Lue keskustelun säännöt.
Oliko kellään muulla ihan paska joulu vai olenko ainoa?
26.12.2008 |
Itken vaan täällä kun oli niin kaikin puolin ikävää ja taas kun sitä niin kovasti odotti.
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alan vasta aloitella omaa jouluani kohtapuolin. En tiedä vielä millainen tästä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ap mihin olet pettynyt?
Kaivoit sit ikivanhan ketjun.
No, nyt on ajankohtainen ketju 13 vuoden takaisesta joulusta.