Nyt mä muistin sen! Yhden tosi ärsyttävän ihmisen nimen. Kirsi Piha
Kommentit (8)
jos oli kotiäidit versus uraäidit perustelemassa kantojaan. Itselläni ei tuohon aikaan ollut vielä lapsia mutta silti kiinnitin huomiota siihen kuinka Kirsi Piha lyttäsi sen kotiäidin ihan maan rakoon. Ihan niin kuin kotiin jäävät äidit olisivat jotenkin keskivertoa tyhmempiä.
Itse olen uraäiti mutta minulla on myös paljon kotiäiti ystäviä ja arvostan heitä eikä minulle tulisi koskaan mieleenkään jotenkin väheksyä heidän valintaansa.
Kunnes pari viikkoa sitten osuin hänen perheensä kanssa samaan hissiin. Nainen piti kauheaa kälätystä jostain lomasuunnitelmista, teki hirveän numeron itsestään, ja muut hississä olivat ihan vaivautuneita.
Rikas mies ja hyvä eläke. Kirsihän on nykyisin valtakunnan kirjallisuusharrastaja no 1. Mikäs siinä kun voi lukea kirjan päivässä eikä tarvitse huolehtia että pitäisi töihin ehtiä.
Menin iltapaivakahville Cafe Strindbergiin ja kiinnitin huomion poytaseurueeseen, joka piti aikamoista mekkalaa. Kyllahan hauskaa saa pitaa ja elamasta nauttia, mutta tama alkoi menna jo toisten ihmisten kahvittelun pilaamisen puolelle.
Pihahan siina istui hoveineen. Oli silloin viela politiikassa mukana. Taitaa olla luonnostaa tavallista kovempi aanisempi, mutta tilanne oli hairitseva.
sähköpostia vireillä olevasta lakiasiasta. Kirsi Piha oli ainoa, joka ei vaivautunut vastaamaan. Ei kaikkien vastaukset niin kummoisia olleet, mutta edes kiittivät yhteydenotosta. Joku laittoi pitkänkin vastauksen ja perusteli kantaansa. Pihasta ei pihaustakaan. En enää äänestänyt häntä.
Itselläni on kyllä ihan riittävän mukava elämä ja tapahtumia tarpeeksi. Äänestän vaikuttajia sen mukaan, minkälaisen mielikuvan heistä saan.
Jos edustaja ei viitsi esim. laittaa avustajaansa kirjoittamaan vakivastausta asialliseen sähköpostiin, niin en koe että edustaja olisi minun asiallani.
Pihan kirjalliset tuotokset ovat jääneet myös tästä syystä lukematta/ostamatta. Ylimielisyys on ihmisissä ikävä piirre.
sähköpostia vireillä olevasta lakiasiasta. Kirsi Piha oli ainoa, joka ei vaivautunut vastaamaan. Ei kaikkien vastaukset niin kummoisia olleet, mutta edes kiittivät yhteydenotosta. Joku laittoi pitkänkin vastauksen ja perusteli kantaansa. Pihasta ei pihaustakaan.
En enää äänestänyt häntä.