Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko kellään muulla ihan paska joulu vai olenko ainoa?

Vierailija
26.12.2008 |

Itken vaan täällä kun oli niin kaikin puolin ikävää ja taas kun sitä niin kovasti odotti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä koko joulun, asiakaspalvelussa lentokentällä ja asiakkaat on niin hirveitä aina jouluna. Siis suomalaiset. Suomalaisilta sais koko joulun perua.

Vierailija
2/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mennyt yhtään niinkuin olisin toivonut enkä sitten oikein osannut ja jaksanut pitää puoliani. Sekin harmittaa.

Lähinnä sellaista että olisin toivonut rauhallista ja kiireetöntä joulunviettoa, ja se oli vaan kamalaa hösäämistä koko ajan. Tuntuu että mun yli käveltiin ihan joka asiassa ja olin ihan ulkopuolinen omassa kodissani. Esimerkiksi jouluaterialla vieraat rupesivat syömään ennen kuin kaikki ruoka oli edes pöydässä ja häippäsivät syötyään pöydästä niin että kun minä ehdin jälkiruokaan sain syödä yksin.

Kaikkea tämmöistä sattui paljon niin huono mieli jäi. Olen viimeisilläni, laskettu aika mennyt jo yli viikko sitten, niin sekin kiristää hermoja :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies on matkoilla, joten ikävä on. Jouluyönä lapselle nousi aivan kamala kuume ja sitä sitten on hoideltu. Nyt lapsella on lämpöä ja on selvästi kipeä, mutta ei enää pysy sängyssä. Minulla on kurkku kipeä. Äidiltäni oletin saavani runsaasti ruokaa, kuten aikaisempina jouluina, mutta nyt olikin päättänyt toisin, mikä hälle suotakoon, mutta tässä tilanteessa on vähän kenkkua syödä kaapista makaronia ja ketsuppia. Mitään erikoisempaa en jaksa kokkailla, kun lapsi ei kuitenkaan syö mitään ja itsellenikään ei juuri ruoka maistu. Onneksi joulu on joka vuosi, tämä ei ehkä nouse ikimuistuisemmaksi. Tsemppiä.

Vierailija
4/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kirjaimellisesti paska joulu. Olen ollut vesiripulilla aatonaatosta lähtien. Sitä ennen siivoilin kolme päivää kaksivuotiaan oksennuksia ja ripuleita... Eipä ole jouluruuat uponneet.

Vierailija
5/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kirjaimellisesti paska joulu. Olen ollut vesiripulilla aatonaatosta lähtien. Sitä ennen siivoilin kolme päivää kaksivuotiaan oksennuksia ja ripuleita... Eipä ole jouluruuat uponneet.

Inhottavaa...

Vierailija
6/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan hyvästä yrityksestä huolimata saanut kunnon joulufiilistä aikaiseksi.

Vierailija
7/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi tuotakaan toivonut :)

Ap

Vierailija
8/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan joulupöytään en ehkä tuollaisia toiste huolisi, jos valinnanvaraa olisi.

Vierailija
9/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika puutteelliset käytöstavat! Olisin itsekin ihan raivona, tosin en osaa kuvitella omasta tuttavapiiristämme tai suvustamme moisia moukkia joulupöytäämme.

Meillä taas oli kerrankin oikein todella kiireetön ja tunnelmallinen joulu, olimme oman perheen kanssa ja kaikki oli balanssissa - oli joulun tunnelma vaikkei ollutkaan sukua ympärillä ja samalla kiireetön ja leppoisa päivä. Usein on ollut just kauhea hässäkkä aikataulujen ja ruokien kanssa tyyliin koska syödään ja koska tulee pukki jne.

Toivottavasti ensi joulu menee teilläkin paremmin.

Vierailija
10/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdin parantua mahataudista juuri jouluksi, mutta kaksi lasta sairastui aatonaattona, samoin mies. Yksi lapsi sairastui jouluyönä ja oksensi petivaatteille ja matolle. Miehellä on nyt kolmatta päivää ripuli, nuorimmaisella tauti aaltoilee. Vanhin lapsi on vielä terve. Kissallakin on tullut kahdet myötätunto-oksennukset matolle.

Vierailija
11/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei tinkisi niistä omista toiveistaan ja toisi ihan selvästi esille, että meillä tehdään asiat näin ja näin.

Tämä oli vielä ensimmäinen joulu jota itse emännöin, ja olisin tietenkin toivonut että olisi ollut mukavaa. Yritin, että kaikki saisivat tuoda omia perinteitään ja kukaan ei pahoittaisi mieltään. Sitten kävi niin, että itse pahoitin... Ja vieraiden käytöksestä olen todella järkyttynyt, siis monestakin seikasta. En tiedä pitäisikö vaan suhtautua rennommin vai olla jatkossa ihan oman perheen kesken.

Ap

Vierailija
12/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestään kyllä kädet aina vessassa käynnin jälkeen ja ulkoa tultaessa ja syömään käydessä. Ruokaa ovat saaneet laittaa vain terveet, tietenkin. Lisäksi desinfioin ovien kahvat ja vessan, vaihdan pyyhkeet päivittäin mahatautiaikaan ja jokainen käyttää omaa pyyhettään, mutta niin vain tauti on tarttunut melkein kaikkiin.

Vierailija
13/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehditteko käsihygieniastanne yms. tarpeeksi (kun koko porukka kipeänä vuoron perään...)?

Vierailija
14/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse elämäni kamalimmassa flunssassa kuumetta yli 39 ja hereillä jaksoi olla max. tunnin ja sitten oli pakko taas mennä nukkumaan. Istumassa ei meinannut jaksaa 15min kauempaa :P

Vierailija
15/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pisaratartuntana hengitysteiden kautta. Siinä ei paljoa kasidesit auta.

Vierailija
16/25 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

=taudinaiheuttamiskyky on erittäin korkea! Siltä ei voi välttyä samassa ruokakunnassa oleva jos tauti on tuleva! Periaatteessa yksi oksennus voi sairastuttaa koko maapallon, koska yksi ainut mikrobi riittää yhdelle yksilölle sairastuttamaan ko tautiin. Vaikka desinfioisit itse päästä varpaisiin, voit helposti sairastua! Mikrobit voivat elää taudinaiheuttamiskykyisinä jopa viikon jollakin pinnalla.

Vierailija
17/25 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole oli ainoa joulunu 2008 oli paska ja samaa paskaa taas tänä vuonna alkoi joulu paskanodottelu jovitun lokakuun alussa! Naapurikunnat laittoi jo marraskuussa sen vitun ruman kynttelikkönsä ikkunaan sakkoja pitää antaa niistä onneniin vitunrumia! Vittuni joulukalenteri javitun ostoskeskus huoripukit! Ällötää koko paska tekopyhien juhla! Käyhermoon onneksi on taas kohtaohikoko paska vintun kauppiaiden hinttari markkinat!

Vierailija
18/25 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä odotin Joulua. Mietin tarkkaan mitä lapset ja lastenlapset tahtoisi lahjaksi, ruuat tein vanhan perinteen mukaan. Ainut toivomukseni oli, nautinnollinen ja rauhallinen jouluateria yhdessä. Toisin kävi, tyttäreni tuli sanomaan kuinka hirveää oli kun piti syödä, eikä saanut avata lahjoa. No ateria alkoi, vävy ahmi kamalalla kiireellä ruuan sisuksiin. Lapsilla ei ollut nälkä kun lahjat odottivat ja tyttäteni luvattu apu jäi parin kattilan pesuun. Sitten tuli odotettu joulupukki joka toi tyttären perheelle suurimman osan lahjoista jotka levitettiin ympäri huushollia. En tiennyt minne astua.

Seuraava päobä koitti, minulle ilmoitettiin kska ruuan pitää olla valmista jott arvo vieraat lähtevät. Mikä hemmetin palvelija minä olen. TÄMÄ OLI SITTEN VIIMEINEN JOULU MINULLE😂

.

Vierailija
19/25 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana joulu

Vierailija
20/25 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOlit ainoa