Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa.. :(

Vierailija
16.08.2009 |

Mies lähti eilen illalla baariin ja on tällä reissulla vieläkin.. Puhelin on kiinni ja hänen näitä baarikavereita en kovin hyvin tunne.. Itse olen raskaana viikolla 34.

Ei ole juonut paljoa raskauden aikana tai muutenkaan, ehkä kerran kuussa käynyt jossain, mutta usein venähtää baarireissut näin.. Unet on nykyään muutenkin huonot ja nyt olen nukkunut vain pari tuntia yön aikana.. En jaksa enää tällaista..

Ei kellään olis mitään piristävää sanottavaa? Anteeksi sekava viesti, mutta kova on väsymys..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä joskus on vaikeeta.

Vierailija
2/2 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti vanhempiensa luokse kyläilemään, ja päätin itse jäädä kotiin. VIRHE! Pari päivää se katteli alkoholistiäitinsä ryyppäystä ja sortui sitten itsekin, nyt juonut eilisen ja toissapäivän. Tänään hänen olisi tarkoitus tulla kotiin kun kyydillä pääsee, mutten osaa uskoa että sen kunto riittää...

Ei munkaan mies ole juonut kuin kaksi kertaa aiemmin koko mun raskauaikana kun päätti olla täysillä tukena eikä baareissa hillumassa (hänellä alkoholiongelma, ja tietää sen olevan minulle niin suuri stressin aihe, että päätti olla kokonaan juomatta). Noh, siis nää aiemmat hairahdukset on tietty täysin ymmärrettäviä, mutta nyt ei enää oikein jaksaisi ymmärtää.. Ahdistaa ihan perkeleesti, ja pelkään että jos yritän tän aamun aikana soittaa, se jatkaa juomista edelleen.

Itse olen raskausviikolla 32, ja mullakin nykyään unet hyvin katkonaiset. Stressin takia nyt kaksi yötä olen nukkunut sitten vieläkin huonommin, korkeintaan 5 tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän