Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvasin eilen appivanhempien jouluiset päiväkännit videolle ja sunnuntaina kun

Vierailija
26.12.2008 |

menemme isovanhempien luo aamupäivällä (ovat vielä selvin päin), ehdotan iloisesti, että katsomme jouluvideon näin tuoreeltaan. Luulisin, että mummua hävettää, kun puhe on kuin riisipuuroa.

Ja pappa pilkkii ruokapöydässä klo 15.

Tää on nähty niin monena joulupäivänä, että olin veemäinen miniä ja ikuistin idyllin videolle.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule sit kertomaan mitä sanoivat... voisin tehdä itse ihan saman jos tulisi tilaisuus

Vierailija
22/62 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta on nähty jo monta kertaa, että otavat liikaa viinaa jouluna, niin miksi menet sinne kerta toisnsa jälkeen.

Minä olen mennyt äitin luoksen vain kerran jouluna, olivat aika kännissä. Sen jälkeen en ole jouluja yhdessä viettänyt. Olisi ollut todella ala-arvoista jos mieheni olisi heille jonkun videon asiasta jälkeenpäin halunnut näyttää. Ei kuulu lainkaan miehelleni tehdä sellaista.

Mun mielestä ei ole sinun asiasi "ojentaa" aikuisia ihmisiä, jotka eivät edesole sun verisukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin haluaa.

No jos haluaa olla noin, niin katsokoon sitten itseänsä videolta ja miettiköön samalla, että noinko tosiaan haluaa olla.

Toivoisin, että mieheni sanoisi, että tulemme, jos kaikki ovat selvin päin.

Sitä en halua, että lapsille luvataan mennä ja sitten eteisessä käännytäänkin pois, kun huomataan, että viskit ja viinit on jo "nautittu".

-ap-

Vierailija
24/62 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistavan lapsuutensa joulut tällaisina.

Toki ihmettelen miksi ihmeessä menet sinne kännipesään joulusta toiseen jos meno ei miellytä. Itse jäisin tuossa tilanteessa omaan kotiin.

Vierailija
25/62 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, miksi vaan olisit menemättä.

Voithan säsanoa miehellesi, että et halua sinne enää mennä jatkossa, koska ovat kännissä.

On sitten miehesi asia sanoa se heille.

En näe kyllä mitään syytä, miksi sinä et voisi sitä heille sanoa.

Ensi joulun alla sanot:" Olemme tämän joulun kotosalla, minua on alkanut ahdistaa alkoholin käyttö jouluna lasten nähden."

Miehesihän voi mennä vaikka yksin jos haluaa.

Vierailija
26/62 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näkee kuinka lapset laulavat kaksi joululaulua. Ja näkyy ruokapöydän antimet. Sitten näkyy jokainen pöydän äärellä istuja vuorollaan. Pappa pilkkii. Mummu puhuu tai yrittää puhua.

Minäkö heidät nolaan - ei kyllä he nolasivat ihan itse itsensä.

Vierailija
27/62 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan asiallista mielestäni, että aikuiset näkevät kerrankin, miltä se heidän menonsa näyttää. Jos noin käyttäytyy, ei sopisi kutsua perhettä kylään. Sulle voi käydä mielestäni vain hyvin. Joko

A) appivanhemmat kutsuvat teidät ensi joulunakin kylään, eivätkä sitten juo TAI

B) jos aikoavat juoda jouluna, eivät kutsu teitä kylään.

Voit mielestäni vain voittaa tempauksellasi.

Vierailija
28/62 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin haluavat nähdä poikaansa, lapsenlapsiaan jouluna, kovasti odottavat sitä ja oikeasti haluavat? Mutta jännitys tms. saa heidät sitten juomaan "liian aikaisin". Edelleen olen sitä mieltä, että jätä näyttämättä. Haluatko sinä nähdä kännimokiasi jälkeenpäin? Ai niin mutta niinhän sinulle ei varmaankaan koskaan käy? Olet vaan menemättä, jolleivät lupaa olla juomatta.

Vierailija
29/62 |
26.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin haluavat nähdä poikaansa, lapsenlapsiaan jouluna, kovasti odottavat sitä ja oikeasti haluavat? Mutta jännitys tms. saa heidät sitten juomaan "liian aikaisin". Edelleen olen sitä mieltä, että jätä näyttämättä. Haluatko sinä nähdä kännimokiasi jälkeenpäin? Ai niin mutta niinhän sinulle ei varmaankaan koskaan käy? Olet vaan menemättä, jolleivät lupaa olla juomatta.

1) Toki haluavat nähdä poikansa ja lapsenlapsensa

2) Jännitykselle kannattaisi sitten tehdä jotain, koska juovat päivittäin = jännittävät joka päivä...

3) En osaa vastata, koska

4) En koskaan juo humalanhakuisesti

5) En pysty asettamaan ehtoja, koska "jokainen saa olla omassa kodissaan miten haluaa"

terv. ap

Vierailija
30/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne appivanhemmat niin jännittävät, että pitää vetää lärvit lasten nähden - joulupukkiako? Näytä ihmeessä ap video! Ei sun tartte alleviivata juomista, eiköhän nuo ymmärrä itsekin...sanot vaan, että haluavatko nähdä kun lapset laulaa.. Minua närästää myös alkoholin käyttö jouluna lasten läsnäollessa. Joulu on lasten juhla, siihen ei känni kuulu!

Vierailija
31/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus satuttaa aina, mutta onko muutakaan vaihtoehtoa?

Vain totuus tekee vapaaksi.

Vierailija
32/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sammumista? sinun vastuusi tulee esiin tässä, mieti mieti mieti

Vierailija
33/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on vastuullinen aikuinen.

Isovanhemmille tekee hyvää nähdä miltä he näyttävät kännissä ulkopuolisin silmin. Toisaalta luulen, etteivät he välttämättä edes tajua hävetä.

Vierailija
34/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän todellakin vastaa, että totuus tekee vapaaksi, hitleriläisittäin, okei adolf, kamera on sinun

Vierailija
35/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on jo yli 40, enkä yhtä ainoata kännimokaa takana.

Mutta luulin ihan oikeasti että ihmiset haluavat, että noista kännimokista puhutaan, eikö halua?

Olen jotenkin ajatellut, että ihmiset jotka juovat itsensä känniin luulevat tosissaan olevansa vapautuneimpia, hauskempia, pidetyimpiä kun selvinpäin ja haluavat tuntea ja kuulla sen?

t. eräs joka kirjottaa tähän ketjuun ensimmäistä kertaa ja on sitä mieltä, että isomanhemmat ovat idiootteja kun juovat jouluna lasten nähden itsensä humalaan.

...Haluatko sinä nähdä kännimokiasi jälkeenpäin? Ai niin mutta niinhän sinulle ei varmaankaan koskaan käy? Olet vaan menemättä, jolleivät lupaa olla juomatta.

Vierailija
36/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta on AP kun ette enää mene viettämään mitään juhlia appivanhemmille. Miehesi on oikeassa että jokainen voi olla kotonaan kuten haluaa mutta eihän lapsia sinne ole pakko viedä. Alkoholisti löytää aina syyn juoda oli se sitten jännittäminen, rentoutuminen, väsyminen, ilo, suru. Jos omaa juomistaan ei pysty säätelemään ja siitä on häiriötä ja haittaa lähimmäisille ja ympäristölle niin kyllä silloin voidaan puhua ongelmasta.

Vierailija
37/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sua rasittaa heidän joulukänni, mitä vittua sinne änget???????

Vierailija
38/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ne ihmiset, jotka juovat kun on vieraita tulossa kylään!!

Vierailija
39/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä se video nyt ensin miehellesi. Ja katselkaa sitä yhdessä. Voit myös kertoa miehen vanhemmille kuvanneesi joulun. Jos haluaa sen katsoa, niin siitä vaan...

Siitä olen aivan samaa mieltä, että lapsia ei tarvitse viedä paikkaan, jossa juodaan noin reippaasti. Joulut sitten kotona.

Vierailija
40/62 |
27.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sua rasittaa heidän joulukänni, mitä vittua sinne änget???????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän