (52)
Millon Muskettikoirat tulee Juniorilta? Katellaan muksun kanssa kanavaa lähes päivittäin enkä ole kyllä vielä bongannut?
Nalle Luppakorva oli aikoinaan suosikkini. :)
Muistan kun aina mummolassa katsottiin vhs:ltä näitä, oli sohvatyynyt lattialla joiden päällä saatiin pötkötellä. Oi, ihana lapsuus...
on outo käsitys retrosta... ei nuo vielä ole retroja,olet niin lapsi vielä...
on outo käsitys retrosta... ei nuo vielä ole retroja,olet niin lapsi vielä...
Ja nuo kaikki sarjat ovat tulleet 80-luvun lopussa, 90-luvun alussa. Esim. Smurffit tulee nyt "uusintana", MLP ei todellakaan ole enää ennallaan jne. Minkäköhän ikäinen itse olet?
Katselin myös:
Maija Mehiläistä
Tao Taoa
Peukaloisen retkiä
Muskettisotureita
Tohtori Sykeröä
Vili Vilperiä
Ankronikkaa
Tikun ja Takun pelastuspartiota
Pelle Hermannia
Postimies Patea
Pat ja Mat sarjaa
Barbababaa
Lucky Lukea
Turtleseja
Prätkähiiriä
Ja useimmat noista sarjoista on tullut 80-luvun lopussa..
T.15
Rakkastin Nalle Luppakorvaa.
Ja tuosta MLP:stä vielä. Nuo ainoat oikeat ponit on sieltä 80-luvulta, nämä uudet ponit on ihan perseestä eivät edes näytä kunnon poneilta.
Rakkastin Nalle Luppakorvaa.
Ja tuosta MLP:stä vielä. Nuo ainoat oikeat ponit on sieltä 80-luvulta, nämä uudet ponit on ihan perseestä eivät edes näytä kunnon poneilta.
Illan paras teksti,ihanan rehellinen suora mielipide =)
olen v.-74 ....
mielestäni ohjelmat/asiat eivät ole retro-sanan alla,jos se liittyy 90-lukuun:D tahi 80-luvun loppupuoleen.
piirrettyä kun candy-ponitalon tyttö:DD
Arja tädin ja Kylli tädin ohjelmat. Entäs Kössi Kenguru. Oliskohan nämä vanhoja..olen vuosimallia 67.
Piilomaan pikkuaasi (Ihan ykkönen)
Heikkopeikko ("Heikkopeikko tässä on. Saanhan tulla joukkohon. Tiedän leikin lystikkään solmuun vedän hännänpään....")
Kössi-kenguru
Nalle Luppakorva
Ja 80-luvulta Kasmasiini
ja Kuka uskoo haikaraa Muistatteko tämän http://www.yle.fi/player/player.jsp?actionpage=3&id=256280&locale=
vai oliko se Pätkis, tuli muistaakseni keskiviikkoisin kuudelta, muistaako kukaan? Tais olla 80-luvun alussa.
Siinä esiintyi mun serkku :) olinkin ihan unohtanut
Piilomaan pikkuaasi (Ihan ykkönen)
Heikkopeikko ("Heikkopeikko tässä on. Saanhan tulla joukkohon. Tiedän leikin lystikkään solmuun vedän hännänpään....")
Kössi-kenguru
Nalle Luppakorva
Ja 80-luvulta Kasmasiini
ja Kuka uskoo haikaraa Muistatteko tämän <a href="http://www.yle.fi/player/player.jsp?actionpage=3&id=256280&locale=" alt="http://www.yle.fi/player/player.jsp?actionpage=3&id=256280&locale=">http://www.yle.fi/player/player.jsp?actionpage=3&id=256280&locale=</a>
Lapsetkin tietävät, että on suosikkini, huutavat aina minutkin katsomaan.. Oi, niin tulee lapsuus mieleen :-)
olen v.-74 .... mielestäni ohjelmat/asiat eivät ole retro-sanan alla,jos se liittyy 90-lukuun:D tahi 80-luvun loppupuoleen.
ohjelmista ei täytä sun vaatimuksia.
Ja jos totta puhutaan, niin mitkään noista 70-luvun ohjelmistakaan ei ole RETROJA. Katsos kun retro on "uusvanhaa" nykytuotantoa ja vintage on aitoa vanhaa. Ja katsos, kun kaikki eivät ole syntyneet siellä muinaismenneisyydessä eli tähänkin ketjuun vastaa näitä kasari kakaroita!
Tai sitten ap olisi voinut muotoilla kysymyksen toisin, mitkä 70-luvun ohjelmista oli suosikkejasi!!!
Ja noista poneista vielä. Kiva, että nauratti. Noilla G1 (eli just noilla 80-luvun retroilla) on menekkiä keräily poppoon kesken. Ja noista löytyy niitä kalleimpiakin poneja. Nämä nykyajan ponit ei kelpaa oikeastaan kuin parille keräilijällle, vaikka ovathan nämä G3 ponit himppasen parempia kuin ne anorektikko G2 ponit.
T:15
olleet poneja nähneetkään..
Ja mä muistan myös Histamiinin ja Alfred J. Kwakin.
T:15
Ostin sen DVD:nä ja se oli kyllä edelleen hauska mutta kauheen kaksimielinen. Jatkuvasti jotain tissivitsejä. En tainnut tajuta niitä kun katsoin lapsena sitä.
Snorkkelit Smurffit Halinallet Maailman ympäri 80 päivässä Nikke Nackerton (tai jotain sinne päin) Myrskynlinnut (piirretty versio)
nyt mun esiteinitytöt rakastaa sitä : )
Miksihän ne eivät ikinä uusi sitä, vaikka olen laittanut toiveen joka paikkaan, missä kysytty toiveuusintoja?!