Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kuivaat lakanat?

Vierailija
16.08.2009 |

meillä laitetaan pussilakanat oven päälle roikkumaan ja aluslakanat ja tyynyliinat telineeseen. miten muut tekee?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun ajan alhaalla pesuhuoneessa seinätelineessä. Laitan kostteudenpoistajan päälle, joten kuivuvat nopsaan.

Vierailija
2/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kylpyuhuoneeseen ammeen päälle pyykkinarulle tai taittelen lattialle seisovalle kuivaustelineelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivumaan (yleensä ei), niin sitten laittelen ne kaapin ovien päälle kuivumaan. Tyynyliinat menee kuivaustelineeseen.

Vierailija
4/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinkerroin mahtuvat roikkumaan ja kerralla mahtuu 10 lakanaa/pussilakanaa. Meillä koneellinen ilmanvaihto, joten kuivuvat yleensä muutamassa tunnissa tai viimeistään yön aikana.

En voisi kuvitellakaan ripottelevani pyykkejä ovien päälle... :-) En ole aiemmin kuullut kenenkään tekevän niin. Eikö kannattaaisi hankkia kunnollinen kuivausteline siinä tapauksessa?

Vierailija
5/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovien päällä ei kannata pyykkejä kuivailla, ovet menevät pilalle.

Vierailija
6/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan telineelle. Aluslakanat ja pussilakanat taitan 3 kertaa, ja sitten henkarille kuivumaan.

Vierailija
7/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ovien päällä myös=)

Vierailija
8/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivuvat yön aikana.

Vierailija
9/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun lytätään heti. Mutta meillä ne pesetetään pesulassa. Samoin kun minun ja mieheni työvaatteet, kodin tekstiilit ja tietty matot jne. Siivouspalvelu hoitaa sen kuskaamisen jne. Kivittäkää!

Vierailija
10/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivalla säällä ulos narulla, muuten kuivausrummussa ja joskus telineellä viikattuna. Ei ovien päälle ikinä... Kerrostaloaikoina käytimme usein kuivaushuonetta.

Vierailija
11/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivalla säällä ulos narulla, muuten kuivausrummussa ja joskus telineellä viikattuna. Ei ovien päälle ikinä... Kerrostaloaikoina käytimme usein kuivaushuonetta.

Vierailija
12/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun lytätään heti. Mutta meillä ne pesetetään pesulassa. Samoin kun minun ja mieheni työvaatteet, kodin tekstiilit ja tietty matot jne. Siivouspalvelu hoitaa sen kuskaamisen jne. Kivittäkää!

Noin meilläkin tehtäisiin, jos olisi mahdollisuus. Tällä hetkellä käytämme pesulaa 2-3 krt vuodessa.

Vierailija
13/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muina vuodenaikoina kylppärissä (narut katonrajassa) ja jos ei tahdo kuivaa niin laitan saunaan tulet.

Vierailija
14/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei ikinä ovilla, mikä siinä on niin kamalaa?

Tosiaan ne ovet menee kostean puuvillan alla huonoksi ja lisäksi musta on ruman näköistä, jos pyykkejä roikkuu ovilla. Koitan pitää pyykinkuivauksen kodinhoitohuoneessa.

Vierailija
15/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä vuosien kosteutta.

Vierailija
16/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen täällä jonkin verran pyörinyt ja on jotenkin toista maata, jos nyt on sitä rahaa (syystä tai toisesta) ja elämäntilanne sellainen. Siksi jätän aika monesti kirjoittamatta kokonaan, kun olen saanut sellaista ikävää kommentointia.

Minä puhun vaan omasta puolestani ja elämästäni enkä tosiaan halua brassailla, mutta tosi ikävää "palautetta" olen saanut.

Valehtelijaksi, perijättäreksi, kultalusikkasuussasyntyneeksi jne. on aika monta kertaa sanottu.

Minä pidän ihmisistä ihmisinä, ihan sama kuivattaako lakanansa oven karmilla vai tuleeko ne "valmiiina" sänkyyn.

Suvaitsevaisuutta puolin ja toisin kaipaisin. Ja mulla on ihan yh-äiti kavereitakin, joista yksi muuten asuu itä-Helsingissä :) Tämä oli loppukevennyys...

Vierailija
18/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laidasta laitaan juttuja. Kirjoita vaan sinä rikas edelleenkin.

Vierailija
19/19 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuntea syyllisyyttä siitä, että pesettää liinavaatteet pesulassa. Ota mieluummin sellainen asenne, että työllistät suomalaisia ja pidät talouden rattaat pyörimässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän