Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän Mieheistänne

Vierailija
15.08.2009 |

Muutama kysymys miehestäsi.

Jos illalla olet jo sängyssä ja pyydät saada vettä.

Saatko sen sänkyyn asti? (tai vettä ollenkaan)

Jos sanot että olet nälkäinen.

Tekeekö ruokaa? tai ehdottaako ruan tekemistä?

Jos kerrot olevasi väsynyt.

Antaako mahdollisuuden välittömästi päästä lepoon?

Jos haluat omaa aikaa.

Järjestääkö vaikka olisi omia menoja?

Yllättääkö hän koskaan sinua? (kaikki pienet yllätyksetkin)

kaikki pienet asiat esim. nouseeko sammuttamaan valot tai tv.

Ja miehen ikä vielä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan toki vettä sänkyyn...mutta vasta mainoskatkolla jos tv:stä tulee mitä tahansa sporttista paitsi esteratsastuksen aikana kyllä palvelu pelaa.

tekee ruokaa koko porukalle.

Kyllä pääsen levähtämään aina kun haluan! hoitaa kodin ja lapset sillä välin kun olen nukkumassa.

Ja omaa aikaakin saan. Tosin harvoin haluan.

Ennen ehkä yllätti useammin nyt harvemmin...mutta siis upea mies on!

Vierailija
2/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Saan veden sänkyyn asti, tv-ohjelmasta huolimatta.

2. Aloittaa ruoan laiton, mutta koska mä sen yleensä hoidan, hän tarvitsee konsultoinia. Mutta pilkkoo vihannekset, pesee/kuorii perunat, paistaa jauhelihan tai pihvit kysymyksen kaltaisessa tilanteessa. Pääsen töistä aiemmin, joten teen yleensä ruoan hänen kotiintuloajakseen.

3. Pääsen päikkäreille, lähtee lasten kanssa ulos tai kauppaan. En kyllä yleensä tarvitse lepoa yöunien ulkopuolella.

4. Omaa aikaa ei juuri ymmärrä. Käyn päivittäin lenkillä. Kavereita saan tavata kahden, jos haluan, mutta shoppailemaan haluaa mukaan, koska tykkää kiertelystä. Meillä on omat tilit :)Järjestää menosnsa perheen aikataulujen mukaan, ei tarvitse hankkia lapsenvahtia kodin ulkopuolelta, jos on vaikka iltamenoa töiden vuoksi. Hän katsoo lapset, ilman mutinoita.

5. Ei hanki minulle juhlien ulkopuolella mitään, mutta on saattanut siivota, kun tulemme pihalta lasten kanssa. Hoitaa pyytämättä tietokoneet ja autot...Hoitaa asioita ilman pyytämistä: Jos huomaa, että pesukone tai tiskikone on pyörinyt, laittaa pyykit kuivumaan tai astiat kaappiin ym.

24 vuotta, huomaavaisuuteen ja tasa-arvoiseen suhtautumiseen hänessä rakastuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vettä seuraavalla mainoskatkolla sänkyyn asti ;) Jos sanon olevani nälkäinen, kysyy, haluanko munakasta tai leipää. Ruoka-aikoina laittaa kyllä ruokaa koko perheelle pyytämättä, kun on kotona.

Jos olen väsynyt ja sanon, että menen nyt nukkumaan, mies lähtee lasten kanssa pois ja antaa tilaisuuden nukkua. Harvoin aivan välittömästi, mutta sekin onnistuu, jos sanon, että heti.

Omaa aikaa saan tarvittaessa, mä menen menoni (jos miehellä ei ole työmenoa) ja jos miehellä on jotain samaan aikaan, hommaa anopin lapsenvahdiksi. Mies on paljon työmatkoilla ja potee "huonoa omaatuntoa" niistä eli siksi näin.

Ei yllätä mua koskaan positiivisesti.

Mutta siis jos saan suuni auki, auttaa ja tekee varmasti, mutta mitään oma-aloitteisuutta on turha toivoa. Mutta hyvä edes näin :)

Vierailija
4/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sen sänkyyn asti? Kyllä, sänkyyn asti :)

Tekeekö ruokaa? tai ehdottaako ruan tekemistä? Luultavasti tilaa mulle ruokaa jostain pizzeriasta.

Antaako mahdollisuuden välittömästi päästä lepoon? Ei välttämättä sillä silmänräpäyksellä mutta luultavasti saman päivän aikana ottaa lapset ja lähtee jonnekin ja minä jään nukkumaan ;)

Jos haluat omaa aikaa.

Järjestääkö vaikka olisi omia menoja? Kyllä järjestää!!! Saattaa sanoa, että tänään hänellä on se ja se juttu, mutta sopisko huominen sulle?

Yllättääkö hän koskaan sinua? (kaikki pienet yllätyksetkin) Joskus :)

kaikki pienet asiat esim. nouseeko sammuttamaan valot tai tv. Jep!

Ja miehen ikä vielä?

Aivan ihana mies ja nimenomaan näiden pienten ja tärkeiden asioiden suhteen! On aika paljon pois kotoa, mutta kuitenkin esim. imuroi jos pyydän. Ihana mies!! Vastapalvelukseksi minä annan käydä poikien kanssa ulkona paljon (koska kaipaa tätä selkeästi), opiskella iltaisin (ja olen silloin yksin lastemme kanssa) jne.

Vierailija
5/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vettä, ei tarvitse useinkaan odotella. Sänkyyn asti (etenkin seksin jälkeen). Laittaa jotakin syömistä jos olen nälkäinen. Tekee ruokaa enemmän kuin minä yleensäkin. Antaa mahdollisuuden lepoon, mutta käytännön syistä ei välttämättä välittömästi. Antaa omaa aikaa, yleensä minä olen se joka lähtee kotoa hetkeksi ja mies jää lasten kanssa kotiin. Harvoin vie lapsia minnekään niin, että minä saisin jäädä rauhassa kotiin. Tosin raskaana ollessani vei esikoisen puistoon, kyläilemään ym. jotta sain nukkua. Yllättää silloin tällöin, nykyään harvemmin. Ikä 33.

Vierailija
6/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sen sänkyyn asti? (tai vettä ollenkaan)

Saan vettä sänkyyn.

Tekeekö ruokaa? tai ehdottaako ruan tekemistä?

Yleensä alkaa kyselemään, että mitä tehdään ja odottaa neuvoja. Joskus tekee jotain oma-aloitteiteisesti.

Antaako mahdollisuuden välittömästi päästä lepoon?

En kysele vaan otan lepoajan jos tarvitsen.

Jos haluat omaa aikaa.

Järjestääkö vaikka olisi omia menoja?

Jos haluan omaa aikaa, otan sitä. En odota mieheltä lupaa tai hänen hyväksymään aikaa siihen, vaan otan omaa aikaa kun tarvitsen sitä.

Jos miehellä omia menoja niin en tietenkään vaadi häntä perumaan niitä vaan otan aikaa joku toinen päivä.

Yllättääkö hän koskaan sinua? (kaikki pienet yllätyksetkin)

Harvoin.

kaikki pienet asiat esim. nouseeko sammuttamaan valot tai tv.

Sammuttaa valot joka ilta kun minä olen sängyssä.

Ja miehen ikä vielä?

30-v

Vierailija
7/7 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän vettä, niin saan sen kyllä sänkyyn asti.

Ruokaa en päästä sitä tekemään =) mutta ehdottaa kyllä ruuan tekemistä.

Jos sanon olevani väsynyt, niin ehdottaa, että menisin unille ja tänäänkin lähtee kuskikseni aamusta (töissä valvonut siis yön olen) että saan automatkankin nukkua.

Omasta ajasta on ollut paljon puhe, koska hänellä aikaa vievä harrastus...Kyllä hän yrittää järjestää minulle omaa aikaani! hommaa vaikka lapsille (ei yhteisiä) hoitajan jos ei itse voi perua menojaan. Yllättää hän! Siivoaa komentamatta ja kiikuttelee minulle tavaroita! Lahjoja hän ei ostele, kuin merkkipäivinä,mutta ei tarvitsekaan. Hän ei tanssi ikinä! Mutta välillä koppaa kainaloon kotona ja pyöräyttää tanssiin =) Loppujen lopuksi minulla taitaa olla aika ihana mies...nyt sen vasta tajuan! Ikää hänellä 37v. Minä 28v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä