Ahdistaako muilla huominen maanantai :(
Kommentit (24)
Olen työttömänä, ja se tässä on hyvä että ei ahdista enää maanantait. Ihan sama onko maanantai vai lauantai, ei ole stressiä työstä! :-)
eilen iltavuoro, tänään aamuvuoro, huomenna vapaa!! :D
Työt taas alkamassa neljän viikon loman jälkeen.
Kauheata taas mennä työhön, josta ei pidä. Koskahan sitä osaisi luovuttaa ja vaihtaa maisemia.
Lomasta vasta vähän aikaa, virtaa tehdä töitä. Huomiseksi on uutta juttua tiedossa, se vähän jännittää. Mutta mikäs tässä ollessa, onneksi on töitä!
Olen aloittamassa opiskelun ja on tunne etten selviä siitä..
Loma loppui, enkä keksinyt sinä aikana uutta työpaikkaa. Joku muukin kaipasi jotain muuta, vaihdetaanko?
Viikon pisin päivä mulla töissä - ja juna-asemalta saa polkea tuhatta ja sataa ensin tarhaan ja sitten kouluun, että ehtii molemmat lapset hakea ennen sulkemisaikaa. Plääh :(
Mutta kuukauden loman jälkeen lähden työmatkalle Osloon (kone lähtee 7.25) ja meinaan viritellä pari herätystä, kun ollaan lomalla totuttu hiukka pidempään nukkumaan. Mulla siis herätys klo 4.30.
Maanantait ahdistaa aina, mutta niin oikeastaan kaikki muutkin työpäivät. Tietäisi aina edes etukäteen, monelta työt loppuu, mutta ei voi mitään suunnitella, kun ei tiedä.
Aloitin unelmieni työpaikassa 3.8. :-)
aloitin viikko sitten opiskelut ja nyt luulen että ala on (taas) väärä...
HArmittaa vain aikainen herätys ja se, että viikonloppu meni jo:-) Töihin on kuitenkin ihan kiva mennä.
kun olen menossa koulutukseen (työpaikan järjestämä) johon olen halunnut jo muutaman vuoden
Miehen loma loppuu ja jään taas pitkiksi päiviksi viiden alle kouluikäisen kanssa kotiin, lomalla tottui jo siihen että oli toinenkin arkea jakamassa, nyt hyvästi oma aika;)
En vain ole ihan varma haluanko kuitenkaan sitä työtä. Ahdistaa ja rajusti.
Ihanaa, että koulu alkaa ja arki alkaa. Ihanaa, että lapset taas menevät aikaisin nukkumaan ja saavat kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Ihanaa tehdä muutakin (eli töitä) päivisin kuin hengailla kotona.
Olen aloittanut uudessa, kivassa työssä, odotan jo innolla taas uutta, alkavaa viikkoa :)