Naapurinrouva - sä olet hullu ja kaikki nauraa sulle :D
Mieheni kertomaa.. en voi olla nauramatta ääneen!! Naapurinrouva oli halunnut keskustella mieheni kanssa. Kun minä kuulemma lähden heti aamusella miehen lähdön jälkeen hurjaa vauhtia jonnekin ja saatan käydä asunnolla, vaikka mieheni ei ole kotona. Lisäksi hän oli nähnyt minut useita kertoja menevän punaiseen toyotaan, jossa oli parrakas, tumma mies. Kerran asunnolla oli käynyt kalju, pitkä mies sekä muutaman kerran muita. Että tietääkö mieheni, mitä minä hommailen.
Ihan vaan tiedoksi sulle, naurattaja, että minä menen töihin, minulla on veljiä ja työkavereita ja mieheni sekä minun naurusta ei millään meinaa tulla loppua :DDDD
Kommentit (17)
reilu. Monet eivät puutu tuollaisiin asioihin, kun pelkäävät.
Törkeetä nauraa hänelle. Hän teki hyvän työn.
reilu. Monet eivät puutu tuollaisiin asioihin, kun pelkäävät. Törkeetä nauraa hänelle. Hän teki hyvän työn.
muuttuu ääni varmaan kellossa, jos joskus tulee Sinun naapurin rouva miehellsi keskustelemaan,mitä olet touhunnut...
mieheni tietoon. On oikein ja yhteisvastuullista käräyttää tuommoiset. Välillä tulee hutejakin. Mutta parempi niin päin kuin vain hyssytellä.
Jos epäilet, niin käräytä.
Toinen on kyylännyt sua ihan tosissaan ja voivotellut miehesi puolesta... :)))
Mulla asuu seinänaapurina tollanen akka :( olen asunu tässä asunnossa vuosia ja vuosia olen saanut kuunnella kaikenlaista herjaa sen suusta. Ensin oli kohteena mun mies ja nyt sitten viimevuodet minä. Mies kun räsähti takasin, minä kilttinä vaan vajoan maan alle. Raskasta.
Kun muutettiin tähän asuntoon ihmetteli eräs asukas, joka oli nähnyt minun juttelevan tän naapurin noidan kanssa (alkuun oli oikein mukava), että mikähän sitä vaivaa, kun tää noita-akka niin ihmeellisesti käyttäytyy häntä kohtaan. Silloin en tiennyt, nyt tiedän :( Tää nainen muutti pian tämän keskustelun jälkeen pois. Kerran saatiin myös uhkailulappu. Tiputtivat postiluukusta.
Olen samaa mieltä keskiajan ihmisten kanssa: Noidat kuuluu roviolle.
Kyllä toisilla on elämässä huvit vähissä. :D
todella ihailtava. Harva kehtaa tai uskaltaa puuttua toisten asioihin.
Sama ihminen varmaan tekisi lastensuojeluilmoituksia jne.
Mitäs ne miestyökaverit sun luona päiväsaikaan oikein tekee. Aika outoa. Minäkin kävin kerran miestyökaverini luona päivällä ja sillä ei kyllä ollut ihan kiltit mielessä. (Olin nuori ja kokematon)
punainen toyota ja parrakas mies! Sillä on täytynyt olla ikkunalaudalla kiikari, että noin tarkkaan näkee.
todella ihailtava. Harva kehtaa tai uskaltaa puuttua toisten asioihin. Sama ihminen varmaan tekisi lastensuojeluilmoituksia jne. Mitäs ne miestyökaverit sun luona päiväsaikaan oikein tekee. Aika outoa. Minäkin kävin kerran miestyökaverini luona päivällä ja sillä ei kyllä ollut ihan kiltit mielessä. (Olin nuori ja kokematon)
Millähän tavalla kyttääjä on ihailtava?
Kyllä minulle työkaverit ovat kuin veljiä eli käytännössä ihan aseksuaalisia. Voisin vaikka mennä niiden kanssa saunaan eikä siinäkään olisi mitään ihmeellistä.
Yhden hyvän asian tässä keksin.. jos tulee murtovaras, niin naapurinrouva kyllä bongaa sen heti. Toivottavasti ilmoittaa poliisille yhtä ripeästi kun raportoi miehelleni.
Mitä jos menisit selvittämään asian ihan kahden kesken hänen kanssaan tai sit jätä omaan arvoonsa..
reilu. Monet eivät puutu tuollaisiin asioihin, kun pelkäävät. Törkeetä nauraa hänelle. Hän teki hyvän työn.
ai perskuti rallaa, meni pepulleen. Eihän siellä ollutkaan mitään mielenkiintoista pettäjäsydeemiä päällä, joka on tietysti NAAPURINMUIJAN tehtävä raportoida. Jotenkin uskomatonta mutta totta, joillain ei vaan ole OMAA elämää. Hih!
Wisteria on muuten kaunis kasvi. Sinisade suomeksi.
Ja on muuten todella sairasta nähdä tollasen kyylän toiminnassa jotakin ihailtavaa, niinkun joku tuossa kirjoitti! Siis onpa älytöntä ihailla jotakin häirikköä jolla on pahasti rajat hukassa.
Kotirauhan rikkojahan se tyyppi jo tavallaan on? Karmiva stalkkaaja ja kiusaaja nyt vähintäänkin.
Tsemppiä vaan ap:lle. Kiva naapuri teillä.
Wisteria on muuten kaunis kasvi. Sinisade suomeksi.
jumatsukka voiko olla tottakaan :DD