Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opistomerkonomista tradenomiksi. Kannattaako?

Vierailija
16.08.2009 |

Miksi? Miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tosin toinen työnkuva ja parempi palkka nykyisin. Suunnittelen vielä tuota ylempää tutkintoa jossakin vaiheessa, vielä kun sen saisi sille ihan omalle alalle.

t: 2005 valmistunut

Vierailija
2/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpot suoritukset kun sama asia käydään kahteen kertaan läpi.. kannattaa ainakin suuntautua laajemmin, vaikka ei se mun tapauksessa auttanutkaan.. hyvin vähän täysin uutta asiaa vastaan ja nyt on kituutettu 2 vuotta opintoja, koska kaikkista kursseista ei voi antaa näyttöjä ja tarvii tanssia koulun kurssitarjonnan mukaan.. jos muuta yrittää niin vaikeaksi se on tehty. ainakin ekan vuoden jälkeen kannattaa jo olla täyspäiväisesti työllistetty ettei motivaatio tekemisen puutteen vuoksi lopahda.

Vierailija
4/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn ohessa opiskelin, ja nyt on paljon mielenkiintoisempi ja haastavampi työ sekä parempi palkka. Ilman jatkokoulutusta en olisi nykyistä työtäni saanut.

Vierailija
5/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kauppaopisto ei juurikaan kiinnostanut. Onko ammattikorkea vain hieman jalostettu versio vai oikeasti mielekäs paikka opiskella.

Opiskelisin työn ohella.

Ap

Vierailija
6/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo tehnyt varsin monipuolisia töitä.

Mietin opiskelun mielekkyyttä lähinnä siksi, että olen aina halunnut yliopistoon.

Vierailija
7/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk on ihan eri planeetalta kuin opisto.

Vierailija
8/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos mielii kauppatieteitä lukemaan niin ainakin Vaasan yliopisto muuntokouluttaa tradenomeja kauppatieteiden maisteriksi. Mutta ensin siis kuitenkin pitää olla tradenomi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi