Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukeeko teille yllätyksenä jos tapailemanne, elämässä menestynyt mies paljastuukin persoonaltaan

Vierailija
20.06.2023 |

Epävakaaksi, alustavaksi ja kontrolloivaksi?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistavaksi siis.

Vierailija
2/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä eräs nainen on juuri aloittanut tapailun tällaisen väkivaltaisen miehenkanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei.

Menestyminen ei korreloi noiden piirteiden kanssa, eli siinä mielessä tulee yllätyksenä, ettei ole syy-seyuraussuhdetta.

Mutta ei tule yllätyksenä siinä mielessä, että ennen kuin jonkun tuntee, niin pitää varautua luurankoihin.

Vierailija
5/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on elämässä menestyneen tavannut, joku syy on että oli sinkkuna. Ei kovin suuri yllätys.

Vierailija
6/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja ei.

Menestyminen ei korreloi noiden piirteiden kanssa, eli siinä mielessä tulee yllätyksenä, ettei ole syy-seyuraussuhdetta.

Mutta ei tule yllätyksenä siinä mielessä, että ennen kuin jonkun tuntee, niin pitää varautua luurankoihin.

Niinpä. Usein korrelaation puuttumista ei tajuta ottaa huomioon ja sitten tulee yllätyksenä kontrollointi, fyysinen väkivalta ja nöyryyttäminen. Ne eivät tietenkään tule esiin heti. Mikään asema tai status ei ole terveen mielen tae.

Ap

Vierailija
7/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on elämässä menestyneen tavannut, joku syy on että oli sinkkuna. Ei kovin suuri yllätys.

Kyllä. Tunnen tällaisen tapauksen ja mikään parisuhde ei ole hänen kanssaan kenelläkään kestänyt. Jos ikää on yli 40v, on arvostetussa työpaikassa ja omaa kolme akateemista loppututkintoa sekä hyvän ulkonäön, jotain on henkilössä pielessä.

Vierailija
8/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisi tullut yllätyksenä mutta näin vanhemmiten on elämänkokemusta ja ennen kaikkea on tullut lueskeltua mt-häiriöistä, suosittelen kaikille itsensä sivistämistä tässä suhteessa. On helpompi väistää sudenkuopat, ymmärtää ihmisten käytöstä, ymmärtää omaakin käytöstä paremmin.

Vierailija
9/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus tuollaisesta ap; n kuvailemassa miehestä. . Lisäksi osoittautui että omaa vahvoja narsistisia piirteitä. Kamalaa vuoristorataraa koin hänen kanssaan. Henkisyä väkivaltaa. Kylmää kuumaa vuorotellen. Ei toiminut ja tuskin hänellä toimii muidenkaan kanssa.

Jätä se! Juokse pakoon ennenkuin sua satutetaan enemmän ja enemmän.

Vierailija
10/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska olen nähnyt tuollaisia persoonia työelämässä.

Vierailija
11/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistista persoonallisuus häiriöistä käytöstä usein ilmenee juurikin hyvässä asemassa johtotehtävissä olevilla ihmisillä. He kun juuri juuri tyypillisesti hakeutuvat noihin tehtäviin. Eivät suostu alistettavaksi ja asemallaan haluavat osoittaa olevansa toisten yläpuolella. Ovat hyvin itsekeskeistä ja asioiden on mentävä juuri niin kuin he haluavat niin työelämässä kuin yksityiselämässä. Eivät henäe itsessään mitään vikaa. Ihmiset ovat heille vain käyttötavaraa.

Vierailija
12/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin hetkellä eräs nainen on juuri aloittanut tapailun tällaisen väkivaltaisen miehenkanssa.

Minullakin oli kokemus just tuollaisesta miehestä. Henkistä väkivaltaa. Nyt olen ihan rikki.

Vierailija
13/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska olen nähnyt tuollaisia persoonia työelämässä.

Et tunne johtavassa asemassa olevia henkilöitä.

Vierailija
14/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli kokemus just tuollaisesta miehestä. Henkistä väkivaltaa. Nyt olen ihan rikki.

Mulla oli niin, etten tosissani edes etsinyt ketään - en edes ollut sinkku, mutta sitten tämä mies jostakin menneisyydestä soluttautui seuraani eikä niin sanotusti päästänyt irti. Olen myös rikki. En tiedä, milloin alkaa helpottaa, jos edes koskaan alkaa.

Vierailija
15/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tavannut menestyvää miestä.

Vierailija
16/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on lääkäri ja on kertonut tarinoita mieslääkäreistä.  Vaikka mitä tapahtuisi elämässä en koskaan seurustelisi lääkärin kanssa.  Monet jonottavat ääliölääkärin tyttöystäväksi :D

Vierailija
18/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemus tuollaisesta ap; n kuvailemassa miehestä. . Lisäksi osoittautui että omaa vahvoja narsistisia piirteitä. Kamalaa vuoristorataraa koin hänen kanssaan. Henkisyä väkivaltaa. Kylmää kuumaa vuorotellen. Ei toiminut ja tuskin hänellä toimii muidenkaan kanssa.

Jätä se! Juokse pakoon ennenkuin sua satutetaan enemmän ja enemmän.

Minä yritin olla sellaisen kanssa, joka meni aina kauas kun minä pyrin lähelle ja kun minä olin kaukana, hän tuli lähelle. Koskaan ei ollut mahdollista olla tasapainossa hänen kanssaan. Ilmeisesti kaikki ihmissuhteet ovat hänelle valtapelejä.

Vierailija
19/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin vähän aikaa juuri tuollaista miestä, joka oli tosi komea, menestyvä ja piiritti mua ihan hulluna. Sitten hänessä alkoi näkyä ikäviä piirteitä, naureskelua mun naisellisuudelle sekä vähättelyä sille, että olin "vain" tanssija. En jäänyt pahemmin ikävöimään, kun sanoin ikuiset heipat:D

Vierailija
20/41 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi yllätys. Ehkä alkumetreillä ajattelisin, että tämä on jo nähty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi