Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto, kun harmittaa. Hukkasin tänään korun, millä on

Vierailija
15.08.2009 |

mulle tunto arvoa :( Onneksi ei sinänsä ollut mikään kallis koru.

Meillä oli tänään esitys ja koska koru oli tiellä, otin sen pois kaulasta ja laitoin sen takuuvarmasti pieneen muovipussiin, joka mulla oli mukana ja jossa oli mm. mun lompakko, avaimet ja kännykkä. Korun lukko oli nimittäin vähän rikki enkä uskaltanut ottaa sitä riskiä, että se olis tippunut tuonne.

Noh, tulin kotiin ja kaivoin pussista kamat pois. Muut oli tallella, mutta koru on tiessään :( Soitin kaverille, jonka kyydissä olin ollut, että jos heidän autosta löytyy X koru, niin se on mun. Laittoi äsken tekstarin, että valitan. Ei löytynyt.

Kävin pihalla etsimässä eikä sitä ole sielläkään. Olisi nimittäin saattanut tippua silloin, kun otin avaimet pois pussista (mutta silloin olisi kyllä huomannut tuon korunkin. Mutta eipä tuolta mitään löytynyt :( Enkä usko, että kukaan on voinut sen löytää tällä välin ja pölliä.

Eli missä hitossa se voi olla? Pieni mahdollisuus on, että kaverin autossa, jossain penkin välissä tms. koska penkit on mustat ja riipuskin on musta. Mutta koska kyse ei ole mistään pienestä korusta, niin kyllä sen olisi huomannut.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi