Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen antanut hiusten kuivua vapaasti pesun jälkeen. Lopputulos on ällistyttävä!

Vierailija
25.09.2023 |

Hiukset on todella pörhöiset ja epäsiistin näköiset, valuvat pitkin päätä ja taipuilevat ihan mihin huvittaa. Tämä kokeilu päättyy.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo varmaan on ihan hiuslajista kiinni. Itse olen aina antanut hiusten kuivua vapaasti pesun jälkeen ja ei ole ollut koskaan moisia ongelmia. 

Vierailija
2/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, valitettavasti. Se on tylsää, koska toisaalta tukkani ei oikein kestä lämpömuotoilua, ei kasva polkkatukkaa pidemmäksi jos joudun jatkuvasti föönaamaan ja suoristusraudan kanssa touhuamaan.  Mutta kun laittamatta tukka tosiaan toisaalta roikkuu päältä ja latvoista taas taipuilee ihan minne suuntiin sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin tuollainen ongelma!

4/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista tulee ihanan terveen kiiltävät, kun ei käytä hiustenkuivaajaa, joka polttaa ne korpuiksi.

Vierailija
5/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Omat hiukseni ylettyvät vyötäröön asti ja letittyvät nätisti. Kuivumiseen menee toki tunteja. Toisaalta jos letittää nukkumaan mennessä, on aamulla hienot kiharat.

Vierailija
6/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla, valitettavasti. Se on tylsää, koska toisaalta tukkani ei oikein kestä lämpömuotoilua, ei kasva polkkatukkaa pidemmäksi jos joudun jatkuvasti föönaamaan ja suoristusraudan kanssa touhuamaan.  Mutta kun laittamatta tukka tosiaan toisaalta roikkuu päältä ja latvoista taas taipuilee ihan minne suuntiin sattuu.

Mulle riittää hiusten kuriin saamiseen se, että föönaan ne enkä ole huomannut tämän vaikuttavan hiusten kuntoon ainakaan negatiivisesti, just pätkäisin vyötärömittaiset hiukset hartiamittaan. Suoristusrautaa käytän ehkä kerran kuukaudessa, jos haluan hiusten olevan erityisen siistit. Haaveilen Dysonin airwrapista, kun sillä pitäisi saada sileät hiukset ilman suoristusrautaa.

Ap

Vierailija
7/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla saattaa olla luonnonkiharat hiukset. Oikeilla shampoilla ja hoitoaineilla voisi saada sen pörhöisyyden pois ja taipuisuudenkin kauniiksi. Oikeilla aineilla tarkoitan siis alkoholittomia, silikonittomia ja jotain öljyä sisältäviä aineita. Mutta tietysti voit myös jatkaa vanhaa tapaasi, jos pidät siitä, miltä hiuksesi näyttävät silloin.

Vierailija
8/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkään ne hemmetin raudat pois. Paplarit, tai pötköt käyttöön .

Tukka pysyy hyvänä 

Vierailija
9/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista kiinni. Omista hiuksista tulee peikonpörrö hiustenkuivaimella, jos suinkin voin annan kuivua ihan "luonnollisesti".

Eli kaikkien kannattaa kokeilla itse eikä vain yhden luetun kokemuksen perusteella päättää miten hiukset kuivuu.

Vierailija
10/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla saattaa olla luonnonkiharat hiukset. Oikeilla shampoilla ja hoitoaineilla voisi saada sen pörhöisyyden pois ja taipuisuudenkin kauniiksi. Oikeilla aineilla tarkoitan siis alkoholittomia, silikonittomia ja jotain öljyä sisältäviä aineita. Mutta tietysti voit myös jatkaa vanhaa tapaasi, jos pidät siitä, miltä hiuksesi näyttävät silloin.

Silikoni on silottava aine, joten sen välttely ei pörhöisyyttä ainakaan vähennä.

Vierailija
11/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan aina kuivua vapaasti, no muutaman kerran vuodessa föönaan jos on joku syy saada hiukset nopeammin kuiviksi. Aina ollut tosi vahvat ja paksut hiukset, lyhyehköt, kasvavat tosi nopeasti, hieman taipuisat. 

Vierailija
12/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiharat. Käytän sulfaatittomia, silikonittomia ja alkoholittomia tuotteita eikä niillä ole kovin ihmeellistä vaikutusta. Ehkä joku silikonipitoinen hoitoaine saattaisi jopa olla hyväksi..

Vierailija
13/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Hiuksista tulee ihanan terveen kiiltävät, kun ei käytä hiustenkuivaajaa, joka polttaa ne korpuiksi.

Riippuu täysin hiuslaadusta eikä niitä edes kuulu föönätä kuumimmalla teholla.

Vierailija
14/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikoni on silottava aine, joten sen välttely ei pörhöisyyttä ainakaan vähennä.

Silikonihan tekee hiukselle sen, että ei päästä hoitoaineen ravitsevia ainesosia imeytymään hiukseen. Eli hetkellisesti se kyllä siloittaa hiusta, mutta pitkäaikaisesti käytettynä kuivattaa.

Vierailija
15/15 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silikonihan tekee hiukselle sen, että ei päästä hoitoaineen ravitsevia ainesosia imeytymään hiukseen. Eli hetkellisesti se kyllä siloittaa hiusta, mutta pitkäaikaisesti käytettynä kuivattaa.

Mutta jos laittaa silikonipitoista tuotetta hiuksiin pesun ja hoitoaineen jälkeen, niin silloinhan se estää "ravitsevia" ainesosia ja kosteutta pääsemästä hiuksesta ulos?