Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvan rutina?

Vierailija
15.08.2009 |

Korvani rutisee/rapisee esim. kun itse puhun voimakkaalla äänellä tai kuuntelen kännykkää kun joku juttelee. Onko muilla vastaavaa? Vaikkua ei ole korvassa joten se ei sitä aiheuta. Ehdotuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ei ollut mitään muita oireita kuin että korva "poksui" välillä mutta tulehdus oli silti.

Vierailija
2/5 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla oli korvakäytävän tulehdus. Tulehtuneena ei siis ollut tärykalvo, kuten tavallisesti, vaan korvakäytävä. Sitä hoidettiin korvatipoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut minkäänlaista flunssaa joten en oikeen usko että olisi korvatulehdus. Minulla on joskus ollut myös korvakäytäväntulehdus ja se oli kyllä kipeä ja korvakäytävä oli turvoksissa ja sellaistakaan ei nyt ole.Tämä vaiva on ollut jo vuosia välillä vähän aikaa poissa.

Vierailija
4/5 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtui, kesti jopa vuoden tai kaksi. Nyt ei sitä enää ole, mutta se oli tosi ärsyttävää. Oli hankalaa puhuakin jonkun kanssa, jolla oli kova ääni.

Vierailija
5/5 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli hankalaa puhuakin jonkun kanssa, jolla oli kova ääni." Kuulostaa todella tutulle. Lisäksi silloin saa kuunnella tarkkaan kun muuten ei rutinalta meinaa saada selvää. T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä