Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia et 4-v synttäreille jätetään vaan lapset "hoitoon"?

Vierailija
16.08.2009 |

Eli lapsivieraan vanhemmista ei kumpikaan jää paikalle seuraamaan tai auttamaan kullannuppuaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä lasten kaverisynttäreille vanhemmat jää. Oletus on että vieraita kutsutaan sen verran vähän, että synttärisankarin vanhemmat pystyvät auttelemaan ja vahtimaan kaikki vieraat.

Vierailija
2/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin pienissä asunnoissa tulee helposti ihan yliahdasta jos vieraiden määrä tuplautuu vanhemmista ja lisäksi ekstraduunia kun nekin täytyy kestittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommallahan siinä pääsee, ei tartte miettiä aikuisille tarjottavaa, riittää mehu, jätski ja irttarit:)

Vierailija
4/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vanhempaa sinne pitäs jäädä vahtimaan? ei niitä omia ole päiväkodissakaan mukana jokaisella. Kummallista edes kysyä tuollaista.

Vierailija
5/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat sukulaisten ja ystävien lapsia, on luonnollista, että vanhemmatkin jäävät seurustelemaan, koska tuntevat toisensa.

Jos taas lapsen vieraat ovat vaikka kerhokavereita, vanhemmat eivät tunne toisiaan ja kerhokaverin vanhemmat voivat olla epävarmoja, onko heitä kutsuttu eivätkä uskalla tulla sisään tai kerhokaverin vanhemmat eivät ehkä halua tulla vieraiden ihmisten luo kun ei ole mitään puhuttavaa tms. Ton ikäiset käy jo usein kerhoissa yksinään ja vanhemmat luottavat että pärjää pari tuntia yksillä synttäreilläkin.

Vierailija
6/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär oli sen verran arka, silloin hiukan yli 3v että isä jäi mukaan, ihan ok. Meillä yleensä vanhemmat on jättäneet lapset ja sitten tulleet siten hakemaan, että juovat kahvit ja rupatellaan hetki.

Vierailija
7/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkkäsin, että olinkin koko katraan kanssa yksin. Oletin että edes joku olisi halunnut jäädä. kahvit oisin keittänyt, muuten samaa kakkua ja karkkia olisi syöty kuin lapsetkin, ei kai siinä sen kummempia tarjoiluita tarvita.

Vierailija
8/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että kaverisynttäreille kutsutaan vain kaverit ja sinne jää vain kaverit. Vanhemmat todellakin vain tuovat ja hakevat lapsensa. Näin teet sinäkin jos lapsesi kutsutaan synttäreille.

Vierailija
9/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään vanhemmista jäämään paikalle, kun oven avasit? Ei kukaan kehtaa tuppautua, kun kutsussa kuitenkin vain lapsi kutsutaan. Ja sitäpaitsi, jos omani tuon juhliin, niin en oleta, että minua edes pyydettäisiin paikalle passaamaan muitten vieraita joita en edes tunne. Siitä pitäisi oikeastaan maksaa... jokainen järjestäköön sellaiset synttärit mitkä oman väen kesken saa hallinnoitua! Eihän 70-v päivillekään jotain vieraista pyydetä kahvia kaatamaan.-

Vierailija
10/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sanonut että jos lapsi on arka tms niin meille on lämpimästi tervetullut myös aikuisporukka kahville. Itsekin olin mukana kun lapseni 4,5 vuotias meni synttäreille johtuen hänen neurologisista ongelmistaan.

Jos mä pidän kekkerit niin minuu ei haittaa jos jonkun äiti siinä on mukana :)

Vierailija
11/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä olen pyytänyt jotain tuttua äitiä avukai jo etukäteen. Meillä kun on kaksi kerrosta ei koko porukan kanssa millään riitä yksi aikuinen

Vierailija
12/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä on vielä 4 v. synttäreillä ollut vanhempia mukana mutta se on sitten mainittu kutsussa. 5-vuotiaiden vanhempia en ole edes kutsunut.

Vierailija
13/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla päiväkodin tytöillä. Onhan se aikamoista kuskaamista jo pienestä pitäen...

Vierailija
14/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vanhemmat eivät niihin osallistu.

Vierailija
15/15 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi voinut arvata että SAA jäädä juhliin. Minua ainakin ensimmäisiä kertoja hirvitti jättää lapsi yksin juhlimaan. Olisin mielelläni jäänyt hänen turvakseen. (Hyvin ovat juhlat menneet ilman äitiäkin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi