Miksi te olette niin inhottavia ämmiä?
Kysymys on kohdistettu niille jotka kommentoivat toisten ongelmiin, suruihin jne erittäin ilkeästi. Olen nyt taustaillut täällä useamman kuukauden ja oikein suututtaa lukea kun joku äiti täällä pohtii asioitaan ja hänelle vastataan asiaankuulumattomasti ja ilkeästi.
Näitä on IHAN KOKOAJAN. Juuri luin keskustelun jossa toista kohtaa ero ja joku idiootti taas vastasi että katso peiliin, sitä saa mitä tilaa. Onko teistä mukavia olla noin negatiivisia?
Kommentit (13)
pohdin itse usein ihan samaa ja sitä kateellisuuden määrää, mikä täällä vallitsee, ja oikeuden arvostella erilaisia elämän malleja. Jos uskoisin näihin keskusteluihin, sen kolmen kuukauden ajan, kun olen palstaillut, olisi käsitykseni itsestäni itsenäni, ammatissani, äitinä ja vaimona romuttunut. Olin huomattavasti luottavaisempi ihmisiin ja erilaisiin perheisiin ennen vauvapalstaa. Ja silti käyn täällä, vaikka hyvin harvoin täällä osataan oikeasti ja neutraalisti, ei "mun mielestä"-tuntumalta asioita perustella.
eikö silloin ollut samanlainen tunnelma. Joku koulukiusaaja tai hömelö tuomassa esiin omaa ilkeää näkökulmaansa joka välissä. Av:lla taitaa nuo koulukiusaajat olla järjestämässä kokouksiaan harva se päivä. Muuten en voi ymmärtää näitä kommentteja.
Jos uskoisin näihin keskusteluihin, sen kolmen kuukauden ajan, kun olen palstaillut, olisi käsitykseni itsestäni itsenäni, ammatissani, äitinä ja vaimona romuttunut.
Sori, en osannutkaan lainata tota toisen kirjoittamaa tekstiä niinkuin olin tarkoittanut. Tuo teksti siis toisen ja olin komppaamassa häntä.
Maailma on paha ja ihmiset ovat pahoja. Jos avaudut jollekin pahasta olostasi, asia varmasti käännetään sinua vastaan. Näin se menee. Älä luota ihmisiin. Ihan irl:kin!
Sitä paitsi, avioerossa on tasan kaksi syyllistä: mies ja vaimo.
lähdekritiikkiä ja ihmisten todellista luonnetta.
Tosiasia on, että naiset ovat juoruilleet kautta maailman historian. Täällä tuo toiminta tulee vain julkiseksi anonymiteetin takana.
Minä pidän tätä oppia AVn tärkeimpänä ominaisuutena.
perusluonteelleen mitään. Täällä se tulee vaan esiin, kun saa nimettömänä kirjoittaa. Olen itsekin ihmetellyt samaa, tuota ilkeyden määrää.
Asiat tulee sanoa niinkuin ne on. Jos joku on hölmö niin ei sille kannata hyssytellä vaan se tulee sanoa suoraan, miten se muuten tietäisi olevansa hölmö?
Esim. aloittamani ketju "Aivan ihania lapsia" tai äskettäin kommentin "Kyllä suomalaiset on rumia".
Ovatko nämä sellaisia hiiriämmiä, jotka ei oikeasti kykene sosiaalisiin kontakteihin saati avaamaan suutaan elävässä elämässä silloin kun tarve sitä vaatisi. Itselläni ei ole tarvetta täällä haukkua muita (hah, nythän juuri teen niin!!!) mutta pystyn kyllä normaalielämässä tarttumaan epäkohtiin ja nostamaan kissan pöydälle.Ei tarvitse täällä päteä tai purkaa patoutuneita energioitaan...
mä luulen, että jotkut purkaa omaa elämänpettymystään täällä niihin joilla on vaikeaa. Maassa makaavaahan on helompi potkia.
Sitten, kun kirjoitustyyli on lyhyt ja töksäyttelevä, teksti vaikuttaa tylymmältä kuin se onkaan. Asioita voi toki sanoa suoraan ihmisille, mutta tylyttää ei tarvitse.
Mä olen jo toipunut palstan aiheuttamasta alkujärkytyksestä. Nää pikaehdotukset eroamisesta, peiliin katsomisesta ja lasten kanssa lähtemisestä (minne?) on sellaista tuuleen huutamista, kuin iskulauseita, jotka eivät auta ketään. Ne on jätettävä omaan arvoonsa.
tarpeeksi Michael Jacksoniä. Feel the love! Can you feel it?
"KÄSIKAKKA-NAUHA:
Käsikakka-nauha on ruskea roosanauhan näköinen mutta siinä on nappi keskellä. Napin saa itse valita, ja nauha on helppo tehdä.
Nauhasta tunnistaa toisen av-mamman, se on siis av-mammojen yhteinen tunnus.
Nauhan nimi ei liity mitenkään kakkaamiseen, vaan se tulee eräästä av:n legendaarisesta ketjusta, jossa jotkut ovat niin ujoja että kakkaavat kädelleen ja laittavat nätisti pönttöön jottei kuulu molskahdusta, sitä on siis käsikakkaaminen. Mutta nauha ei liity siihen, vaan sen nimi voisi yhtähyvin olla vaikka äitimammasnauha. Nauhaa käyttävän ei siis tarvitse kakata tällä tavalla, koska nauha ei liity itse aiheeseen, vaan on vain av-mamman merkki.
Nyt kaikki lukemaan ketjua Mä olin eilen shoppailemassa ja KÄSIKAKKA-NAUHA, sieltä saa lisätietoa ja jälkimmäisestä löytyy myös kuvia.
Kannattaa myös tarkistaa josko huuto.netistä löytyy vielä myytäviä nauhoja jos et osaa/jaksa tehdä itsellesi omaa. Nimim Miiu on myynyt niitä 1,20e/kpl nimellä KKN.
Vilautellaan nauhoja kun tavataan! "
Eikös vaan?
Ei tähän aikaan saa ketään järkevää keskusteluyhteyteen. Kauniita unia meille!