Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko tarpeeksi tiukka?

Vierailija
16.08.2009 |

Olen 2x alakautta luonnollisesti ja ilman repeytymiä/nirhaumia synnyttänyt 30v. nainen ja olen alkanut tätä palstaa lukiessani pohtia että mistä tiedän olenko "tiukka".

Tarpeeksi tiukka varmaankin miehelleni, joka jaksaa kehua seksielämäämme ja on aina sanonut seksimme parantuneen ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Olen samaa mieltä, mutta luulen tämän johtuvan vain omasta vapautumisestani sekä oman kroppani hyväksymisestä yms... tiukkuudesta en osaa sanoa mitään.

Mieheni penis on melko pieni ja minä kostun kiihottuessani melko reippaasti.

Minulla on pienet painavat geishakuulat, joita voin pitää sisälläni vaikeuksitta vaikka koko päivän. Ei ne tipu "vahingossa" millään vaikka unohtaisinkin koko kuulien olemassaolon. Ihan turhaa harjoitusta, vai teenkö sen jotenkin väärin?

Jos laitan keskisormen sisääni, tunnen puristuksen melko hyvin koko sormen mitalta ja kahta sormea voin puristaa aika lujasti. Etenkin jos laitan 2 sormea sisääni ja työnnän ulospäin niin puristus tuntuu todella voimakkaalta.

???

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduttiin leikkaamaan väliliha ja tuli monessa kerroksessa repeytymiä. Nuo ei vaikuttanut tiukkuuteen. Kursinnan jälkeen olin entistäkin tiukempi, joka toisaalta haittaa enemmän ennen kuin paikat taas muotoutuvat. Mieheni on aivan hulluna!

Vierailija
22/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda se nynny!

t: ujo masa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olisin valmis ihan mihin tahansa, mitä mies pyytäisi ja se olisi todella kiihottavaa täyttää miehen toiveet, mutta mies ei halua mitään. :(

vaihda se nynny!

t: ujo masa

Vierailija
24/25 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on lauennut ja spermat valuu pitkin pillun huulia, mikäs sen mukavampaa kun alata sielä leikittelemään sormilla ja tuntea kuumat mällit...ja kas! olet rannetta myöden pillussasi, ja orkku on MAHTAVA.

harmi vaan kun ei enään ite yllä (raskaana) eikä se ole ihan sama juttu kun mies sen tekee, toki hyvää silloinkin, mutta mulle tärkeetä se spermalla "leikkiminen".

Vierailija
25/25 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kyllä haluaisi kättä sisääni, enkä edes haluaisi 'harjoitella' (venytellä) tuota. Onko teitä enemmänkin, jotka työntävät vielä oman kätensä sisään? tuo tuntuu jo melkein mahdottomaltakin (ilman sitä isoa mahaakin)...

En ole seksin suhteen ahdasmielinen - ei vain edes ajatusleikissä ole minun juttuni.